Best leuk allemaal dat huizenhoge vertrouwen in Reis maar elke keer als hij bij PSV dreigde door te breken gin het mis. Aan zijn hoeveelste kans is hij nu bezig? Derde volgens mij? Ik snap niet dat iedereen maar heilig geloofd dat het nu WEL goed komt. Hij heeft niet voor niets maar één jaar een contract. Rutten heeft bovendien al aangegeven dat Reis tot de winsterstop niet bij het eerste komt. Dus laten we dan alles maar op Reis gokken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, Koevermans is best handig als stormram. Maar feitelijk is het een spits de gewoon tekort komt voor PSV. Reis verdient sowieso een kans. Hoewel ik Koevermans best handig vind om erbij te hebben, moet dit niet zijn als reserve spits. Die rol moet weggelegd zijn voor Reis zodat hij binnen niet al te lange tijd kan doorgroeien naar een basispositie.
Ja, ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh doar!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote PSV Topic #424: Waar Salcido weg is daar en verder, de eerste reacties
Er zal nog wel genoeg gaan gebeuren maar rond PSV verwacht ik rustquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef GodsSon het volgende:
Wat denken jullie dat er nog gaat gebeuren? Is naar mijn idee verdacht stil overal... gaat de bom nog barsten voor woendag?
allemaal spierenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh doar!
Ik vond Bouma altijd zo dik lijken
En bepantsering. Hij is net zo stevig en sterk als Alex. Zo niet, sterkerquote:
Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubsquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is bijna elk jaar zo dat er op de laatste dagen nog aardig gehandeld wordt in spelers, ben dus erg benieuwd.
Dat is wel zo jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is nu alleen wel minder geld in omloop cq te besteden door de Nederlandse clubs
Ja als het aan de bond ligt zal het dit wel worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Berg zal 3 wedstrijden krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk. Althans, dat verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |