91,4quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan hier niet op youtube, maar dat was die vrije trap die over de 100km/h werd geklokt
Misschien bedoelde je deze?quote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ook, ongelooflijk hard iig
110 km/per uurquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Misschien bedoelde je deze?
Bijna net zo hard als die van Goossensquote:
Daarom was een combo ooijer/bouma ook goed geweestquote:Op maandag 13 september 2010 13:26 schreef icecool het volgende:
Bouma brengt rust en ervaring in de verdediging ,en heeft een perfecte pass van achteruit.
Idd! Vooral Gomes was een speler met een psv hart! Al zal dat nu wel minder zijnquote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mis spelers als Alex en Gomes bij onze club. Niet alleen qua talent.
Jammer alleen dat je dan door praktische iedere spits er uit wordt gerendquote:Op maandag 13 september 2010 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom was een combo ooijer/bouma ook goed geweest
Bouma was heel snel, vooral op de eerste meters. Dat zal nu wel over zijn op zijn leeftijd na zulke blessures.quote:Op maandag 13 september 2010 20:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je dan door praktische iedere spits er uit wordt gerend
quote:Op maandag 13 september 2010 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom was een combo ooijer/bouma ook goed geweest
Vetpotquote:PSV ontvangt minimaal 1 miljoen euro voor deelname aan EL
De UEFA heeft vandaag de bonussen en winstpremies bekendgemaakt voor het komende seizoen van de Europa League. Als startgeld krijgen alle deelnemers 640.000 euro. Per wedstrijd in de poulefase krijgen de clubs nog eens 60.000 euro. In totaal levert dat een gegarandeerd minimum van 1 miljoen euro op.
Daar boven op krijgen de clubs 70.000 euro voor een gelijkspel en 140.000 euro voor een zege. Indien alle poulewedstrijden gewonnen worden, zou dat een maximum van 1,8 miljoen opleveren. Kwalificatie voor de laatste 32 levert 200.000 euro op, de laatste 16 300.000, de kwartfinale 400.000 euro en de halve finale 700.000 euro. Verliezend finalist krijgt vervolgens nog eens 2 miljoen euro, de winnaar 3 miljoen euro. Maximumbedrag dat door de clubs verdiend kan worden is 6,4 miljoen euro. Hierin is het bedrag van tv-gelden nog niet meegerekend.
Inderdaad, zet overigens Farfan ook maar in dat rijtje.quote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mis spelers als Alex en Gomes bij onze club. Niet alleen qua talent.
Wat dat betreft kun je beter niet mee doen aan die EL en gewoon volledig focussen op de competitie en er zo voor zorgen dat je beter uitgerust bent als de concurrentie.quote:
Idd!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:03 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Inderdaad, zet overigens Farfan ook maar in dat rijtje.
mwah het is wel ervaring en wat geld in het laatje via de verkochte kaartjes. Dat komt er nog bij. De marketpool die erbij komt is een fooiquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je beter niet mee doen aan die EL en gewoon volledig focussen op de competitie en er zo voor zorgen dat je beter uitgerust bent als de concurrentie.
Morgen moeten we sowieso geen verlies lijden lijkt me.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Pazzini overigens morgen. Meevaller lijkt me.
Scheelt veel inderdaad. Erg goede kopper, beetje de Hans Gillhaus van Sampdoriaquote:Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Pazzini overigens morgen. Meevaller lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |