Ik heb inderdaad besloten om het zalfje morgen ook nog te geven. Ik geef het nu samen met mn vriend maar morgen moet ie het alleen doen, hopen dat het goed gaat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Wat fijn , dat te lezen, ze komen mooi in gewicht aan.
Dierenarts gaat hierover, was ik dierenarts, zou ik zelf nog 1 dagje verlengen met de zalf.![]()
Luna voelt zich nu miisschien een beetje een grote zus.![]()
Wanneer je morgen met je studie begint en minder thuis bent,
zal het anders en wennen zijn, ook in dit topic.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:29 schreef Oognip het volgende:
Het lieve kereltje kan ook slapen
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Wat doen jouw poezen het leuk met de kittens.
Wat een lieve filmpjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:29 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft zijn pootje maar om Tabby geslagen
Bedankt voor de complimentjes!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:18 schreef Soempie het volgende:
Wat een ontzettend leuke fotoshoot! En wat is Pingoo een mooi beest zeg.
Wanneer gaan de dikke vreetzakjes naar een volgend gezin?
Dat is snel...!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimentjes!Woensdag worden de dikkies geënt en als ze goed reageren mogen ze volgende week woensdag naar hun nieuwe huisje.
Zo,quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:13 schreef Oognip het volgende:De kittens zijn bijna allemaal 1 kilo!
Tabby is 65 gram aangekomen, Lotje 37 en Liesje 40
Nah denk het niet, ze hebben denk ik genoeg aan elkaar zonder dat ze merken dat ik er niet was :p Tabby heeft wel lekker bij me gelegen toen ik er weer wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:42 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Zo,, ze zien er goed gevuld en verzorgd uit.
Waren ze blij dat je weer thuis was van je studie?
Daar ben ik het wel mee eens, maar ook deze foto vind ik ontzettend mooi van Lotje, heel lief kijkt ze hieropquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Lief
Ik vind dit de mooiste foto van Lotje. Ze kijk hier zo uitnodigend en warm. Hoe de pootjes mooi bij elkaar staan enzo
[ afbeelding ]
Ja uiteraard. Meneertje is weer terecht hoor. Ik was zo bang want ik kon hem echt nergens vinden, ik dacht straks ligt ie dood in een hoekje ofzoquote:
Misschien achter een kast of in een kleinere kast gekropenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Meneertje is weer terecht hoor. Ik was zo bang want ik kon hem echt nergens vinden, ik dacht straks ligt ie dood in een hoekje ofzoKwam ik mn slaapkamer weer in en daar zat ie dan hoor, op de grond om zich heen te kijken alsof er niks aan de hand was. Maar waar zat ie nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |