Tabby.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef Oognip het volgende:
Jaja vanaf morgen is het eindelijk zover: ik krijg mijn eerste opvangkittens!
Deze kittens zijn al 8 weken oud
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Debsterr het volgende:
Ahhhh wat een lieffies! En wel een fijn nestje om mee te starten denk ik, als gastgezin
.
Drie weken later,quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Oognip het volgende:
Het zal ongetwijfeld moeilijk worden als ze weggaan maar ik denk dat ik er met een heel
ander gevoel in stap omdat ik weet dat ze weggaan.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef sararaats het volgende:
blijven posten hoor. het geeft me vreugde.
Lief , mooi en gezond.quote:
Goed gedaan Oognip.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Oognip het volgende:
Tabbys niesziekte is volgens de dierenarts gelukkig over.
Alle kittens hebben hun eerste enting gehad en hun chip.
Ik heb ze net ook ontwormd maar dat was geen pretje.
Vorige keer aten Liesje en Lotje de pilletjes gewoon op, nu helaas niet.
Voor Tabby en Liesje heb ik uiteindelijk de pillenschieter moeten pakken maar ook dat was geen succes. I
k heb nu twee halve pilletjes weg moeten gooien omdat ze gesmolten waren
en vooral Tabby was een marteling.
Ik heb ze een snoepje gegeven en nu ligt Tabby weer heerlijk spinnend op mijn borst.
Hij vindt me nu weer lief ondanks alles!
Ja ,quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef Oognip het volgende:
Zonet zat Tabby naast me op de bank en keek ie me aan. Ik praatte tegen hem dat we nog maar 2 avonden samen hebben en dat ik morgen pas om half 11 thuis ben en dat we daarna pas konden knuffelen. Ik zei dat ik heel verdrietig was dat ie wegging en dat ik hem heel erg miste. Hij bleef me maar aankijken en kwam op me schoot lopen, helemaal omhoog en ging onder mn kin/op mn borst liggen. Het leek wel of ie me hoorde.
Gezellig zo met elkaar.quote:
Dus je bent pas om 22:30 thuis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef Oognip het volgende:
dat ik morgen pas om half 11 thuis ben en dat we daarna pas konden knuffelen.
Ik ben naar college van 10 tot half 3 en daarna werken van half 6 tot 10. Ze zitten dus niet de hele dag alleen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Dus je bent pas om 22:30 thuis.
Jullie hebben fijne drie weken samen gehad.
Dus nu kan je tot rond 17:00 lekker bij hen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef Oognip het volgende:
Ik ben naar college van 10 tot half 3 en daarna werken van half 6 tot 10. Ze zitten dus niet de hele dag alleen.
Morgen moet ik van 10 tot 12 dus dat is wel jammer. Liesjes baasjes houden er gelukkig rekening mee dat ik nog even met haar wil knuffelenzij wordt als eerste opgehaald.
Ze willen helemaal niet bij jou wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef Oognip het volgende:
Ze hebben net gesmult van hun koolvisje
Lief he!?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:59 schreef sararaats het volgende:
hoe lief !!! ga je eigenlijk nog kittens opvangen?
Welterusten .quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Oognip het volgende:
Lief he!?Ik ga zeker nog kittens opvangen maar eerst dit nestje he. Ze zijn nog niet weg
als ze weg zijn wil ik eigenlijk wel minstens een weekje rust. Vind het ook zo raar om ene nestje eruit, andere nestje erin te doen.
Vannacht blijven ze bij me slapenDe bench staat sowieso in mn slaapkamer want beste plek en nu mooi deurtje open dus dat wordt gezellig
Gisteravond lag ik ook te slapen op mn rug met Tabby op mn buik
![]()
Wat is dit een geweldige fotoquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef Oognip het volgende:
Ik zag Muis en Tabby net zitten en ik dacht dit moet ik fotograferen. Wat een schatjes! En wat een verschil in grootte he![]()
[ link | afbeelding ]
Fijn te lezen dat het een hele gezellige nacht was.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:24 schreef Oognip het volgende:
Ik lag gister op bed en was nogal verdrietig. Tabby lag ook op bed maar toen ik begon te huilen kwam ie aanlopen en kwam ie op mn schoot liggen, mij de hele tijd aankijken. Ik vind het echt zo knap, zo klein en nu al zo goed kunnen aanvoelen. Wat een toppertje!
Toen ik vanmorgen wakker werd lag Tabby weer boven op mn buik, niks van gemerkt dat ie dat deed. Het was een hele gezellige laatste nacht met 3 lieve kittens op bed, hevig spinnen.
Vind jullie zo lief en gezellig met elkaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:21 schreef Oognip het volgende:
Bedankt voor alle sterkte wensen!:) ik ben nu op school en mijn vriend is bij de kittens. Ik heb hem de opdracht gegeven om kip te koken voor Tabby, Liesje en Lotje en dat heeft ie gedaan en ze vonden het heel lekker!
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Oognip het volgende:
... En.... Liesje is wegGelukkig zijn de mensen zo aardig en zo blij met haar. Ik mag haar zo snel mogelijk opzoeken maar ik vind het nog erger dan ik had verwacht! Ik stond zelfs te janken toen die mensen er nog waren
Over een kwartier wordt Tabby opgehaald....
Lieverd , is heel moeilijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Oognip het volgende:
... En.... Liesje is wegGelukkig zijn de mensen zo aardig en zo blij met haar. Ik mag haar zo snel mogelijk opzoeken maar ik vind het nog erger dan ik had verwacht! Ik stond zelfs te janken toen die mensen er nog waren
Over een kwartier wordt Tabby opgehaald....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:56 schreef Oognip het volgende:
Jullie zijn lief!
Ook Tabby is net opgehaald. Hij heeft nog wel even heerlijk bij me gelegen maar wat zal ik hem missen. Nooit meer dat lekkere lieve warme kereltje in mijn nek
Ik leef met je mee en ik weet nu echt heel zeker dat ik geen pleegmama moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha oeps dat was niet mn bedoelingquote:Op woensdag 1 september 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee en ik weet nu echt heel zeker dat ik geen pleegmama moet worden.
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:56 schreef Oognip het volgende:
Jullie zijn lief!
Ook Tabby is net opgehaald. Hij heeft nog wel even heerlijk bij me gelegen maar wat zal ik hem missen. Nooit meer dat lekkere lieve warme kereltje in mijn nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oognip, wat moeilijk he. Ik zit hier zelfs met tranen in m'n ogen.![]()
Maar gelukkig dat je ze nog eens op kunt zoeken en dat ze naar zulke lieve mensen gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Zeker gelukkig dat ik ze nog op kan zoeken! Het baasje van Liesje zei zelfs kom haar maar zo snel mogelijk op zoeken. Liesje wordt behandeld als hun vierde baby en vanavond krijgen ze kraamvisitequote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oognip, wat moeilijk he. Ik zit hier zelfs met tranen in m'n ogen.![]()
Maar gelukkig dat je ze nog eens op kunt zoeken en dat ze naar zulke lieve mensen gaan.
Gewoonquote:Op woensdag 1 september 2010 16:24 schreef Oognip het volgende:
Lotje is nu ook weg dus nou zijn ze allemaal officieel verhuisd. Ik moet nu werken, waar ik totaal niet aan toe ben. Vanavond zal de klap wel helemaal komen.
Bah wat is het soms klote om pleegmama te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |