Tabby.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef Oognip het volgende:
Jaja vanaf morgen is het eindelijk zover: ik krijg mijn eerste opvangkittens!
Deze kittens zijn al 8 weken oud
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Debsterr het volgende:
Ahhhh wat een lieffies! En wel een fijn nestje om mee te starten denk ik, als gastgezin
.
Drie weken later,quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Oognip het volgende:
Het zal ongetwijfeld moeilijk worden als ze weggaan maar ik denk dat ik er met een heel
ander gevoel in stap omdat ik weet dat ze weggaan.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef sararaats het volgende:
blijven posten hoor. het geeft me vreugde.
Lief , mooi en gezond.quote:
Goed gedaan Oognip.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Oognip het volgende:
Tabbys niesziekte is volgens de dierenarts gelukkig over.
Alle kittens hebben hun eerste enting gehad en hun chip.
Ik heb ze net ook ontwormd maar dat was geen pretje.
Vorige keer aten Liesje en Lotje de pilletjes gewoon op, nu helaas niet.
Voor Tabby en Liesje heb ik uiteindelijk de pillenschieter moeten pakken maar ook dat was geen succes. I
k heb nu twee halve pilletjes weg moeten gooien omdat ze gesmolten waren
en vooral Tabby was een marteling.
Ik heb ze een snoepje gegeven en nu ligt Tabby weer heerlijk spinnend op mijn borst.
Hij vindt me nu weer lief ondanks alles!
Ja ,quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef Oognip het volgende:
Zonet zat Tabby naast me op de bank en keek ie me aan. Ik praatte tegen hem dat we nog maar 2 avonden samen hebben en dat ik morgen pas om half 11 thuis ben en dat we daarna pas konden knuffelen. Ik zei dat ik heel verdrietig was dat ie wegging en dat ik hem heel erg miste. Hij bleef me maar aankijken en kwam op me schoot lopen, helemaal omhoog en ging onder mn kin/op mn borst liggen. Het leek wel of ie me hoorde.
Gezellig zo met elkaar.quote:
Dus je bent pas om 22:30 thuis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef Oognip het volgende:
dat ik morgen pas om half 11 thuis ben en dat we daarna pas konden knuffelen.
Ik ben naar college van 10 tot half 3 en daarna werken van half 6 tot 10. Ze zitten dus niet de hele dag alleen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Dus je bent pas om 22:30 thuis.
Jullie hebben fijne drie weken samen gehad.
Dus nu kan je tot rond 17:00 lekker bij hen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef Oognip het volgende:
Ik ben naar college van 10 tot half 3 en daarna werken van half 6 tot 10. Ze zitten dus niet de hele dag alleen.
Morgen moet ik van 10 tot 12 dus dat is wel jammer. Liesjes baasjes houden er gelukkig rekening mee dat ik nog even met haar wil knuffelenzij wordt als eerste opgehaald.
Ze willen helemaal niet bij jou wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef Oognip het volgende:
Ze hebben net gesmult van hun koolvisje
Lief he!?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:59 schreef sararaats het volgende:
hoe lief !!! ga je eigenlijk nog kittens opvangen?
Welterusten .quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Oognip het volgende:
Lief he!?Ik ga zeker nog kittens opvangen maar eerst dit nestje he. Ze zijn nog niet weg
als ze weg zijn wil ik eigenlijk wel minstens een weekje rust. Vind het ook zo raar om ene nestje eruit, andere nestje erin te doen.
Vannacht blijven ze bij me slapenDe bench staat sowieso in mn slaapkamer want beste plek en nu mooi deurtje open dus dat wordt gezellig
Gisteravond lag ik ook te slapen op mn rug met Tabby op mn buik
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |