abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85869628

Sta je niet op de plattegrond? Even melden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 13:35:37 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85870051
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Laten we wel wezen, Koevermans is best handig als stormram. Maar feitelijk is het een spits de gewoon tekort komt voor PSV. Reis verdient sowieso een kans. Hoewel ik Koevermans best handig vind om erbij te hebben, moet dit niet zijn als reserve spits. Die rol moet weggelegd zijn voor Reis zodat hij binnen niet al te lange tijd kan doorgroeien naar een basispositie.
Best leuk allemaal dat huizenhoge vertrouwen in Reis maar elke keer als hij bij PSV dreigde door te breken gin het mis. Aan zijn hoeveelste kans is hij nu bezig? Derde volgens mij? Ik snap niet dat iedereen maar heilig geloofd dat het nu WEL goed komt. Hij heeft niet voor niets maar één jaar een contract. Rutten heeft bovendien al aangegeven dat Reis tot de winsterstop niet bij het eerste komt. Dus laten we dan alles maar op Reis gokken?
Bovendien heb je daarna niks meer of we moeten weer gaan schuiven met Toivonen naar voren of één van de flank spelers waardoor daar gaten vallen. De spitspositie is gewoon uniek dat je waarschijnlijk aan één reserve niet genoeg hebt om het erg specifiek is. kijk maar naar AZ waar Falkenburg nu als middenvelder in de spits staat en dat heel moeilijk vindt.
Koevermans is verder een prima Eredivisiespits, als je kijkt toen hij vorig seizoen met vertrouwen in de basis begon scoorde hij bijna elke wedstrijd.

Kortom ik vind het allemaal weer erg kort door de bocht.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85870182
Teleurstellende VoetbalPot gisteren..
pi_85871559
Meldt voor PSV ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85871762
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef Ruudt het volgende:
Teleurstellende VoetbalPot gisteren..
pi_85872323
Wat denken jullie dat er nog gaat gebeuren? Is naar mijn idee verdacht stil overal... gaat de bom nog barsten voor woendag?
All management is Strategic Management.
pi_85872356
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85872488
voor in de OP :)

pi_85872617
Blij met Bouma?
Noot noot.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 14:49:36 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85872659
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Blij met Bouma?
Het grote PSV Topic #424: Waar Salcido weg is daar en verder, de eerste reacties :P
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85872689
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
Ja, ik ben benieuwd :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85872698
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het grote PSV Topic #424: Waar Salcido weg is daar en verder, de eerste reacties :P
Oh doar!

Ik vond Bouma altijd zo dik lijken :')
Noot noot.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 14:50:54 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85872710
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef GodsSon het volgende:
Wat denken jullie dat er nog gaat gebeuren? Is naar mijn idee verdacht stil overal... gaat de bom nog barsten voor woendag?
Er zal nog wel genoeg gaan gebeuren maar rond PSV verwacht ik rust
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 14:51:12 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85872719
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh doar!

Ik vond Bouma altijd zo dik lijken :')
allemaal spieren :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_85872785
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

allemaal spieren :P
En bepantsering. Hij is net zo stevig en sterk als Alex. Zo niet, sterker _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85872859
haha check die foto van toivonen
Nothing to see here, carry on
pi_85875970
Mooie bewerking van onze blondine (al denk ik dat zijn lange haar vooral uit laksheid was en hij eigenlijk geen flikker geeft om zijn uiterlijk). Die van Manolev met Vd Gijp op de achtergrond vond ik ook wel grappig (nu weg).

Bouma was fysiek inderdaad wel redelijk sterk. Ik weet niet hoe het nu is. Maar het is wel relatief een klein ventje. Net zo groot als Marcellis. Alleen wel een stuk atletischer, sneller en ook iemand die aanvallend wat kan (hij is begonnen als spits in dejeugd, middenveld in het 1e en toen verdediger). En ook iemand die een douw teruggeeft. Soms wil hij daar iets te ver gaan (Willem II - PSV, dat Sibon hem moest tegenhouden omdat hij wilde vechten :D). Waarschijnlijk het idiote Helmondse in hem.

Maar ik twijfel erg over zijn intenties en hoe zijn fysiek nu is en wat hij kan toevoegen aan die PSV. Maar goed, we zullen het snel genoeg zien.

Wat is Bouma eigenlijk kwa afkomst?
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:37:30 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85879328
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubs
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85879886
Acties Berg en Fernandez onderwerp van vooronderzoek

30/08/2010 17:36

De elleboogstoot van Marcus Berg blijft mogelijk niet zonder consequenties. De aanklager van de KNVB doet onderzoek naar de actie van de PSV-spits.

Berg moet zich schriftelijk verantwoorden voor een elleboogstoot die hij uitdeelde in de wedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2). Het incident ontging scheidsrechter Pol van Boekel, maar voor de aanklager was er voldoende aanleiding een vooronderzoek te beginnen.

Niet alleen Berg wacht mogelijk een schikkingsvoorstel, maar ook Guyon Fernandez moet rekening houden met een schorsing. De aanklager wil van de spits van Excelsior uitleg over zijn gedrag in het duel met AZ (1-1).

Op basis van de afgegeven verklaringen beslist de aanklager of Berg en Fernandez een schikkingsvoorstel krijgen.
pi_85879928
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubs
Dat is wel zo ja :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85880375
Als Berg geschorst is moet dit de aanval worden,

Dzudszak---Lens---Amrabat/Ibi
-----------Toivonen/Ibi-------------
pi_85881104
Berg zal 3 wedstrijden krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk. Althans, dat verwacht ik.

Gezien het gegeven dat het Ajacied het bericht hier post, geeft wel aan hoe zenuwachtig ze zijn ten aanzien van het Grote PSV. ;)
pi_85881216
Lens centraal? Afellay in de spits? Vreemd.

Ik zou gewoon normaal blijven doen.
Lens Toivonen Dzsudzsak.

Toivonen lijkt echter zich ook prettiger te voelen in een twee-spitsen-systeem. In dat geval kun je Lens als een soort extra spits inzetten, hangend op rechts. Persoonlijk zou ik ook graag zien dat Reis een kans krijgt. Dat is in potentie de beste spits die we hebben en die moet je niet te lang op de bank laten verpieteren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:49:28 #24
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_85881460
Bouma ^O^
Salcido :W
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:50:09 #25
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_85881483
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Berg zal 3 wedstrijden krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk. Althans, dat verwacht ik.
Ja als het aan de bond ligt zal het dit wel worden. :r
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_85881802
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Als Berg geschorst is moet dit de aanval worden,

Dzudszak---Lens---Amrabat/Ibi
-----------Toivonen/Ibi-------------
Moet niet :N

Ik ben voor:
------------Toivonen
Dzudszak-Afellay-Lens
:)

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef Xaobotnik het volgende:
Lens centraal? Afellay in de spits? Vreemd.

Jij draait zijn plaatje om, de spits staat altijd bovenaan, de keeper onderaan (nu de centrale aanvaller want alleen aanval is getekend).
pi_85882508
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik ben voor:
------------Toivonen
Dzudszak-Afellay-Lens
[..]

Jij draait zijn plaatje om, de spits staat altijd bovenaan, de keeper onderaan (nu de centrale aanvaller want alleen aanval is getekend).

Ik vind dat Lens beter in de spits kan, hij is snel en sterk.. Verdedigers hebben moeite om hem te stoppen en Toivonen kan dan zijn steekpass geven..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2010 19:20:26 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:43:05 #28
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_85883421
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik vind dat Lens beter in de spits kan, hij is snel en sterk.. Verdedigers hebben moeite om hem te stoppen en Toivonen kan dan zijn steekpass geven..
:Y
pi_85883717
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Morrigun99 het volgende:

Gezien het gegeven dat het Ajacied het bericht hier post, geeft wel aan hoe zenuwachtig ze zijn ten aanzien van het Grote PSV. ;)
En dan roepen dat Ajacieden arrogant zijn........ 8)7
pi_85883937
Suarez moest ook een schorsing krijgen :{w
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:35:48 #31
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_85885348
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:50 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

En dan roepen dat Ajacieden arrogant zijn........ 8)7
Er bestaat een verschil tussen :') en O-)
pi_85885781
Nee zeggen tegen Everton :')
pi_85888293
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Nee zeggen tegen Everton :')
Ideale club voor Afellay :Y. Ongelofelijk, hij denkt echt aan Barcelona ofzo...
pi_85890182
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ideale club voor Afellay :Y. Ongelofelijk, hij denkt echt aan Barcelona ofzo...
Ideaal ja :)

quote:
"Bij de clubs die concreet interesse toonden hadden we geen goed gevoel op technisch gebied (Hamburger SV, Everton, red.) of ze hadden geen geld (Fiorentina)."
Technisch gebied, wat betekent dat in dit geval?
pi_85890313
Volgensmij alleen maar door die zaakwaarnemer :')
Klootzak wil meer geld verdienen :')
pi_85895177
Lens is niet doelgericht genoeg voor in de spits. Als diepe spits voor Toivonen, zou ik het liefst Reis zien. En ik denk ook dat dat de beste is. In de jeugd blijkt al dat hij aardig in vorm gekomen is.

Wat Afellay betreft, begrijp ik het wel. Financieel is het inderdaad interessant. Maar ook dat je HSV niet genoeg vind. Hij wil gewoon naar de absolute top. Dat is zijn goed recht. Jammer voor PSV, maar laten we eerlijk wezen, hoeveel kunnen we er nu nog aan verdienen? 4 miljoen, hooguit? Dan kun je hem beter nog een jaar hier hebben. Een jaartje Afellay is meer waard dan 4 miljoen.

Het irritante is ook dat Rutten de markwaarde van Afellay heeft verlaatgd door het een meer controlerende rol te geven. Als een speler minder scoort, komt hij minder in het oog van andere clubs, en zijn clubs ook minder bereid om te betalen. Daar komt bovenop dat Afellay het eigenlijk helemaal niet zo goed kan, en ook als aanvoerder zijn zijn resultaten maar beperkt. Ik snap dan ook niet dat Rutten niet inziet dat Afellay maar een belabberde aanvoerder is.
Als niet-aanvoerder is het niet eens de meest tactisch onderlegde speler. Daarvan kun je niet verwachten dat het zo even een goede aanvoerder is.
pi_85895860
En als aanvoerder trapte hij een bord kapot.. :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:31:54 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85896518
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik ben voor:
------------Toivonen
Dzudszak-Afellay-Lens
[..]

Gewoon Koevermans voorin.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 05:15:21 #39
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_85899473
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Gewoon Koevermans voorin.
Als je koevermans voorin wil, lijkt me het beter om anders te gaan spelen.
Geen aanvallende middenvelder maar 2 spitsen en Koevermans als diepe spits en Toivonen daarachter.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:37:33 #40
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_85899778
quote:
ED: PSV en Eindhoven praten over nieuwe samenwerking

PSV en FC Eindhoven praten opnieuw over samenwerking, zo laat technisch manager Smulders weten in het Eindhovens Dagblad. FC Eindhoven is nog op zoek naar een speler voor de selectie. "Voor deze transferperiode is dat misschien wat te kort dag, maar er kan in een dag nog veel gebeuren. We hebben de afgelopen weken goede gesprekken gevoerd met PSV. De intenties en behoeftes zijn duidelijk, maar zij hebben ook te maken met aantallen binnen de selecties. Het is dus afwachten wat er op de korte termijn uit voortkomt. Anders is het voor de winterstop of in de zomer eventueel een mogelijkheid. We zijn in elk geval nader tot elkaar gekomen."
Het is toch al een paar keer misgegaan met die samenwerking, maargoed het kan vast geen kwaad om samen te werken.
pi_85905245
PSV, opgericht op 31 augustus 1913, bestaat vandaag 97 jaar!

Gefeliciteerd *O*
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:54:07 #42
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_85905390
Ik hoop dat we over 3 jaar kunnen zeggen dat we 100 jaar bestaan.
pi_85907248
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 07:37 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het is toch al een paar keer misgegaan met die samenwerking, maargoed het kan vast geen kwaad om samen te werken.
Het kost geld. En PSV krijgt er niets voor terug. De mentaliteit van de FCE-supporters erger ik me ook aan, met dat negatieve gedoe richting PSV. Dit terwijl FCE er wèl van profiteert met goedkope spelers (misschien zelfs gratis).
pi_85907330

De oprichters van PSV, met voorzitter Jan-Willem Hofkes in het midden.

c_/
pi_85907359
Wat is het midden dan?
Noot noot.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:09:20 #46
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_85909902
Hopelijk een leuke verjaardag zonder naar transfernieuws ;)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_85910665
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:55 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het kost geld. En PSV krijgt er niets voor terug. De mentaliteit van de FCE-supporters erger ik me ook aan, met dat negatieve gedoe richting PSV. Dit terwijl FCE er wèl van profiteert met goedkope spelers (misschien zelfs gratis).
Mocht er een keer een talent bijzitten, kan die natuurlijk doorstromen naar PSV denk ik ?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:30:17 #48
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_85915007
Zeefuik ziet af van overstap naar Helmond Sport :)
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_85919910
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:

Wat Afellay betreft, begrijp ik het wel. Financieel is het inderdaad interessant. Maar ook dat je HSV niet genoeg vind. Hij wil gewoon naar de absolute top. Dat is zijn goed recht. Jammer voor PSV, maar laten we eerlijk wezen, hoeveel kunnen we er nu nog aan verdienen? 4 miljoen, hooguit? Dan kun je hem beter nog een jaar hier hebben. Een jaartje Afellay is meer waard dan 4 miljoen.

Ik begrijp het helemaal niet. Hij begint aan zijn zevende jaar ofzo bij PSV. Hij heeft in al die jaren 1(!) doelpunt gemaakt in Europa, tegen Bnei Yehuda Tel-Aviv. Hij heeft maar 1x meer dan 10 goals gemaakt in de eredivisie, alhoewel dat afgelopen seizoen ook kwam door de positie die Rutten hem gaf.

Maar noem eens een echte topclub waar ze Afellay nodig hebben (dus niet een club waar hij als 17e man op de bank kan zitten). Iets onder de top is prima voor hem, dan kan hij altijd nog bewijzen de echte top aan te kunnen. Everton zou echt ideaal zijn, heeft wat mij betreft nog wat meer uitstraling dan HSV en die Italiaanse clubs.

En ik begrijp wel dat Afellay veel ambitie heeft en dat die zaakwaarnemer zoveel mogelijk geld wil vangen, maar qua carriereplanning snap ik het niet.
pi_85921093
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Rucebo het volgende:

Maar noem eens een echte topclub waar ze Afellay nodig hebben (dus niet een club waar hij als 17e man op de bank kan zitten).
Tsja, het gaat er niet om of ze hem nodig hebben. Iedere topclub heeft ale en prima bezetting van alle posities. Hij wil gewoon een mooie club en daar zijn kans pakken. Dat langzaam opbouwen heeft hij al lang genoeg gedaan doordat het bij PSV ook vrij lang duurde voordat hij eindelijk een degelijke kans kreeg. Ik denk dat hij gewoon meteen naar de top wil, en niet daar even mee wil wachten. Sowieso pakken de topclubs alleen absolute toppers van boven de 27. Dus een jaartje elders is riskant. Stel dat hij daar niet presteert? Dan is het waarschijnlijk voorgoed over die droom. En hij is volgens jaar gratis. De topclubs kunnen er zich geen buil aan vallen. Als dan een van de Nederlandse jongens een goed woordje voor hem doet, is hij daar zo binnen, en kan hij in het geval van een falen aldaar alsnog bij een HSV gaan spelen.

quote:
Everton zou echt ideaal zijn, heeft wat mij betreft nog wat meer uitstraling dan HSV en die Italiaanse clubs.
Dit is werkelijk de allereerste keer dat ik aan Everton denk dit jaar. Dit zegt genoeg over de uitstraling van Everton. Die is echt 0,0. Veel minder dan die van HSV. En met HSV kun je ook beter gaan voor de prijzen.
quote:
En ik begrijp wel dat Afellay veel ambitie heeft en dat die zaakwaarnemer zoveel mogelijk geld wil vangen, maar qua carriereplanning snap ik het niet.
De meeste mensen gaan ervan uit dat je langzaam moet opbouwen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon meteen het hoge niveau proberen en dan als dat niet lukt alsnog naar een mindere club gaan, middels transfereren of huur. Ik vind het verstandiger om meteen naar die topclub te gaan. Want dan ben je er al, en zullen ze zeker op je letten. En je hebt ook het bijkomende salaris, waarschijnlijk. Bij een HSV moet je eerst nog uitblinken, terwijl je bij die topclub alleen hoeft te voldoen. Van Persie deed eigenlijk hetzelfde. Ging niet eerst bij PSV een basisplaats pakken en speelminuten maken in de CL, maar gewoon meteen naar Arsenal. Al moet ik zeggen dat bij Van Persie het talent er dermate afdroop dat het niemand die een beetje verstand van voetbal heeft en er rationeel naar kon kijken het heeft verbaast dat hij het daar gewoon redde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')