abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85869628

Sta je niet op de plattegrond? Even melden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 13:35:37 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85870051
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Laten we wel wezen, Koevermans is best handig als stormram. Maar feitelijk is het een spits de gewoon tekort komt voor PSV. Reis verdient sowieso een kans. Hoewel ik Koevermans best handig vind om erbij te hebben, moet dit niet zijn als reserve spits. Die rol moet weggelegd zijn voor Reis zodat hij binnen niet al te lange tijd kan doorgroeien naar een basispositie.
Best leuk allemaal dat huizenhoge vertrouwen in Reis maar elke keer als hij bij PSV dreigde door te breken gin het mis. Aan zijn hoeveelste kans is hij nu bezig? Derde volgens mij? Ik snap niet dat iedereen maar heilig geloofd dat het nu WEL goed komt. Hij heeft niet voor niets maar één jaar een contract. Rutten heeft bovendien al aangegeven dat Reis tot de winsterstop niet bij het eerste komt. Dus laten we dan alles maar op Reis gokken?
Bovendien heb je daarna niks meer of we moeten weer gaan schuiven met Toivonen naar voren of één van de flank spelers waardoor daar gaten vallen. De spitspositie is gewoon uniek dat je waarschijnlijk aan één reserve niet genoeg hebt om het erg specifiek is. kijk maar naar AZ waar Falkenburg nu als middenvelder in de spits staat en dat heel moeilijk vindt.
Koevermans is verder een prima Eredivisiespits, als je kijkt toen hij vorig seizoen met vertrouwen in de basis begon scoorde hij bijna elke wedstrijd.

Kortom ik vind het allemaal weer erg kort door de bocht.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85870182
Teleurstellende VoetbalPot gisteren..
pi_85871559
Meldt voor PSV ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85871762
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef Ruudt het volgende:
Teleurstellende VoetbalPot gisteren..
pi_85872323
Wat denken jullie dat er nog gaat gebeuren? Is naar mijn idee verdacht stil overal... gaat de bom nog barsten voor woendag?
All management is Strategic Management.
pi_85872356
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85872488
voor in de OP :)

pi_85872617
Blij met Bouma?
Noot noot.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 14:49:36 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85872659
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Blij met Bouma?
Het grote PSV Topic #424: Waar Salcido weg is daar en verder, de eerste reacties :P
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85872689
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
Ja, ik ben benieuwd :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85872698
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het grote PSV Topic #424: Waar Salcido weg is daar en verder, de eerste reacties :P
Oh doar!

Ik vond Bouma altijd zo dik lijken :')
Noot noot.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 14:50:54 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85872710
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef GodsSon het volgende:
Wat denken jullie dat er nog gaat gebeuren? Is naar mijn idee verdacht stil overal... gaat de bom nog barsten voor woendag?
Er zal nog wel genoeg gaan gebeuren maar rond PSV verwacht ik rust
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 14:51:12 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85872719
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh doar!

Ik vond Bouma altijd zo dik lijken :')
allemaal spieren :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_85872785
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

allemaal spieren :P
En bepantsering. Hij is net zo stevig en sterk als Alex. Zo niet, sterker _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85872859
haha check die foto van toivonen
Nothing to see here, carry on
pi_85875970
Mooie bewerking van onze blondine (al denk ik dat zijn lange haar vooral uit laksheid was en hij eigenlijk geen flikker geeft om zijn uiterlijk). Die van Manolev met Vd Gijp op de achtergrond vond ik ook wel grappig (nu weg).

Bouma was fysiek inderdaad wel redelijk sterk. Ik weet niet hoe het nu is. Maar het is wel relatief een klein ventje. Net zo groot als Marcellis. Alleen wel een stuk atletischer, sneller en ook iemand die aanvallend wat kan (hij is begonnen als spits in dejeugd, middenveld in het 1e en toen verdediger). En ook iemand die een douw teruggeeft. Soms wil hij daar iets te ver gaan (Willem II - PSV, dat Sibon hem moest tegenhouden omdat hij wilde vechten :D). Waarschijnlijk het idiote Helmondse in hem.

Maar ik twijfel erg over zijn intenties en hoe zijn fysiek nu is en wat hij kan toevoegen aan die PSV. Maar goed, we zullen het snel genoeg zien.

Wat is Bouma eigenlijk kwa afkomst?
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:37:30 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85879328
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubs
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85879886
Acties Berg en Fernandez onderwerp van vooronderzoek

30/08/2010 17:36

De elleboogstoot van Marcus Berg blijft mogelijk niet zonder consequenties. De aanklager van de KNVB doet onderzoek naar de actie van de PSV-spits.

Berg moet zich schriftelijk verantwoorden voor een elleboogstoot die hij uitdeelde in de wedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2). Het incident ontging scheidsrechter Pol van Boekel, maar voor de aanklager was er voldoende aanleiding een vooronderzoek te beginnen.

Niet alleen Berg wacht mogelijk een schikkingsvoorstel, maar ook Guyon Fernandez moet rekening houden met een schorsing. De aanklager wil van de spits van Excelsior uitleg over zijn gedrag in het duel met AZ (1-1).

Op basis van de afgegeven verklaringen beslist de aanklager of Berg en Fernandez een schikkingsvoorstel krijgen.
pi_85879928
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubs
Dat is wel zo ja :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85880375
Als Berg geschorst is moet dit de aanval worden,

Dzudszak---Lens---Amrabat/Ibi
-----------Toivonen/Ibi-------------
pi_85881104
Berg zal 3 wedstrijden krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk. Althans, dat verwacht ik.

Gezien het gegeven dat het Ajacied het bericht hier post, geeft wel aan hoe zenuwachtig ze zijn ten aanzien van het Grote PSV. ;)
pi_85881216
Lens centraal? Afellay in de spits? Vreemd.

Ik zou gewoon normaal blijven doen.
Lens Toivonen Dzsudzsak.

Toivonen lijkt echter zich ook prettiger te voelen in een twee-spitsen-systeem. In dat geval kun je Lens als een soort extra spits inzetten, hangend op rechts. Persoonlijk zou ik ook graag zien dat Reis een kans krijgt. Dat is in potentie de beste spits die we hebben en die moet je niet te lang op de bank laten verpieteren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:49:28 #24
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_85881460
Bouma ^O^
Salcido :W
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:50:09 #25
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_85881483
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Berg zal 3 wedstrijden krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk. Althans, dat verwacht ik.
Ja als het aan de bond ligt zal het dit wel worden. :r
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')