Best leuk allemaal dat huizenhoge vertrouwen in Reis maar elke keer als hij bij PSV dreigde door te breken gin het mis. Aan zijn hoeveelste kans is hij nu bezig? Derde volgens mij? Ik snap niet dat iedereen maar heilig geloofd dat het nu WEL goed komt. Hij heeft niet voor niets maar één jaar een contract. Rutten heeft bovendien al aangegeven dat Reis tot de winsterstop niet bij het eerste komt. Dus laten we dan alles maar op Reis gokken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, Koevermans is best handig als stormram. Maar feitelijk is het een spits de gewoon tekort komt voor PSV. Reis verdient sowieso een kans. Hoewel ik Koevermans best handig vind om erbij te hebben, moet dit niet zijn als reserve spits. Die rol moet weggelegd zijn voor Reis zodat hij binnen niet al te lange tijd kan doorgroeien naar een basispositie.
Ja, ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh doar!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote PSV Topic #424: Waar Salcido weg is daar en verder, de eerste reacties
Er zal nog wel genoeg gaan gebeuren maar rond PSV verwacht ik rustquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef GodsSon het volgende:
Wat denken jullie dat er nog gaat gebeuren? Is naar mijn idee verdacht stil overal... gaat de bom nog barsten voor woendag?
allemaal spierenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh doar!
Ik vond Bouma altijd zo dik lijken
En bepantsering. Hij is net zo stevig en sterk als Alex. Zo niet, sterkerquote:
Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubsquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
Dat is wel zo jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubs
Ja als het aan de bond ligt zal het dit wel worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Berg zal 3 wedstrijden krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk. Althans, dat verwacht ik.
Moet nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Als Berg geschorst is moet dit de aanval worden,
Dzudszak---Lens---Amrabat/Ibi
-----------Toivonen/Ibi-------------
Jij draait zijn plaatje om, de spits staat altijd bovenaan, de keeper onderaan (nu de centrale aanvaller want alleen aanval is getekend).quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef Xaobotnik het volgende:
Lens centraal? Afellay in de spits? Vreemd.
Ik vind dat Lens beter in de spits kan, hij is snel en sterk.. Verdedigers hebben moeite om hem te stoppen en Toivonen kan dan zijn steekpass geven..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet niet![]()
Ik ben voor:
------------Toivonen
Dzudszak-Afellay-Lens
[..]
Jij draait zijn plaatje om, de spits staat altijd bovenaan, de keeper onderaan (nu de centrale aanvaller want alleen aanval is getekend).
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat Lens beter in de spits kan, hij is snel en sterk.. Verdedigers hebben moeite om hem te stoppen en Toivonen kan dan zijn steekpass geven..
En dan roepen dat Ajacieden arrogant zijn........quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Berg zal 3 wedstrijden krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk. Althans, dat verwacht ik.
Gezien het gegeven dat het Ajacied het bericht hier post, geeft wel aan hoe zenuwachtig ze zijn ten aanzien van het Grote PSV.
Er bestaat een verschil tussenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan roepen dat Ajacieden arrogant zijn........
Ideaal jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ideale club voor Afellay. Ongelofelijk, hij denkt echt aan Barcelona ofzo...
Technisch gebied, wat betekent dat in dit geval?quote:"Bij de clubs die concreet interesse toonden hadden we geen goed gevoel op technisch gebied (Hamburger SV, Everton, red.) of ze hadden geen geld (Fiorentina)."
Gewoon Koevermans voorin.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet niet![]()
Ik ben voor:
------------Toivonen
Dzudszak-Afellay-Lens
[..]
Jij draait zijn plaatje om, de spits staat altijd bovenaan, de keeper onderaan (nu de centrale aanvaller want alleen aanval is getekend).
Als je koevermans voorin wil, lijkt me het beter om anders te gaan spelen.quote:
Het is toch al een paar keer misgegaan met die samenwerking, maargoed het kan vast geen kwaad om samen te werken.quote:ED: PSV en Eindhoven praten over nieuwe samenwerking
PSV en FC Eindhoven praten opnieuw over samenwerking, zo laat technisch manager Smulders weten in het Eindhovens Dagblad. FC Eindhoven is nog op zoek naar een speler voor de selectie. "Voor deze transferperiode is dat misschien wat te kort dag, maar er kan in een dag nog veel gebeuren. We hebben de afgelopen weken goede gesprekken gevoerd met PSV. De intenties en behoeftes zijn duidelijk, maar zij hebben ook te maken met aantallen binnen de selecties. Het is dus afwachten wat er op de korte termijn uit voortkomt. Anders is het voor de winterstop of in de zomer eventueel een mogelijkheid. We zijn in elk geval nader tot elkaar gekomen."
Het kost geld. En PSV krijgt er niets voor terug. De mentaliteit van de FCE-supporters erger ik me ook aan, met dat negatieve gedoe richting PSV. Dit terwijl FCE er wèl van profiteert met goedkope spelers (misschien zelfs gratis).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is toch al een paar keer misgegaan met die samenwerking, maargoed het kan vast geen kwaad om samen te werken.
Mocht er een keer een talent bijzitten, kan die natuurlijk doorstromen naar PSV denk ik ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het kost geld. En PSV krijgt er niets voor terug. De mentaliteit van de FCE-supporters erger ik me ook aan, met dat negatieve gedoe richting PSV. Dit terwijl FCE er wèl van profiteert met goedkope spelers (misschien zelfs gratis).
Ik begrijp het helemaal niet. Hij begint aan zijn zevende jaar ofzo bij PSV. Hij heeft in al die jaren 1(!) doelpunt gemaakt in Europa, tegen Bnei Yehuda Tel-Aviv. Hij heeft maar 1x meer dan 10 goals gemaakt in de eredivisie, alhoewel dat afgelopen seizoen ook kwam door de positie die Rutten hem gaf.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat Afellay betreft, begrijp ik het wel. Financieel is het inderdaad interessant. Maar ook dat je HSV niet genoeg vind. Hij wil gewoon naar de absolute top. Dat is zijn goed recht. Jammer voor PSV, maar laten we eerlijk wezen, hoeveel kunnen we er nu nog aan verdienen? 4 miljoen, hooguit? Dan kun je hem beter nog een jaar hier hebben. Een jaartje Afellay is meer waard dan 4 miljoen.
Tsja, het gaat er niet om of ze hem nodig hebben. Iedere topclub heeft ale en prima bezetting van alle posities. Hij wil gewoon een mooie club en daar zijn kans pakken. Dat langzaam opbouwen heeft hij al lang genoeg gedaan doordat het bij PSV ook vrij lang duurde voordat hij eindelijk een degelijke kans kreeg. Ik denk dat hij gewoon meteen naar de top wil, en niet daar even mee wil wachten. Sowieso pakken de topclubs alleen absolute toppers van boven de 27. Dus een jaartje elders is riskant. Stel dat hij daar niet presteert? Dan is het waarschijnlijk voorgoed over die droom. En hij is volgens jaar gratis. De topclubs kunnen er zich geen buil aan vallen. Als dan een van de Nederlandse jongens een goed woordje voor hem doet, is hij daar zo binnen, en kan hij in het geval van een falen aldaar alsnog bij een HSV gaan spelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Rucebo het volgende:
Maar noem eens een echte topclub waar ze Afellay nodig hebben (dus niet een club waar hij als 17e man op de bank kan zitten).
Dit is werkelijk de allereerste keer dat ik aan Everton denk dit jaar. Dit zegt genoeg over de uitstraling van Everton. Die is echt 0,0. Veel minder dan die van HSV. En met HSV kun je ook beter gaan voor de prijzen.quote:Everton zou echt ideaal zijn, heeft wat mij betreft nog wat meer uitstraling dan HSV en die Italiaanse clubs.
De meeste mensen gaan ervan uit dat je langzaam moet opbouwen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon meteen het hoge niveau proberen en dan als dat niet lukt alsnog naar een mindere club gaan, middels transfereren of huur. Ik vind het verstandiger om meteen naar die topclub te gaan. Want dan ben je er al, en zullen ze zeker op je letten. En je hebt ook het bijkomende salaris, waarschijnlijk. Bij een HSV moet je eerst nog uitblinken, terwijl je bij die topclub alleen hoeft te voldoen. Van Persie deed eigenlijk hetzelfde. Ging niet eerst bij PSV een basisplaats pakken en speelminuten maken in de CL, maar gewoon meteen naar Arsenal. Al moet ik zeggen dat bij Van Persie het talent er dermate afdroop dat het niemand die een beetje verstand van voetbal heeft en er rationeel naar kon kijken het heeft verbaast dat hij het daar gewoon redde.quote:En ik begrijp wel dat Afellay veel ambitie heeft en dat die zaakwaarnemer zoveel mogelijk geld wil vangen, maar qua carriereplanning snap ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |