Die mensen zijn ook gewoon totaal niet interessant.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
Wat een ellende dit._! Wel een goed zusje trouwens.
Dit zijn toch de type koters die je geneigd bent bij het kerst diner te flamberen of per ongeluk net iets te hard te knuffelen zodat ze nooit meer het woord "ons mams" uitgesproken krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
WTF. In zijn profiel staat dat ie 28 isquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
Ik schat hem een jaar of 16/ 17 .quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef luckass het volgende:
[..]
WTF. In zijn profiel staat dat ie 28 is. Dan nog met je ouders meegaan op vakantie
.
En het nog filmen ook!!!!
Ik ook. Stiekem.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
Die Milan vind ik nog wel geinig soms.
Volgens mij kijk ik verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik schat hem een jaar of 16/ 17 .
Hij is 15 hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef luckass het volgende:
[..]
WTF. In zijn profiel staat dat ie 28 is. Dan nog met je ouders meegaan op vakantie
.
En het nog filmen ook!!!!
quote:Name
Location Budel, Netherlands
Bio 15 jaar oud|autoweek fan|nieuwsjunk|partime schoolier|stage bij de intertoys in budel|en draag veel overhemden|
15 en dan zo'n kop hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij is 15 hoor
Dit staat bij zijn twitter:
[..]
Ik vind hem nogal kinderachtig, elke keer zelfde grapjes, nep huilen, nep lachen, fronsen, domme stemmetjes, irritant geknipte filmpjes en zijn roze imago. Vrij sneu zo'n jongen die denk helemaal zijn eigen stijl te hebben gecreëerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
Die Milan vind ik nog wel geinig soms.
Dat is ook een vlogger he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:31 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk het meest irritant. Samen met dat maatje van hem met zijn zonnebril en muts
Tja, ik weet soms ook niet wat mij bezielt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind hem nogal kinderachtig, elke keer zelfde grapjes, nep huilen, nep lachen, fronsen, domme stemmetjes, irritant geknipte filmpjes en zijn roze imago. Vrij sneu zo'n jongen die denk helemaal zijn eigen stijl te hebben gecreëerd![]()
Vind hem eigenlijk het meest irritant. Samen met dat maatje van hem met zijn zonnebril en muts
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Ook een vlogger; http://www.youtube.com/altijdthomas
Ik kijk het nu serieus, ik vind het toch wel een toffe baas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
Die reacties.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk het nu serieus, ik vind het toch wel een toffe baas.
quote:
Maar het is dan ook echt een leuk zusje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |