abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85640796
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Misschien achter een kast of in een kleinere kast gekropen :P
Ja dat moet wel he, maar naar mijn weten heb ik overal gekeken maar dat kan niet...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:49:29 #252
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85640826
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja dat moet wel he, maar naar mijn weten heb ik overal gekeken maar dat kan niet...
Ik denk het wel, die kleine schavuit :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85673505
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Oognip het volgende:

*edit: afspraak gemaakt en 7 september wordt ze gesterilliseerd :(
Hoop dat te kunnen volgen in een van de topics.
Is allemaal nog nieuw voor me.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Oognip het volgende:

Crisis hier in huis want we kunnen Tabby nergens vinden! :? Gister kon mijn vriend hem ook al niet vinden en opeens kwam ie aangelopen, geen idee waar vandaan. Nu zal ie daar ook wel zitten maar waar!? Bah!
Ligt Tabby lekker in je nek of op zijn verstopplek?
pi_85677616
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:52 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Hoop dat te kunnen volgen in een van de topics.
Is allemaal nog nieuw voor me.
[..]

Ligt Tabby lekker in je nek of op zijn verstopplek?
Luna wordt helaas 7 september waarschijnlijk niet gesterilliseerd want ik heb een grove rekenfout gemaakt in mijn financien :X Nog even wachten tot volgende maand dus.

Tabby lag gister weer lekker bij me, samen met Liesje en Lotje, het was dus erg druk en erg gezellig! Zometeen met de dierenambulance naar de dierenarts voor inenten en chippen.
pi_85684575
Lotje is vandaag 1 gram afgevallen en Tabby en Liesje wel aangekomen maar niet veel. Voor gisteren kregen ze 4x per dag vlees omdat ze zo dun waren. Vanaf gister krijgen ze het 3x per dag en dat is meteen in de gewichten te zien. Geen zorgen want het gaat goed.

Tabbys niesziekte is volgens de dierenarts gelukkig over. Alle kittens hebben hun eerste enting gehad en hun chip. Ik heb ze net ook ontwormd maar dat was geen pretje. Vorige keer aten Liesje en Lotje de pilletjes gewoon op, nu helaas niet. Voor Tabby en Liesje heb ik uiteindelijk de pillenschieter moeten pakken maar ook dat was geen succes. Ik heb nu twee halve pilletjes weg moeten gooien omdat ze gesmolten waren en vooral Tabby was een marteling. Ik heb ze een snoepje gegeven en nu ligt Tabby weer heerlijk spinnend op mijn borst. Hij vindt me nu weer lief ondanks alles! O+
pi_85684630
Haha leuk :D!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85693406
Er zijn volgens mij niet zoveel mensen meer die het topic volgen, toch maar wat foto's voor deze mensen. Het topic is bijna vol, iemand nog behoefte aan deel 2? Anders houden we het hierbij.

Tabby en Liesje lekker op de kruik. Ik heb de kruik (blauwe handdoek) ingebouwd met 2 kussentjes waar ze lekker met hun koppie of kontje tegenaan kunnen liggen, anders vallen ze eraf en das zo zielig :)

Lotje met haar lekkere dikke buikje. Haar kontje tegen de kruik aan

Spelen met een plastic zak is leuk!

Tabby bij mijn vriend O+

Liesje, Tabby en Luna

Hmmm Tabby is lekker!

Ik had een kruik gemaakt voor Tabby na de inenting. Volgens mij voelt ie zich niet zo heel lekker, logisch.

Luna kwam even kijken hoe het met Tabby ging en ging bovenop hem zitten om hem te wassen :*

Hey wat gebeurt daar?

Mooiste, liefste Tabby! Wat een vent he? :9
pi_85693579
Blijven posten hoor!

Ik heb de vrouwelijke versie van Tabby (niet zo'n duidelijke foto, zal een andere zoeken)

pi_85693622
Leuke foto's!! O+

Voor mijn part hoeft deel 2 niet, het duurt ook niet zo lang meer voordat ze weg zijn :'(. Maar goed, de leuke foto's heb je nu immers in dit deel O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85693625
pi_85693641
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
Blijven posten hoor!

Ik heb de vrouwelijke versie van Tabby (niet zo'n duidelijke foto, zal een andere zoeken)

[ afbeelding ]
O+ leuk!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85693655
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
:D O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85693848
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
Blijven posten hoor!

[ afbeelding ]
Zo! Dat is echt de vrouwelijke versie! :D Wat leuk! Hoe oud is ze en hoe heet ze?
pi_85693923
Nog even deze filmpjes
Muis wast Liesje
Luna wast Tabby
pi_85693942
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zo! Dat is echt de vrouwelijke versie! :D Wat leuk! Hoe oud is ze en hoe heet ze?
Dat is Lola en ze is nu een jaar O+
Andere is Fleur, ook een jaar.
pi_85694185
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat is Lola en ze is nu een jaar O+
Andere is Fleur, ook een jaar.

Leuk! Leuke foto's in je fotoboek!
pi_85694289
Dank je wel! Er mist er 1 in mijn fotoboek zie ik, Frits onze Jack staat er niet bij....
pi_85694672
hier is ie:

pi_85695212
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef -moppie- het volgende:
hier is ie:

[ afbeelding ]
Hihi Lief!
pi_85695357
Ik ben gek op onze beesten vandaar dat ik het zo knap van je vindt dat je de beestjes tijdelijk hebt.
Ik zou er zo'n moeite mee hebben om ze af te moeten staan.
pi_85695486
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dotjes. En inderdaad de vrouwelijke versie van Tab. :D

@ Oognip, moeilijk dat ze weer weggaan he? ;( Hoewel je toch van te voren weet dat dat gaat gebeuren lukt het niet je niet zo te hechten aan die kleine donderstenen. En nu helemaal, omdat je nog zorgen hebt gehad over niesziekte en het oogje van Tabby, dan lijkt het me helemaal lastig.
Gelukkig gaan ze naar goede mensen. O+ En voor wat betreft een volgend topic: ik ben wel heel benieuwd hoe het de eerste dagen met ze gaat bij hun nieuwe baasjes en hoe het met jou gaat als ze vertrekken. Maar misschien dat dat via pm kan of zelfs nog in dit topic.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85696334
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat een dotjes. En inderdaad de vrouwelijke versie van Tab. :D

@ Oognip, moeilijk dat ze weer weggaan he? ;( Hoewel je toch van te voren weet dat dat gaat gebeuren lukt het niet je niet zo te hechten aan die kleine donderstenen. En nu helemaal, omdat je nog zorgen hebt gehad over niesziekte en het oogje van Tabby, dan lijkt het me helemaal lastig.
Gelukkig gaan ze naar goede mensen. O+ En voor wat betreft een volgend topic: ik ben wel heel benieuwd hoe het de eerste dagen met ze gaat bij hun nieuwe baasjes en hoe het met jou gaat als ze vertrekken. Maar misschien dat dat via pm kan of zelfs nog in dit topic.
Het is zeker lastig dat ze weer weggaan maar gelukkig dat ik sowieso Lotje nog terug kan zien en van Tabby en Liesje heb ik het emailadres (van hun nieuwe baasjes uiteraard ;)) dus ik hoop dat ik iig nog iets over ze hoor en het liefste met foto's.
Het moment dat ze weggaan lijkt me het allermoeilijkst: voor het laatst een knuffel, een kus en een aai, deurtje dicht en daar gaan ze. Bah krijg nu al tranen in mijn ogen bij het idee ;( Gelukkig ken ik de baasjes van Liesje en Lotje en ik hoop dat het baasje van Tabby ook leuk is. Het niet aan ze hechten is bij mij totaal mislukt, het zijn ook echte schootkatjes en zolang ze bij me op schoot liggen sta ik ook niet op. Ik zet alles voor ze aan de kant. Echt k*t dat ze niet blijven...
Het lijkt me voor jou nog moeilijker omdat je de kittens zelf geflest hebt en je dan denk ik nog een sterkere band met ze krijgt of heb ik het mis?

@moppie
Ik ben ook echt stapelgek op mijn eigen beesten maar ongeveer net zo gek op mijn kittens dus ik heb het er ook erg moeilijk mee dat ze weer weggaan. Ik hoop dat dit komt doordat dit het eerste nestje is en dat het volgende nestje iets makkelijker is om niet aan ze te hechten maar daar geloof ik niks van :9 Misschien ben ik toch niet zo geschikt als pleegmama :{
pi_85698659
Hihi mijn vriend kwam net binnen met drie kittens in 1 hand. Zag er erg leuk uit!

Van ver:

Ingezoomd op de koppies:

[ Bericht 2% gewijzigd door Oognip op 25-08-2010 19:14:16 (Foto's waren te groot) ]
pi_85702377
O+!!!!!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85705503
Yeah! :D Ik heb net een super lief mailtje ontvangen van de nieuwe baasjes van Liesje als antwoord op mijn mailtje dat ze haar volgende week kunnen komen halen. Echt een super lief mailtje waarin ze me nu al bedanken voor alle zorg en dat ik altijd langs mag komen als ze daar woont! *O* Echt super! Ze zal ook worden behandeld als hun vierde kindje, echt zo lief! Doet me echt goed. ^O^
pi_85708950
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef Oognip het volgende:

Yeah! :D Ik heb net een super lief mailtje ontvangen van de nieuwe baasjes van Liesje als antwoord op mijn mailtje dat ze haar volgende week kunnen komen halen. Echt een super lief mailtje waarin ze me nu al bedanken voor alle zorg en dat ik altijd langs mag komen als ze daar woont! *O* Echt super! Ze zal ook worden behandeld als hun vierde kindje, echt zo lief! Doet me echt goed. ^O^
Fijn zeg Oognip. ^O^

En bedankt voor de leuke foto's, filmpjes en verslag doen.
pi_85758515
Was je er vandaag niet ?
Hoe gaat het ? Zijn ze nog aangekomen?
Ik ben een beetje laat, maar waar was iedereen. -O-
pi_85760692
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:16 schreef Sinarades het volgende:
Was je er vandaag niet ?
Hoe gaat het ? Zijn ze nog aangekomen?
Ik ben een beetje laat, maar waar was iedereen. -O-
Hey,

het gaat heel goed hoor. Ze komen elke dag ongeveer 30 gram aan en zijn vandaag alledrie de 1 kilo bereikt.Ik ben me langzaam aan het voorbereiden dat ze weer weggaan. Verder zijn ze gewoon super lief.
pi_85764767
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:41 schreef Oognip het volgende:

Hey,

het gaat heel goed hoor. Ze komen elke dag ongeveer 30 gram aan en zijn vandaag alledrie de 1 kilo bereikt.Ik ben me langzaam aan het voorbereiden dat ze weer weggaan. Verder zijn ze gewoon super lief.
Gefeliciteerd dat ze vandaag alle drie de 1 kilo hebben bereikt.

Ja ze ogen heel lief en gezond.

Dus je bent je aan het voorbereiden dat ze weg bij je gaan, wanneer is dat , dinsdag?

Alsjeblieft "geen stilte voor het vertrek",

graag nog een paar foto's en verslag.
pi_85770727
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dat ze vandaag alle drie de 1 kilo hebben bereikt.

Ja ze ogen heel lief en gezond.

Dus je bent je aan het voorbereiden dat ze weg bij je gaan, wanneer is dat , dinsdag?

Alsjeblieft "geen stilte voor het vertrek",

graag nog een paar foto's en verslag.
Ze gaan alledrie woensdag weg. Gelukkig zie ik Liesje en Lotje nog terug alleen Tabby helaas niet denk ik :( topic is bijna vol dus hoop dat ik nog ruimte heb voor foto's anders stuur ik ze wel via om.
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:09:12 #281
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_85770773
Gewoon een nieuw topic openen :*
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_85804969
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Oognip het volgende:

Ze gaan alledrie woensdag weg. Gelukkig zie ik Liesje en Lotje nog terug alleen Tabby helaas niet denk ik :( topic is bijna vol dus hoop dat ik nog ruimte heb voor foto's anders stuur ik ze wel via om.
Nog vier dagen zijn ze bij jullie. Veel plezier. Waarom denk je dat je Tabby niet meer zult zien?
dit topic is nog lang niet vol. (topic heeft bij mij een beetje laadproblemen)

Heel graag lees ik met je posten mee over het naderende vertrek.
Hoe gaat het vandaag?
pi_85810016
Het ging vanochtend wel goed maar ik ben om negen uur weggegaan en ben pas vanavond rond tien uur terug. Ik hoop dat het goed haast maar dat zal wel.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:54:20 #284
6616 Scully
Just vodka.
pi_85815552
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nah, gewoon blijven posten :) Er zijn immers ook mensen die dit topic volgen maar voor de rest zelf niet posten. ;) En die mensen willen wel een beetje weten hoe het afloopt met je gastpoesjes :) ;)
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_85818677
Ze zijn wel heel erg liev O+ .
pi_85826360
Ze zijn zeker heel erg lief! Tabby heeft net nog een uurtje bij me gelegen O+ Ze komen goed aan en ik kan echt het verschil zien met hoe groot ze eigenlijk al zijn, moet ook wel aangezien ze een halve kilo zijn aangekomen in 3 weken :9
Vanmiddag ga ik koolvisfilet voor ze koken, eens kijken of ze daar ook gek op zijn!
pi_85827947
Terwijl ik dit typ liggen Lotje, Muis Tabby en Liesje lekker gezellig op mijn schoot O+ Ik ben niet zo groot dus heb ook maar een klein schootje en toch past het als ze zich een beetje over elkaar heen vouwen :D heel gezellig! (het is hier wel een beetje koud want zit sinds donderdagavond zonder warm water :X )

Dit is hoe ze nu op dit moment liggen. Van boven naar beneden: Lotje, Liesje, Muis, Tabby

Wat me vandaag is opgevallen is dat Liesje maar een paar normale snorharen heeft. Heel veel zijn afgebroken ofzo :? Tabby en Lotje hebben gewoon veel snorharen en geen kleine stukjes. Het zijn ook geen nieuwe ofzo. Ik heb het proberen te fotograferen. goed kijken en je ziet het.

Dit was van de week
pi_85828597
Lekker knus bij je liggen. :Y

Ja vreemd dat Liesje maar een paar normale snorharen heeft en het lijkt of die andere gebroken
of iets anders zijn en ook geen korte nieuwe snorhaartjes blijken te zijn.

Heel mooi dat je het voor elkaar hebt gekregen om in drie weken tijd ieder een pond aan te laten
komen. En vanmiddag de koolvisfilet proberen te geven. ^O^

Rottig voor je , dat je al sinds donderdag zonder warmte en warm water zit.
pi_85828931
Het kan zijn dat de andere kittens Liesjes snorharen wegknabbelen. Is niet erg, ze groeien wel weer aan. :) Fijn dat je al een lieve mail van een baasje hebt gehad! Ik weet hoe moeilijk je het ermee hebt dat ze weggaan. :* Maakt je aan de ene kant een supergoed gastgezin, maar aan de andere kant maakt het het ook heel moeilijk.

Hopelijk valt het afscheid niet té zwaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85829490
Dat ze net bij me lagen leverde ook weer een hoop leuke foto's op.

Tabby met mijn hand spelen

Hmmm lekker!

Liesje is lief!

Hihi die snorharen zien er echt niet uit

Muis de goedzak

Tabby is lief!

Even opletten

Lotje is lief!

pi_85829668
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:41 schreef Cat22 het volgende:

Ik weet hoe moeilijk je het ermee hebt dat ze weggaan.

Hopelijk valt het afscheid niet té zwaar.
Staat er niet alleen voor, wij zijn ook nog in dit topic .
pi_85832971
Uhm.... met je hand spelen is lief en aardig als ze klein zijn, maar ik leer het mijn kittens altijd af. Gewoon door mijn hand meteen stil te houden als ze erin bijten of klauwen en pas weer aandacht te geven als ze met een speeltje (wat ik dan aanbied) aan de gang gaan.
Want anders leren ze niet dat dat pijn doet (leren ze normaal van moederpoes) en een volwassen kat die op je hand knauwt is een stuk minder lief.

Wel weer schetige foto's trouwens. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85833913
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Uhm.... met je hand spelen is lief en aardig als ze klein zijn, maar ik leer het mijn kittens altijd af. Gewoon door mijn hand meteen stil te houden als ze erin bijten of klauwen en pas weer aandacht te geven als ze met een speeltje (wat ik dan aanbied) aan de gang gaan.
Want anders leren ze niet dat dat pijn doet (leren ze normaal van moederpoes) en een volwassen kat die op je hand knauwt is een stuk minder lief.

Wel weer schetige foto's trouwens. O+
Ik dacht al dat iemand dat zou zeggen. Wat Tabby doet is een beetje aan mn vingers likken en heel zachtjes op kauwen. Als ie echt bij haal ik hem weg maar dat doen ze nooit.
pi_85835455
gewoon blijven posten hoor. het geeft me vreugde.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_85841518
De koolvisfilet was een daverend succes! :D Alle kittens, en ook mijn eigen katten, hebben er enorm van lopen smullen!
pi_85843623
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Oognip het volgende:

De koolvisfilet was een daverend succes! :D Alle kittens, en ook mijn eigen katten, hebben er enorm van lopen smullen!
Alle vijf aan de koolvisfilet!!
Heb je daar een foto van? *O*
pi_85843787
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:46 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Alle vijf aan de koolvisfilet!!
Heb je daar een foto van? *O*
Alle zes! ;) Pingoo, Luna, Muis, Tabby, Liesje, Lotje :D ik heb er geen foto van. Ik heb er wel aan gedacht maar niet uitgevoerd. Was wel grappig geweest als ze alle zes op een rijtje zaten te eten maar helaas, niet gedaan. Bovendien worden de "oude" en jonge katjes gescheiden tijdens het eten aangezien Muis en Luna alles op eten wat ze tegenkomen :)
pi_85845815
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:50 schreef Oognip het volgende:

Alle zes! ;) Pingoo, Luna, Muis, Tabby, Liesje, Lotje :D ik heb er geen foto van. Ik heb er wel aan gedacht maar niet uitgevoerd. Was wel grappig geweest als ze alle zes op een rijtje zaten te eten maar helaas, niet gedaan. Bovendien worden de "oude" en jonge katjes gescheiden tijdens het eten aangezien Muis en Luna alles op eten wat ze tegenkomen :)
Sorry zag een katje over het hoofd, dat was Muis ja. :@ :P

Wat een gezelligheid.

Krijg je na woensdag een tweede nestje voor de komende 3 weken?
pi_85846867
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:33 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Sorry zag een katje over het hoofd, dat was Muis ja. :@ :P

Wat een gezelligheid.

Krijg je na woensdag een tweede nestje voor de komende 3 weken?
Dat weet ik niet. Ik heb er niets over gehoord iig en eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg als het even een weekje rust is. Ik vind het natuurlijk heel jammer dat deze kittens weg gaan maar van mij mag het nog wel een weekje duren voor er nieuwe komen. Mijn moeder viert zaterdag haar verjaardag en daar wil ik graag heen en nachtje slapen. Dat doe ik niet als er kittens zijn.
Ik ben sowieso beschikbaar voor kittens vanaf 4/5 weken dus het kan ook zo zijn dat het volgende nestje heel jong is. Volgende week ga ik bellen dat ik weer nieuwe kittens wil ontvangen (weet niet of dat nodig is maar doe het toch maar voor ze me vergeten :9 )
Ik kan me ook opgeven als pleegmama voor zwerfkittens. Dat wilde ik eerst niet maar nu lijkt het me ook wel interessant om te doen. Op het DOC zit nu ook een ontzettend schuwe kat die werkelijk de hele dag door blaast. Lijkt me best leuk om te zorgen dat ie rustiger wordt maar voor mijn huishouden denk ik dat het stressvol is. Ach we zien wel!
Moederpoezen met kittens/zwangere kittens/flessenkittens kan ook maar dat vind ik nog wat te heftig!
pi_85859891
Lijkt me leuk om het weer te volgen Oognip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')