quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:[..]
Wat een dotjes. En inderdaad de vrouwelijke versie van Tab.
@ Oognip, moeilijk dat ze weer weggaan he?

Hoewel je toch van te voren weet dat dat gaat gebeuren lukt het niet je niet zo te hechten aan die kleine donderstenen. En nu helemaal, omdat je nog zorgen hebt gehad over niesziekte en het oogje van Tabby, dan lijkt het me helemaal lastig.
Gelukkig gaan ze naar goede mensen.

En voor wat betreft een volgend topic: ik ben wel heel benieuwd hoe het de eerste dagen met ze gaat bij hun nieuwe baasjes en hoe het met jou gaat als ze vertrekken. Maar misschien dat dat via pm kan of zelfs nog in dit topic.
Het is zeker lastig dat ze weer weggaan maar gelukkig dat ik sowieso Lotje nog terug kan zien en van Tabby en Liesje heb ik het emailadres (van hun nieuwe baasjes uiteraard

) dus ik hoop dat ik iig nog iets over ze hoor en het liefste met foto's.
Het moment dat ze weggaan lijkt me het allermoeilijkst: voor het laatst een knuffel, een kus en een aai, deurtje dicht en daar gaan ze. Bah krijg nu al tranen in mijn ogen bij het idee

Gelukkig ken ik de baasjes van Liesje en Lotje en ik hoop dat het baasje van Tabby ook leuk is. Het niet aan ze hechten is bij mij totaal mislukt, het zijn ook echte schootkatjes en zolang ze bij me op schoot liggen sta ik ook niet op. Ik zet alles voor ze aan de kant. Echt k*t dat ze niet blijven...
Het lijkt me voor jou nog moeilijker omdat je de kittens zelf geflest hebt en je dan denk ik nog een sterkere band met ze krijgt of heb ik het mis?
@moppie
Ik ben ook echt stapelgek op mijn eigen beesten maar ongeveer net zo gek op mijn kittens dus ik heb het er ook erg moeilijk mee dat ze weer weggaan. Ik hoop dat dit komt doordat dit het eerste nestje is en dat het volgende nestje iets makkelijker is om niet aan ze te hechten maar daar geloof ik niks van

Misschien ben ik toch niet zo geschikt als pleegmama