Ik vind hem nogal kinderachtig, elke keer zelfde grapjes, nep huilen, nep lachen, fronsen, domme stemmetjes, irritant geknipte filmpjes en zijn roze imago. Vrij sneu zo'n jongen die denk helemaal zijn eigen stijl te hebben gecreëerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
Die Milan vind ik nog wel geinig soms.
Dat is ook een vlogger he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:31 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk het meest irritant. Samen met dat maatje van hem met zijn zonnebril en muts
Tja, ik weet soms ook niet wat mij bezielt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind hem nogal kinderachtig, elke keer zelfde grapjes, nep huilen, nep lachen, fronsen, domme stemmetjes, irritant geknipte filmpjes en zijn roze imago. Vrij sneu zo'n jongen die denk helemaal zijn eigen stijl te hebben gecreëerd![]()
Vind hem eigenlijk het meest irritant. Samen met dat maatje van hem met zijn zonnebril en muts
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Ook een vlogger; http://www.youtube.com/altijdthomas
Ik kijk het nu serieus, ik vind het toch wel een toffe baas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
Wat een ellende dit._! Wel een goed zusje trouwens.
Die reacties.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk het nu serieus, ik vind het toch wel een toffe baas.
quote:
Maar het is dan ook echt een leuk zusje.quote:
Eensquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk het nu serieus, ik vind het toch wel een toffe baas.
Ik houd ook van jouquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tho_Omas het volgende:
Iedere keer dat Pieter-utd een nieuw topic opent waan ik mij in de zevende hemel.
247 kiloquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Superchubby is ook wel een vrolijke Frans
Ik scheet in mijn luier bij zoveel zoekresultaten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest in mijn broekje poepen door zijn talent voor toneel en humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |