abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 04:41:06 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85860851
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:56 schreef Rrrroedie het volgende:

[..]

Dan had ik ze moeten helpen met het overvallen van de onderburen, en had alles nog een half uur langer geduurd. Achteraf had ik dan wel een mede-getuige, maar ik weet niet of het de moeite waard was geweest.
Ik denk dat je positie dan nog zwakker was geweest, eerlijk gezegd.
Resistance is futile.
pi_85863341
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:
Achteraf blijkt dat hij mijn kamer een dag van tevoren al op internet te huur had aangeboden.
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pesten :(
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_85863518
je zal het maar meemaken :{
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:10:13 #54
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_85863551
Over tien jaar zien we TS in zo'n programma op Veronica over ervaringen in buitenlandse gevangenissen :P
pi_85863834
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef Son-Goku het volgende:

[..]

Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pesten :(
Hij zou toch sowieso al over een maand vertrekken? Dan is het op zich toch niet zo vreemd dat zijn huisbaas alvast een advertentie in de krant zet om een nieuwe huurder te vinden?
pi_85864991
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:41 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, het is niet volledig ondenkbaar dat je huurbaas hier zelf achter zit, alleen dat de onderburen niet thuis waren klopt niet in een dergelijk scenario.

Zou ook beter zijn voor Rrrrroedie, the movie.
ik dacht hetzelfde. huisbaas kon er wel eens mee te maken hebben zodat hij je borg kan behouden.

Ambassade lijkt mij een goede, doe aangifte bij de politie als je het nog niet had gedaan (ze zijn wel ter plaatse geweest maar heb je aangifte van diefstal en beroving gedaan?).

Veel suc6 kerel. Laat deze nare ervaring nou niet de domper zijn op je studietrip in Argentinie.

[ Bericht 9% gewijzigd door devl1nsect op 30-08-2010 15:14:07 ]
pi_85865248
is die hele flat van je huisbaas of slechts een paar appartementen?
wat is de samenstelling van de flat?
locals, arm/rijk of vooral buitenlandse studenten/tijdelijke werknemers?

kan jullie huisbaas jullie kamer binnen en kwam die zelf langs toen de nieuwe huisgenoten kwamen?
kan zijn dat die zag dat jullie een leuke verzameling aan dure gsm's/camera'slaptops hadden die die wou "hebben".

kun je de vorige bewoners die ruzie hebben gehad niet achterhalen en vragen naar hun ervaringen en of zijn ook vreemde verhalen hebben gehoord?

lijkt me echt dat ze een zondebok zoeken :S

en btw...waarom maak je geen back-up van je scriptie? in doe dat dagelijks op meerdere plekken.

edit, je hebt trouwens gratis software die je kan installen op je lappie.
wanneer die gejat word geef je dat door op een website die dan een signaal naar je lappie stuurt die vervolgens om de x aantal minuten locatie, screenshot en webcamfoto doorstuurt.

voor de volgende keer dan ;)
pi_85865623
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef dalonia het volgende:
is die hele flat van je huisbaas of slechts een paar appartementen?
wat is de samenstelling van de flat?
locals, arm/rijk of vooral buitenlandse studenten/tijdelijke werknemers?

kan jullie huisbaas jullie kamer binnen en kwam die zelf langs toen de nieuwe huisgenoten kwamen?
kan zijn dat die zag dat jullie een leuke verzameling aan dure gsm's/camera'slaptops hadden die die wou "hebben".

kun je de vorige bewoners die ruzie hebben gehad niet achterhalen en vragen naar hun ervaringen en of zijn ook vreemde verhalen hebben gehoord?

lijkt me echt dat ze een zondebok zoeken :S

en btw...waarom maak je geen back-up van je scriptie? in doe dat dagelijks op meerdere plekken.

edit, je hebt trouwens gratis software die je kan installen op je lappie.
wanneer die gejat word geef je dat door op een website die dan een signaal naar je lappie stuurt die vervolgens om de x aantal minuten locatie, screenshot en webcamfoto doorstuurt.

voor de volgende keer dan ;)
naam/link van die software?

[ Bericht % gewijzigd door Symphonic op 02-09-2010 22:20:48 ]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_85865656
trouwens nu ik zo denk, is voor een of andere supernerd die laptops niet te vinden via mac-adres of zoiets?
of als jouw email account/msn/icq op automatisch aanmelden staat dat je met een ander account jezelf een bericht stuurt in de hoop dat de fief iets terug stuurt zodat je ip en dergelijke kan achterhalen?
pi_85865785
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:

[..]

naam/link van die software?
http://preyproject.com/
http://preyproject.com/download

ik geloof dat het die was, ik heb al iets draaien hierop maar ben het vergeten, moet mijn huisgenoot ff vragen.

maar preyproject werkt ook :)

en als je dat gebruikt gebruik dan een emailadres die niet in je outlook of automatisch inloggen heeft want dan kan de dief ook direct zien dat die bekeken word ;)
(en dus altijd een guest account aanmaken zodat de dief wel op de laptop kan komen en niet direct een reboot doet)

[ Bericht 20% gewijzigd door dalonia op 30-08-2010 11:44:55 ]
pi_85868286
tvp, dit wil ik volgen.
Lambo of Rekt
pi_85869193
:{ Het lijkt eerder alsof je huisbaas er meer van wist.
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:22:17 #63
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_85869597
Veel sterkte TS, ik hoop dat dit goed afloopt.

Ben benieuwd hoe het bij de ambassade ging.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:14:18 #64
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_85871458
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.

Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_85871738
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.

Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
Correct ja,

quote:
Het terrein waar een ambassade gevestigd is en de residentie van de ambassadeur genieten op basis van artikel 22 van het Verdrag van Wenen inzake diplomatiek verkeer (1961) onschendbaarheid. Dat betekent dat de autoriteiten van het gastland het ambassadeterrein en de ambassadeursresidentie pas mogen betreden met goedkeuring van de ambassadeur. Van deze onschendbaarheid wordt soms handig gebruikgemaakt om politiek asiel aan te vragen. Noord-Koreanen weten zo regelmatig buitenlandse ambassades in Peking binnen te komen om niet terug te hoeven keren naar hun eigen land.
Lambo of Rekt
pi_85871763
trouwens ts, moet je nog 1 maand daar afstuderen of had je die maand eigenlijk als vakantie geplanned?
pi_85871979
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:40 schreef Rrrroedie het volgende:

Van mij mag dat hele volk spontaan in de brand vliegen. Er zit hier een hele zwerm en ze zijn allemaal om van de kotsen. Behalve dan dat andere meisje dat me nu per email op de hoogte houdt van alles. Voor de rest... Klote-volk
[..]

dus een heel volk mag verbranden omdat één of andere teef dwarsligt? :') ik kan me haar positie ergens wel begrijpen trouwens: zij hebben niets meer en jij hebt je lapotop etc nog.
neemt niet weg dat dit een vreselijk verhaal is en tevens de nachtmerrie van ieder die voor een langere tijd verweg verblijft. succes bij de ambassade, ik ben benieuwd of je daar verder bent gekomen.
pi_85872030
Ik ben wel beniewd naar een update van de TS
Lambo of Rekt
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:36:13 #69
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_85872202
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:

Ja, maar zo ver gaat het niet komen. TS, Ik denk dat het hier een gevalletje bluf van je huisbaas betreft. Hij kan ook niets hard maken. Ja, corrupte politie is een mogelijk probleem in zo'n land als Argentinië, maar besef ook dat je buitenlander bent en dus een politieke liability. Dat levert ze in de regel meer gezeik op dan het waard is. Als de bewijzen zich tegen je op hebben gestapeld en je wordt serieus verdacht van een ernstige misdaad, dan zal de Argentijnse politie niet aarzelen je te pakken. Echter, het lijkt me maar lastig te bewijzen dat jij iets met deze roof te maken hebt.

Corrupte politieagentjes zijn alleen geinteresseerd in buitenlanders als er geld te halen valt. Willekeurige boetes uitdelen op straat, of je net zo lang vasthouden aan de grens tot je betaald. Dat gaat volgens mij nooit zo ver dat er vervolging voor een misdaad bij komt kijken. Dan gaat de ambassade zich ermee bemoeien, en heeft het invloed op Nederlands - Argentijnse betrekkingen, aangezien Nederland zal proberen om je uit Argentinië te halen. Nee, dan moet er wel meer aan de hand zijn dan een simpel complotje voor wat geld.

Kijk of je via de ambassade een betrouwbaar politie-departement kunt vinden. Ga daar eventueel samen met een vertegenwoordiger van de ambassade naartoe, of met iemand anders die contacten heeft of op een andere manier belangrijk is. Vervolgens zou ik die huisbaas van je aangeven. Hop, gewoon terugschieten met grof geschut. Betrek die Francoise er ook maar bij, want dat blaffende hondje bijt niet. Die rent met de staart tussen de benen weg als ze ziet dat jij klaar bent om de strijd aan te gaan en niet bang bent om de politie erbij te betrekken (wat je wel zou zijn als je schuldig was). Go!
Ik wens je een dolfijne dag
pi_85872297
Balen...
pi_85872304
Heftig verhaal. Ik zou inderdaad ook zsm naar de ambassade gaan en hen om advies vragen.
pi_85872383
Spannend.Ben benieuwd hoe het verder verloopt.
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:51:17 #73
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_85872723
Damn, wat een verhaal. Sterkte TS!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:04:27 #74
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_85873201
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, wat een verhaal. Sterkte TS!
Sluit ik me helemaal bij aan!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:11:53 #75
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_85873495
Heel erg veel sterkte ts
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')