De OP is erg lang maar ik heb hem wel helemaal gelezen. Hij schrijft al van plan te zijn naar de ambassade te gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:32 schreef Charmian het volgende:
Misschien kun je naar de nederlandse ambassade gaan om advies te vragen. Als er echt stront aan de knikker komt heb je die volgens mij toch nodig.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ambassade lijkt me geen slecht idee, het verhaal verkopen aan Hollywood lijkt mij ook geen slecht idee
Inderdaad, ik besef er allemaal geen reet van. Het is inderdaad net alsof ik in een fokking film zitquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ambassade lijkt me geen slecht idee, het verhaal verkopen aan Hollywood lijkt mij ook geen slecht idee
Oftewel, schuld bekennen. Slim ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wat een situatie. Klote.![]()
Ik zou adviseren om de bus te pakken naar een buurland, Paraguay bijvoorbeeld morgenochtend (ik weet niet of je je paspoort nog hebt, anders gewoon illegaal de grens over, ergens door de jungle met zo min mogelijk bagage, het beste ´s nachts) en in Acunsion of La Paz of zo de volgende dag naar de NL-Ambassade te gaan.
Gewoon voor de zekerheid.
Mocht je je paspoort nog hebben, kan je dan vanuit Paraguay of Brazilië een vlucht naar Amsterdam of Brussel boeken z.s.m. Misschien is het niet nodig, maar ze zijn daar mega-corrupt, dus als die huisbaas veel geld heeft kan hij de rechter omkopen. In die landen doen ze niet aan eerlijke rechtspraak.
Fransen zijn echt raar in hun hoofd. Tous les franćais sont fous.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
Man, de OP leest weg als een spannend boek. Die Fransozen ook altijd. Sterkte in ieder geval.
Als die huisbaas rijk zat is, dan zou ik ook vluchten. Je weet maar nooit...quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oftewel, schuld bekennen. Slim ja.
He pulled a Joran!
Je kan toch uitleggen dat je het rechtssysteem van Argentinië niet vertrouwt? Ik bedoel een land dat mensen uit vliegtuigen gooit, is nu niet echt betrouwbaar lijkt me. De ambassade begrijpt dat heus wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oftewel, schuld bekennen. Slim ja.
He pulled a Joran!
In die landen doet men echt alles voor geld. Ze verkopen hun eigen moeder daar nog voor een handvol pesos. Logisch gezien de armoede (Argentinië was ooit rijk, maar dat zijn ze niet meer).quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:40 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Als die huisbaas rijk zat is, dan zou ik ook vluchten. Je weet maar nooit...
Zo erg is het in Argentinië nu ook weer niet. En verder is het land ontvluchten wel het domste dat TS nu kan doen want stel dat hij het land niet uitkomt? Dán zijn de rapen pas echt gaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je kan toch uitleggen dat je het rechtssysteem van Argentinië niet vertrouwt? Ik bedoel een land dat mensen uit vliegtuigen gooit, is nu niet echt betrouwbaar lijkt me. De ambassade begrijpt dat heus wel.
Ook al ben je onschuldig ik zou nooit een proces afwachten in een gaar land met gare mensen en een door en door corrupt rechtssysteem dat werkt middels vriendjespolitiek.
Het zijn toffe landen daar op zich, maar als je het rechtssysteem tegen je hebt, zijn de rapen gaar. En een cel daar overleef je wellicht 1 maand, daarna bezwijk je door uitputting en cholera, ondervoeding, en misschien marteling.
Hoezo komt hij het land niet uit dan? Ze hebben nog geen aangifte gedaan en hij heeft z'n paspoort.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo erg is het in Argentinië nu ook weer niet. En verder is het land ontvluchten wel het domste dat TS nu kan doen want stel dat hij het land niet uitkomt? Dán zijn de rapen pas echt gaar.
Waarom zou je Argentinië niet uitkomen? Het is geen eiland.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo erg is het in Argentinië nu ook weer niet. En verder is het land ontvluchten wel het domste dat TS nu kan doen want stel dat hij het land niet uitkomt? Dán zijn de rapen pas echt gaar.
True. Maar dan nog kan het geen kwaad om alle kanten van het verhaal te belichten met bijbehorende opties.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Rrrroedie het volgende:
Het kan zijn dat ik mijn realiteitszin een beetje ben verloren door de hele situatie, maar sommige reacties lijken me een beetje overdreven.
Onderschat het niet. Waarschijnlijk een gevangenis met veel drugsdelicten etc, ook geen kattenpis. Bovendien is het een zeer kostelijk grapje om eruit te komen met omkopingen enzo. In het ergste geval kan het je enkele tientallen duizenden euro's en een jaar of 5 kosten.quote:Ik bedoel, mochten ze me echt gaan veroordelen voor deze misdaad dan ga ik echt niet naar een zwaarbewaakte gevangenis, het is niet alsof ik iemand vermoord heb ofzo. Then again, het is al laat in NL dus de meesten van jullie hebben net de 20.30u SBS-film gezien met een pilsje. Mijn huisbaas komt uit een rijke familie, maar die gaat niet met tienduizenden dollars smijten om te voorkomen dat ik mijn borg terugvorder.
Succes.quote:Ik ga echt niet vluchten, ben zelfs niet van plan om eerder terug te gaan dan de 25e want die thesis moet ook af. En ja, mijn paspoort en alles heb ik nog. Morgen inderdaad meteen naar de ambassade, ik hou jullie op de hoogte
Wat zit jij dan voor overbodige vragen te stellen omtrent een paspoortvernieuwing? Ga gewoon Nederland uit; dat kan ook zonder paspoort.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom zou je Argentinië niet uitkomen? Het is geen eiland.![]()
Elk land dat geen eiland is, is uit te komen, alleen Noord-Korea is een uitzondering. Paspoort of geen paspoort.
Als de vader van de huurbaas echt een hoge politiechef is, dan kan TS het via de normale wegen wel vergeten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:52 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Hoezo komt hij het land niet uit dan? Ze hebben nog geen aangifte gedaan en hij heeft z'n paspoort.
Nee, maar gezien die vader van, dan zou je de hoofdwegen al moeten vermijden en bovendien val je als lange Hollander gewoon op, zelfs al ben je de taal machtig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom zou je Argentinië niet uitkomen? Het is geen eiland.![]()
Elk land dat geen eiland is, is uit te komen, alleen Noord-Korea is een uitzondering. Paspoort of geen paspoort.
Klopt, maar ik wil naar Bolivia en dus moet ik de zee oversteken en dát gaat dus lastig zonder paspoort. Elke binnengrens is in principe zonder paspoort over te steken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat zit jij dan voor overbodige vragen te stellen omtrent een paspoortvernieuwing? Ga gewoon Nederland uit; dat kan ook zonder paspoort.
Niet als je een goeie fooi geeft (in Zuid-Amerika dan).quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ter plekke krijg je wel problemen met registratie bij je hotel als je geen geldig paspoort kan overhandigen.
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet als je een goeie fooi geeft (in Zuid-Amerika dan).
Een beetje linksert heeft geen geld nodig om te eten, die doet bv aan ruilhandel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
Maar hoe kom ik aan zoveel geld? Alsof ik in Bolivia een riant salaris ga verdienen. Hopelijk stuurt mijn pa af en toe 100 euro's zodat ik af en toe iets kan eten en ergens kan slapen.
Dus fooi kan ik wel vergeten.
En als hij ook nog eens vegetariër is hoeft hij alleen maar een beetje te gaan grazen in een wei.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje linksert heeft geen geld nodig om te eten, die doet bv aan ruilhandel.
Saillant in de zin van... met haar kan het goed vinden en zij mag mij graag, dus via haar zou ik misschien wel dingen kunnen regelen. Mijn ouders wezen er al op dat het best kan zijn dat mijn huisbaas jaloers is om deze reden. Na de overval schijnt z'n moeder meteen te hebben gezegd: "Oh mijn God ik hoop niet dat Rrrroedie dit is overkomen want dat is zo'n goudeerlijke jongen"quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:38 schreef Seven. het volgende:
Wat is er trouwens zo saillant aan de moeder van je huurbaas? Of heb je wel meer gedaan dan gitaar spelen?
Van mij mag dat hele volk spontaan in de brand vliegen. Er zit hier een hele zwerm en ze zijn allemaal om van de kotsen. Behalve dan dat andere meisje dat me nu per email op de hoogte houdt van alles. Voor de rest... Klote-volkquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Fransen zijn echt raar in hun hoofd. Tous les franćais sont fous.
Die huisbaas loopt die hele bewering ter plekke bijelkaar te verzinnen. Zoals ik zei, toen hij mij mijn kamer uitzette keek hij me niet eens recht in de ogen aan, en hij wilde niet luisteren. Voor hem komt dit super uit, hij houdt de borg en kan meteen een nieuwe huurder erin zetten. Ik denk dat hij alleen die Francaise helpt om z'n reputatie te verbloemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:48 schreef Seven. het volgende:
Waarom hebben je huurbaas en de francaise niet direct aangifte gedaan tegen je? Die francaise is bijzaak trouwens, die laat zich wat aanpraten. Maar als je huurbaas echt zo overtuigd is, waarom jou dan de kans geven om te vluchten?
Rustig was het ook weer niet, ging meer zo vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:52 schreef DrDentz het volgende:
Wow. Met een pistool op je hoofd gericht rustig over voetbal lullen is alleen voor echte bazen weggelegd.
Dan had ik ze moeten helpen met het overvallen van de onderburen, en had alles nog een half uur langer geduurd. Achteraf had ik dan wel een mede-getuige, maar ik weet niet of het de moeite waard was geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
En als je was meegegaan met die gasten toen ze je riepen?
Ik denk dat je positie dan nog zwakker was geweest, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:56 schreef Rrrroedie het volgende:
[..]
Dan had ik ze moeten helpen met het overvallen van de onderburen, en had alles nog een half uur langer geduurd. Achteraf had ik dan wel een mede-getuige, maar ik weet niet of het de moeite waard was geweest.
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pestenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:
Achteraf blijkt dat hij mijn kamer een dag van tevoren al op internet te huur had aangeboden.
Hij zou toch sowieso al over een maand vertrekken? Dan is het op zich toch niet zo vreemd dat zijn huisbaas alvast een advertentie in de krant zet om een nieuwe huurder te vinden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pesten
ik dacht hetzelfde. huisbaas kon er wel eens mee te maken hebben zodat hij je borg kan behouden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:41 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, het is niet volledig ondenkbaar dat je huurbaas hier zelf achter zit, alleen dat de onderburen niet thuis waren klopt niet in een dergelijk scenario.
Zou ook beter zijn voor Rrrrroedie, the movie.
naam/link van die software?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef dalonia het volgende:
is die hele flat van je huisbaas of slechts een paar appartementen?
wat is de samenstelling van de flat?
locals, arm/rijk of vooral buitenlandse studenten/tijdelijke werknemers?
kan jullie huisbaas jullie kamer binnen en kwam die zelf langs toen de nieuwe huisgenoten kwamen?
kan zijn dat die zag dat jullie een leuke verzameling aan dure gsm's/camera'slaptops hadden die die wou "hebben".
kun je de vorige bewoners die ruzie hebben gehad niet achterhalen en vragen naar hun ervaringen en of zijn ook vreemde verhalen hebben gehoord?
lijkt me echt dat ze een zondebok zoeken :S
en btw...waarom maak je geen back-up van je scriptie? in doe dat dagelijks op meerdere plekken.
edit, je hebt trouwens gratis software die je kan installen op je lappie.
wanneer die gejat word geef je dat door op een website die dan een signaal naar je lappie stuurt die vervolgens om de x aantal minuten locatie, screenshot en webcamfoto doorstuurt.
voor de volgende keer dan
http://preyproject.com/quote:
Correct ja,quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.
Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
quote:Het terrein waar een ambassade gevestigd is en de residentie van de ambassadeur genieten op basis van artikel 22 van het Verdrag van Wenen inzake diplomatiek verkeer (1961) onschendbaarheid. Dat betekent dat de autoriteiten van het gastland het ambassadeterrein en de ambassadeursresidentie pas mogen betreden met goedkeuring van de ambassadeur. Van deze onschendbaarheid wordt soms handig gebruikgemaakt om politiek asiel aan te vragen. Noord-Koreanen weten zo regelmatig buitenlandse ambassades in Peking binnen te komen om niet terug te hoeven keren naar hun eigen land.
dus een heel volk mag verbranden omdat één of andere teef dwarsligt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:40 schreef Rrrroedie het volgende:
Van mij mag dat hele volk spontaan in de brand vliegen. Er zit hier een hele zwerm en ze zijn allemaal om van de kotsen. Behalve dan dat andere meisje dat me nu per email op de hoogte houdt van alles. Voor de rest... Klote-volk
[..]
Ja, maar zo ver gaat het niet komen. TS, Ik denk dat het hier een gevalletje bluf van je huisbaas betreft. Hij kan ook niets hard maken. Ja, corrupte politie is een mogelijk probleem in zo'n land als Argentinië, maar besef ook dat je buitenlander bent en dus een politieke liability. Dat levert ze in de regel meer gezeik op dan het waard is. Als de bewijzen zich tegen je op hebben gestapeld en je wordt serieus verdacht van een ernstige misdaad, dan zal de Argentijnse politie niet aarzelen je te pakken. Echter, het lijkt me maar lastig te bewijzen dat jij iets met deze roof te maken hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.
Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:
Hals, niet halfquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb niet alle reacties doorgelezen dus ik weet niet of het al gezegd is, maar als je hem nu gewoon half over kop hals over kop smeert naar Nederland? Hij heeft nog geen aangifte gedaan dus je zou nu snel weg kunnen gaan toch?
Hehe. Iets te snel getypt. Half over kop.quote:
Het is hier al meerdere keren aangeraden om een advocaat te nemen, of in ieder geval naar de ambassade te gaan. Lezen is ook een vak hè.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef peperclip het volgende:
ga naar een fokking advocaat mafkees, alsof je op FOK een serieus antwoord op krijgt, of iig een bruikbaar advies betreft je situatie. (tenzij hier advocaten zitten)
lijkt net alsof je je moeder eerst belt nadat je bent aangereden door een treinschattig dit
Denk ik ook. Hij verzint maar wat bij elkaar om te kunnen dreigen en je borg niet terug te hoeven geven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het lijkt eerder alsof je huisbaas er meer van wist.
Aangifte hebben we de dag erna al gedaan. Alleen die paranoïde huisgenoot A. deed niet mee, ze zei dat ze niks vergoed zou krijgen van de verzekering omdat ze haar kamerdeur niet op slot had gedaan. Ze wilde later individueel aangifte doen alsof het haar op straat was overkomen. Achteraf denk ik dat ze dit hele plan al uit had zitten breien en wilde wachten totdat ik het huis was gekicktquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb niet alle reacties doorgelezen dus ik weet niet of het al gezegd is, maar als je hem nu gewoon half over kop smeert naar Nederland? Hij heeft nog geen aangifte gedaan dus je zou nu snel weg kunnen gaan toch?
De ambassade heeft me dit afgeraden, een proces gaat hier minstens 3 jaar duren. Bovendien creëer ik dan echt incentives voor mijn huisbaas om raar bewijsmateriaal te gaan 'verzinnen', misschien gaat hij drugs op m'n kamer verstoppen, z'n corrupte vriendjes inschakelen enz. Nu denk ik niet dat het voor hem de moeite waard is om zich er zelf actief bij te betrekken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:36 schreef Pinterman het volgende:
Kijk of je via de ambassade een betrouwbaar politie-departement kunt vinden. Ga daar eventueel samen met een vertegenwoordiger van de ambassade naartoe, of met iemand anders die contacten heeft of op een andere manier belangrijk is. Vervolgens zou ik die huisbaas van je aangeven. Hop, gewoon terugschieten met grof geschut. Betrek die Francoise er ook maar bij, want dat blaffende hondje bijt niet. Die rent met de staart tussen de benen weg als ze ziet dat jij klaar bent om de strijd aan te gaan en niet bang bent om de politie erbij te betrekken (wat je wel zou zijn als je schuldig was). Go!
Als je dat allemaal meemaakt ga je het niet op Fok! zetten lijkt me, terwijl je ook contact hebt met je bekenden. Tis gwn nie logischquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Rrrroedie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die mij niet geloven de laatste tijd =P
Of reageer gewoon inhoudelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Nee klopt, zal me wel stilhouden, maar veel succes nog met elkaar als gezamenlijke internetdetictives
Huh Huhquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:
Ik zei dat deze oud en traag was en m'n hele scriptie erop stond (had al een tijd geen backup gemaakt)
Ze vind het verhaal van de laptop verdacht. Uiteraard ben ik volledig onschuldig.
Any advice?
nee bedreigingen van anonieme fokkers waardoor die gast nog meer zint op wraakquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Als je het adres van die huisbaas hier post wil ik 'm wel een leuk kaartje sturen, maar dat zal niet helpen denk ik.
Ik heb mijn scriptie gewoon in Nederland in mijn eigen woonplaats gemaakt en zelfs daar stuurde ik op het eind van de dag al al m'n data en tekst naar m'n gmail... Lijkt me een goed idee dat TS dit ook gaat doen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef maartena het volgende:
Verder zou ik ook zo snel mogelijk een online-backup maken van je belangrijkste scriptiedata, want als je huisgenoten kwaad op je blijven, zouden ze ook wel eens een wraak-inbraak kunnen organiseren. Dan heb je in ieder geval al je data ergens online op een online-backup veilig gesteld. (Ook zou ik je laptop afstruinen en er voor zorgen dat je op geen enkele website meer "automatisch inloggen" hebt aanstaan).
er zijn zeer goede freeware alternatievenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.absolute.com/en/lojackforlaptops/home.aspx
Ook voor Ubuntu 10.04 LTS (Linux)?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef dalonia het volgende:
[..]
er zijn zeer goede freeware alternatieven
hihihi lezen is ook een vakquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is hier al meerdere keren aangeraden om een advocaat te nemen, of in ieder geval naar de ambassade te gaan. Lezen is ook een vak hè.
http://preyproject.com/ , voor alle platforms, en bij linux hoef je zelfs niet in te loggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ook voor Ubuntu 10.04 LTS (Linux)?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Politie is trouwens overal ter wereld schorem en tuig, rechters ook. Kl******* zijn het, overal.![]()
![]()
Recht wordt er nergens ter wereld gesproken, noch in het westen noch daarbuiten. Als je echt de criminaliteit wilt aanpakken moet je eerst alle smerissen arresteren, de grootste boeven van allemaal.
Hey Flipsen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef flipsen het volgende:
Bijzonder vervelend TS, goed dat je naar de ambassade bent geweest, dat is de enige juiste stap lijkt me. En verder zit ik de helft van de reacties hier echt met open mond te bekijken, wat een onwetendheid van sommige mensen over ´dat soort landen´
Je zit al 7 maanden in BsAs zeg je, dus dan zal je het wel weten, maar als je je verhaal kwijt wil tegen andere kaaskoppen in BsAs dan kan je op de 1e woensdag van de maand naar Cafe Van Koning gaan (calle Baez in Las Cañitas). Misschien hebben die nog wat goeie tips voor je, weten in ieder geval meer van het leven in Buenos Aires dan het merendeel van de mensen hier op Fok...
En mocht je alles even willen vergeten, er ligt 3 meter sneeuw in Bariloche en het is weer laagseizoen, dus pak de bus of het vliegtuig
Ik woon in Barilochequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Rrrroedie het volgende:
Kom je er zelf ook of ben je nu in Bariloche?
Nederland in de jaren '80 en '90.quote:
Zelfmoord in jouw gevalquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter pak ik een ufo naar een andere planeet.
Alsof het vroeger veel beter wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nederland in de jaren '80 en '90.![]()
![]()
![]()
Nederland anno 2010![]()
Eigenlijk de hele planeet, de hele wereld en de hele mensheid anno 2010![]()
Ik geloof in God, dus helaas dat zit er niet in. Mag niet van God. Zou wel willen, maar het mag niet.quote:
Ja, toen was het veel beter.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nederland in de jaren '80 en '90.![]()
![]()
![]()
Nederland anno 2010![]()
Eigenlijk de hele planeet, de hele wereld en de hele mensheid anno 2010![]()
Vroeger had je dit niet eens kunnen posten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, toen was het veel beter.
Toen waren er nog mensen met idealen. Toen was er nog socialisme, ook in Nederland. Geen commerciele baggertelevisie en was Nederland nog geen land waar alles verboten ist.
Als je van mening bent dat Nederland een snelle rechtspraak heeft dan ken je een ander Nederland dan veel echte Nederlanders...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Rrrroedie het volgende:
[..]
Hey Flipsen!
Ik was al een beetje van plan om woensdag naar van Koning te gaan! Ik vertelde het verhaal laatst per chat aan de voorzitter van de Nederlandse Vereniging, en hij nodigde me uit om te komen. Heb er het WK ook bekeken, erg sfeervolle bar. Kom je er zelf ook of ben je nu in Bariloche?
Ik moet trouwens ook eerlijk bekennen: vandaag toen ik op de top van het ambassadegebouw in Puerto Madero het rood-wit-blauw zag wapperen werd ik een heel klein beetje emotioneel. Wat hebben we het toch donders goed voor elkaar qua huurbescherming, eerlijke en snelle rechtspraak enz. Maar goed, desalniettemin ben ik nog steeds verliefd op Argentinië en hoop nu dat deze nare bladzijde zo snel mogelijk voorbij is.
Of je leest het topic nog eens aandachtiger naquote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef ikke043 het volgende:
Ben je nou al langs de ambassade geweest?
Nevermind, ik heb het wel gelezen, maar ben het gewoon weer vergeten.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Of je leest het topic nog eens aandachtiger na
Camera is helaas ook gejatquote:Op donderdag 2 september 2010 03:46 schreef Burakius het volgende:
Nice story, maar pics or it didn't happen.
Negeer haar. Zij doet alleen aangifte tegen je omdat ze zelf zo'n domme hoer geweest is niet haar deur op slot te doen en ze dus niet gedekt is. En als je echt zin heb iets te antwoorden moet je haar vertellen dat het niet jouw fout is dat ze haar deur niet op slot gedaan had en het ook niet jouw fout is dat de overvallers jouw shit niet interessant genoeg vonden. Maar goed, dom is ze sowieso al als ze denkt dat inbrekers elk prulletje meenemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef Rrrroedie het volgende:
Nu bestookt die Anaïs me opeens met smsjes. Eerst:
I really need my harddisk and my laptop.Ive lost all my documents, photos blablabla No me queda nada nada! How can you keep it!? Imagine it happens to u!
Ik dus denken, hmm als ik nu helemaal niet reageer is dat ook vreemd. Bovendien moest ik hun met rust laten, maar laat zij mij niet met rust, dus heb getypt
Please leave me alone. You and Alfonso (huisbaas, red) have already done me enough damage. I wish I could get our stuff back, but I have nothing to do with the robbery except for being the victim just like you. If only you knew me better you would know. Just image for a second my situation assuming I am innocent, how this all is for me. Such a pity how things are going and so incredibly mean
Nah ja en nu blijft ze "bewijzen" sturen, dat ik pas zeker wist dat ik niet van appartement ging veranderen toen ik dacht dat iedereen me geloofde,,, dat ik m;n verrotte 30 euro horloge merk diesel nog heb, dat van die laptop enz. Heb er geen zin meer in, dat wicht is met geen mogelijkheid te overtuigen. Denk wel dat ze nu echt aangifte wil gaan doen, en dit haar laatste poging was om mij te laten bekennen. Maar goed... heb weinig te bekennen
Vervelend trouwens, heb nu ook nog eens keelontsteking. Wel goed nieuws is dat ik per ingang van maandag een nieuw appartement heb gevonden die ik kan delen met twee vrienden. Hoef geen borg te betalen, dus financieel en qua reregel ideaal!
Je hebt iemand nodig is die eigen is in het Argentijnse recht dus ik zou je ouders oid ff mailen en vragen om geld voor een advocaat. Daar.quote:
Niets schreeuwt zo "schuldig" als je weg maken, anderzijds levert Nederland voor vage en niet hard te maken beschuldigingen van inbraak echt niet ff eigen burgers uit. Waar je dan wel heel misschien mee te maken krijgt is dat je tot het opgelost is erg moet gaan oppassen met waar je verder naartoe op reis wilt, Europa is dan wrsch wel prima maar landjes die vriendjes zijn met Argentinie natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wow wat een verhaal. Mijn gevoel zegt "pak het eerste vliegtuig zo snel mogelijk naar Nederland". Maar weet niet of dit verstandig is.
Fransen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
Man, de OP leest weg als een spannend boek. Die Fransozen ook altijd. Sterkte in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |