Jep kan zeker zijn dat het nog komt. Luna was de eerste paar dagen alleen maar aan het blazen en slaan op de kittens, dit lieve is echt van de laatste paar dagenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:53 schreef rac het volgende:
Dat filmpje is zo lief![]()
Ik wilde dat onze Poes ook zo lief zou zijn tegen Mup, Kan zijn dat dat nog komt
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:13 schreef Oognip het volgende:
Luna met haar vriendje
[ link | afbeelding ]
Familieportet![]()
[ link | afbeelding ]
Jawel, Lotje en Pingoo maar die wilden niet erbij op de foto. Pingoo heeft straf en zit onder mn bed en Lotje ligt voor pampus in de krabpaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef -moppie- het volgende:![]()
maar mis ik niet iemand op het familieportret?
Filmpjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef Oognip het volgende:
Liesje!
[ link | afbeelding ]
Tabby!
[ link | afbeelding ]
Tabby's bekkie staat altijd een klein stukje open en iets verder als ie met me wil spelende schat
[ link | afbeelding ]
Hoi
[ link | afbeelding ]
Pingoo en Tabby
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha
Tabby is 45 gram aangekomen, Liesje 35 aangekomen en Lotje 3 gram afgevallen. Lotje wilde net ook geen vlees eten dus dat gaan we even aankijken. Ik heb 3 verschillende blikken vlees voor haar opengemaakt maar ze wilde ze alledrie nietIs opzich niet erg voor een dagje maar we houden het in de gaten.
Verder gaat het prima met ze. Tabby krijgt vandaag nog 3x en morgen nog 4x oogzalf en ik denk dat het daarna over is. Zou mooi zijn als ie me dan weer lief gaat vinden
Gisteravond nog een paar foto's gemaakt maar ze worden nu wel wat eentonig, ze zitten vaak op de kruik dus dat levert een beetje dezelfde foto's op maar vooruit
Tabby op de kruik
[ link | afbeelding ]
Liesje, Lotje en Tabby op de kruik
[ link | afbeelding ]
Lieve Tabby
[ link | afbeelding ]
Liesje was de enige nog met blauwe ogen en die zijn sinds deze week gigantisch snel groen geworden, erg leuk om te zien hoe snel dat gaat.
In de eerste week dat ze hier was, waren haar oogjes nog zo
[ link | afbeelding ]
En nu zo (volgens mij is het kleurverschil op de foto's niet zo duidelijk maar dat is het wel hoor
[ link | afbeelding ]
Wat fijn , dat te lezen, ze komen mooi in gewicht aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:37 schreef Oognip het volgende:
Lotje is 43 gram aangekomen, Liesje 30 en Tabby 45!
Vandaag is ook Tabby's laatste dag van het oogzalfje. Hij moest 10 dagen het zalfje of nog 3 dagen nadat het over is zegmaar. Nou ik zie al een hele tijd niks dus lijkt het me mooi om vanaf morgen te stoppen.
Luna is in gedrag ook wat veranderd sinds de kittens er zijn. Ze was altijd vrij schuw maar sinds de kittens er zijn mogen we haar wat meer aanhalen en ze miauwt ook meer.
Ik ben bang dat dit laatste komt doordat ze krols aan het worden is (ze is 7 maanden) maar het kan natuurlijk ook door de kittens komen. [/b]
Vanaf morgen begint mijn nieuwe studie dus dan zitten Tabby, Liesje en Lotje wat langer alleen, ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |