Ja dat moet wel he, maar naar mijn weten heb ik overal gekeken maar dat kan niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Misschien achter een kast of in een kleinere kast gekropen
Ik denk het wel, die kleine schavuitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he, maar naar mijn weten heb ik overal gekeken maar dat kan niet...
Hoop dat te kunnen volgen in een van de topics.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Oognip het volgende:
*edit: afspraak gemaakt en 7 september wordt ze gesterilliseerd
Ligt Tabby lekker in je nek of op zijn verstopplek?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Oognip het volgende:
Crisis hier in huis want we kunnen Tabby nergens vinden!Gister kon mijn vriend hem ook al niet vinden en opeens kwam ie aangelopen, geen idee waar vandaan. Nu zal ie daar ook wel zitten maar waar!? Bah!
Luna wordt helaas 7 september waarschijnlijk niet gesterilliseerd want ik heb een grove rekenfout gemaakt in mijn financienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:52 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Hoop dat te kunnen volgen in een van de topics.
Is allemaal nog nieuw voor me.
[..]
Ligt Tabby lekker in je nek of op zijn verstopplek?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
Blijven posten hoor!
Ik heb de vrouwelijke versie van Tabby (niet zo'n duidelijke foto, zal een andere zoeken)
[ afbeelding ]
Zo! Dat is echt de vrouwelijke versie!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
Blijven posten hoor!
Ik heb de vrouwelijke versie van Tabby (niet zo'n duidelijke foto, zal een andere zoeken)
[ afbeelding ]
Dat is Lola en ze is nu een jaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo! Dat is echt de vrouwelijke versie!Wat leuk! Hoe oud is ze en hoe heet ze?
Leuk! Leuke foto's in je fotoboek!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is Lola en ze is nu een jaar![]()
Andere is Fleur, ook een jaar.
Wat een dotjes. En inderdaad de vrouwelijke versie van Tab.quote:
Het is zeker lastig dat ze weer weggaan maar gelukkig dat ik sowieso Lotje nog terug kan zien en van Tabby en Liesje heb ik het emailadres (van hun nieuwe baasjes uiteraardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een dotjes. En inderdaad de vrouwelijke versie van Tab.![]()
@ Oognip, moeilijk dat ze weer weggaan he?Hoewel je toch van te voren weet dat dat gaat gebeuren lukt het niet je niet zo te hechten aan die kleine donderstenen. En nu helemaal, omdat je nog zorgen hebt gehad over niesziekte en het oogje van Tabby, dan lijkt het me helemaal lastig.
Gelukkig gaan ze naar goede mensen.En voor wat betreft een volgend topic: ik ben wel heel benieuwd hoe het de eerste dagen met ze gaat bij hun nieuwe baasjes en hoe het met jou gaat als ze vertrekken. Maar misschien dat dat via pm kan of zelfs nog in dit topic.
Fijn zeg Oognip.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef Oognip het volgende:
Yeah!Ik heb net een super lief mailtje ontvangen van de nieuwe baasjes van Liesje als antwoord op mijn mailtje dat ze haar volgende week kunnen komen halen. Echt een super lief mailtje waarin ze me nu al bedanken voor alle zorg en dat ik altijd langs mag komen als ze daar woont!
Echt super! Ze zal ook worden behandeld als hun vierde kindje, echt zo lief! Doet me echt goed.
Hey,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:16 schreef Sinarades het volgende:
Was je er vandaag niet ?
Hoe gaat het ? Zijn ze nog aangekomen?
Ik ben een beetje laat, maar waar was iedereen.
Gefeliciteerd dat ze vandaag alle drie de 1 kilo hebben bereikt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:41 schreef Oognip het volgende:
Hey,
het gaat heel goed hoor. Ze komen elke dag ongeveer 30 gram aan en zijn vandaag alledrie de 1 kilo bereikt.Ik ben me langzaam aan het voorbereiden dat ze weer weggaan. Verder zijn ze gewoon super lief.
Ze gaan alledrie woensdag weg. Gelukkig zie ik Liesje en Lotje nog terug alleen Tabby helaas niet denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat ze vandaag alle drie de 1 kilo hebben bereikt.
Ja ze ogen heel lief en gezond.
Dus je bent je aan het voorbereiden dat ze weg bij je gaan, wanneer is dat , dinsdag?
Alsjeblieft "geen stilte voor het vertrek",
graag nog een paar foto's en verslag.
Nog vier dagen zijn ze bij jullie. Veel plezier. Waarom denk je dat je Tabby niet meer zult zien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Oognip het volgende:
Ze gaan alledrie woensdag weg. Gelukkig zie ik Liesje en Lotje nog terug alleen Tabby helaas niet denk iktopic is bijna vol dus hoop dat ik nog ruimte heb voor foto's anders stuur ik ze wel via om.
Nah, gewoon blijven postenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze gaan alledrie woensdag weg. Gelukkig zie ik Liesje en Lotje nog terug alleen Tabby helaas niet denk iktopic is bijna vol dus hoop dat ik nog ruimte heb voor foto's anders stuur ik ze wel via om.
Staat er niet alleen voor, wij zijn ook nog in dit topic .quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet hoe moeilijk je het ermee hebt dat ze weggaan.
Hopelijk valt het afscheid niet té zwaar.
Ik dacht al dat iemand dat zou zeggen. Wat Tabby doet is een beetje aan mn vingers likken en heel zachtjes op kauwen. Als ie echt bij haal ik hem weg maar dat doen ze nooit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Uhm.... met je hand spelen is lief en aardig als ze klein zijn, maar ik leer het mijn kittens altijd af. Gewoon door mijn hand meteen stil te houden als ze erin bijten of klauwen en pas weer aandacht te geven als ze met een speeltje (wat ik dan aanbied) aan de gang gaan.
Want anders leren ze niet dat dat pijn doet (leren ze normaal van moederpoes) en een volwassen kat die op je hand knauwt is een stuk minder lief.
Wel weer schetige foto's trouwens.
Alle vijf aan de koolvisfilet!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Oognip het volgende:
De koolvisfilet was een daverend succes!Alle kittens, en ook mijn eigen katten, hebben er enorm van lopen smullen!
Alle zes!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:46 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Alle vijf aan de koolvisfilet!!
Heb je daar een foto van?
Sorry zag een katje over het hoofd, dat was Muis ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:50 schreef Oognip het volgende:
Alle zes!Pingoo, Luna, Muis, Tabby, Liesje, Lotje
ik heb er geen foto van. Ik heb er wel aan gedacht maar niet uitgevoerd. Was wel grappig geweest als ze alle zes op een rijtje zaten te eten maar helaas, niet gedaan. Bovendien worden de "oude" en jonge katjes gescheiden tijdens het eten aangezien Muis en Luna alles op eten wat ze tegenkomen
Dat weet ik niet. Ik heb er niets over gehoord iig en eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg als het even een weekje rust is. Ik vind het natuurlijk heel jammer dat deze kittens weg gaan maar van mij mag het nog wel een weekje duren voor er nieuwe komen. Mijn moeder viert zaterdag haar verjaardag en daar wil ik graag heen en nachtje slapen. Dat doe ik niet als er kittens zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:33 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Sorry zag een katje over het hoofd, dat was Muis ja.![]()
![]()
Wat een gezelligheid.
Krijg je na woensdag een tweede nestje voor de komende 3 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |