abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85475158
Dit is Lotje ook O+

Mag ik er ook bij?

Tabby klimmen :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Oognip op 19-08-2010 15:20:22 ]
pi_85475529
O+!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:53:46 #203
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_85483779
Dat filmpje is zo lief O+

Ik wilde dat onze Poes ook zo lief zou zijn tegen Mup, Kan zijn dat dat nog komt
pi_85490638
O+ Zooooooooooooooo lief O+
pi_85493365
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:53 schreef rac het volgende:
Dat filmpje is zo lief O+

Ik wilde dat onze Poes ook zo lief zou zijn tegen Mup, Kan zijn dat dat nog komt
Jep kan zeker zijn dat het nog komt. Luna was de eerste paar dagen alleen maar aan het blazen en slaan op de kittens, dit lieve is echt van de laatste paar dagen :) En mijn katten zijn natuurlijk ook nog maar erg jong en ik denk dat wel scheelt. Is jouw kat het gewend om als enige poes te zijn?
pi_85503791
Hihi de vreetzakjes zijn weer lekker aangekomen *O* Lotje 55 gram, Liesje 45 gram en Tabby 43 gram. Daarmee heeft Lotje de grens van de 900 gram bereikt en Liesje en Tabby de grens van 800 gram! *O*
pi_85505858
Wat zijn jullie goed bezig zeg!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:54:45 #208
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85506537
*O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85509288
Luna met haar vriendje

Familieportet :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:14:11 #210
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85509310
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:13 schreef Oognip het volgende:
Luna met haar vriendje
[ link | afbeelding ]

Familieportet :P
[ link | afbeelding ]
O+ O+ O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85509359
O+
maar mis ik niet iemand op het familieportret?
pi_85509440
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef -moppie- het volgende:
O+
maar mis ik niet iemand op het familieportret?
Jawel, Lotje en Pingoo maar die wilden niet erbij op de foto. Pingoo heeft straf en zit onder mn bed en Lotje ligt voor pampus in de krabpaal.
Ik had eigenlijk een derde kachelmandje moeten hebben en dan Lotje en Pingoo in dat mandje, dat was een leuk gezicht geweest :)
pi_85509497
We wachten op de foto met 3 kachelmandjes!
pi_85524365
Liesje!

Tabby!

Tabby's bekkie staat altijd een klein stukje open en iets verder als ie met me wil spelen :) de schat

Hoi

Pingoo en Tabby
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:43:49 #215
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85524564
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef Oognip het volgende:
Liesje!
[ link | afbeelding ]

Tabby!
[ link | afbeelding ]

Tabby's bekkie staat altijd een klein stukje open en iets verder als ie met me wil spelen :) de schat
[ link | afbeelding ]

Hoi
[ link | afbeelding ]

Pingoo en Tabby
Filmpjes O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:48:39 #216
30252 Soempie
Procreating
pi_85526921
Die hangmandjes zijn wel een succes! Bij ons liggen ze er ook lekker in. :D

Gefeliciteerd met de gewichtsgrenzen! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85537715
Meer meer! :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85537962
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Meer meer! :D
Haha :D

Tabby is 45 gram aangekomen, Liesje 35 aangekomen en Lotje 3 gram afgevallen. Lotje wilde net ook geen vlees eten dus dat gaan we even aankijken. Ik heb 3 verschillende blikken vlees voor haar opengemaakt maar ze wilde ze alledrie niet :N Is opzich niet erg voor een dagje maar we houden het in de gaten.
Verder gaat het prima met ze. Tabby krijgt vandaag nog 3x en morgen nog 4x oogzalf en ik denk dat het daarna over is. Zou mooi zijn als ie me dan weer lief gaat vinden :)

Gisteravond nog een paar foto's gemaakt maar ze worden nu wel wat eentonig, ze zitten vaak op de kruik dus dat levert een beetje dezelfde foto's op maar vooruit ;)

Tabby op de kruik

Liesje, Lotje en Tabby op de kruik

Lieve Tabby

Liesje was de enige nog met blauwe ogen en die zijn sinds deze week gigantisch snel groen geworden, erg leuk om te zien hoe snel dat gaat.

In de eerste week dat ze hier was, waren haar oogjes nog zo

En nu zo (volgens mij is het kleurverschil op de foto's niet zo duidelijk maar dat is het wel hoor ;)
pi_85538014
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha :D

Tabby is 45 gram aangekomen, Liesje 35 aangekomen en Lotje 3 gram afgevallen. Lotje wilde net ook geen vlees eten dus dat gaan we even aankijken. Ik heb 3 verschillende blikken vlees voor haar opengemaakt maar ze wilde ze alledrie niet :N Is opzich niet erg voor een dagje maar we houden het in de gaten.
Verder gaat het prima met ze. Tabby krijgt vandaag nog 3x en morgen nog 4x oogzalf en ik denk dat het daarna over is. Zou mooi zijn als ie me dan weer lief gaat vinden :)

Gisteravond nog een paar foto's gemaakt maar ze worden nu wel wat eentonig, ze zitten vaak op de kruik dus dat levert een beetje dezelfde foto's op maar vooruit ;)

Tabby op de kruik
[ link | afbeelding ]

Liesje, Lotje en Tabby op de kruik
[ link | afbeelding ]

Lieve Tabby
[ link | afbeelding ]

Liesje was de enige nog met blauwe ogen en die zijn sinds deze week gigantisch snel groen geworden, erg leuk om te zien hoe snel dat gaat.

In de eerste week dat ze hier was, waren haar oogjes nog zo
[ link | afbeelding ]

En nu zo (volgens mij is het kleurverschil op de foto's niet zo duidelijk maar dat is het wel hoor ;)
[ link | afbeelding ]
*O* *O* *O*

Leukkkkkk! O+

Haha echte kruikkatjes, Lekker luieren met z'n 3'en :D! Ah met Lotje komt het vast wel goed! Goed om te horen dat het beter gaat met Tabby, al is het geen leuk werk om te doen :P Maar hij gaat je vast snel lief vinden 8-)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85541023
Tabby vindt me weer lief! Jippie! *O* Hij ligt al de hele tijd op mn borst te slapen samen met Liesje *O*

Vanmiddag ga ik mn nieuwe fiets ophalen want gister is mn fiets gejat :( daarna ga ik een derde kachelmandje kopen :)

De kittens zijn trouwens wel veel winden aan het laten sinds gister. Ik weet niet of het door ander vlees komt ofzo maar stinken doen ze wel. Muis, mijn kater die alle restjes altijd opeet, is ook zo aan het stinken. :r

[ Bericht 21% gewijzigd door Oognip op 21-08-2010 14:36:36 ]
pi_85547677
Het derde kachelmandje is gekocht, nu nog afwachten tot ze erin gaan :)

Liefste Tabby

Liefste Lotje

Liefste Liesje
pi_85548285
Awwwwhhh O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85560743
Wat hebben ze het goed bij je, wat groeien ze goed.

En een leuk filmpje Oognip, dank je wel. O+

Gelukkig dat Tabby jou weer lief vindt en zo te zien gaat zijn oogje een stuk beter.
Ik vind dat je heel lief en goed voor hen bent.

Schitterende foto's, hoeveel nachtjes blijven ze nog?
pi_85563852
Lotje is 43 gram aangekomen, Liesje 30 en Tabby 45! Het gaat dus super goed! :D Vandaag is ook Tabby's laatste dag van het oogzalfje. Hij moest 10 dagen het zalfje of nog 3 dagen nadat het over is zegmaar. Nou ik zie al een hele tijd niks dus lijkt het me mooi om vanaf morgen te stoppen. Ik hoop maar dat ik het goed doe want de dierenarts zag woensdag nog en klein beetje niesziekte in Tabby's ogen maar toen zag ik ook al niks. Ik hoop niet dat als ik woensdag bij de DA kom dat ie zegt dat het nog niet over is...

Luna is in gedrag ook wat veranderd sinds de kittens er zijn. Ze was altijd vrij schuw maar sinds de kittens er zijn mogen we haar wat meer aanhalen en ze miauwt ook meer. Ik ben bang dat dit laatste komt doordat ze krols aan het worden is (ze is 7 maanden) maar het kan natuurlijk ook door de kittens komen. Het moment dat ze gesteriliseerd moet worden probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen want stel dat het mis gaat...

Vanaf morgen begint mijn nieuwe studie dus dan zitten Tabby, Liesje en Lotje wat langer alleen, ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden.
pi_85568316
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:37 schreef Oognip het volgende:

Lotje is 43 gram aangekomen, Liesje 30 en Tabby 45!

Vandaag is ook Tabby's laatste dag van het oogzalfje. Hij moest 10 dagen het zalfje of nog 3 dagen nadat het over is zegmaar. Nou ik zie al een hele tijd niks dus lijkt het me mooi om vanaf morgen te stoppen.

Luna is in gedrag ook wat veranderd sinds de kittens er zijn. Ze was altijd vrij schuw maar sinds de kittens er zijn mogen we haar wat meer aanhalen en ze miauwt ook meer.

Ik ben bang dat dit laatste komt doordat ze krols aan het worden is (ze is 7 maanden) maar het kan natuurlijk ook door de kittens komen. [/b]

Vanaf morgen begint mijn nieuwe studie dus dan zitten Tabby, Liesje en Lotje wat langer alleen, ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden.
Wat fijn , dat te lezen, ze komen mooi in gewicht aan.

Dierenarts gaat hierover, was ik dierenarts, zou ik zelf nog 1 dagje verlengen met de zalf. :Y

Luna voelt zich nu miisschien een beetje een grote zus. :s)

Wanneer je morgen met je studie begint en minder thuis bent,
zal het anders en wennen zijn, ook in dit topic. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')