Ik denk dat je positie dan nog zwakker was geweest, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:56 schreef Rrrroedie het volgende:
[..]
Dan had ik ze moeten helpen met het overvallen van de onderburen, en had alles nog een half uur langer geduurd. Achteraf had ik dan wel een mede-getuige, maar ik weet niet of het de moeite waard was geweest.
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pestenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:
Achteraf blijkt dat hij mijn kamer een dag van tevoren al op internet te huur had aangeboden.
Hij zou toch sowieso al over een maand vertrekken? Dan is het op zich toch niet zo vreemd dat zijn huisbaas alvast een advertentie in de krant zet om een nieuwe huurder te vinden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pesten
ik dacht hetzelfde. huisbaas kon er wel eens mee te maken hebben zodat hij je borg kan behouden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:41 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, het is niet volledig ondenkbaar dat je huurbaas hier zelf achter zit, alleen dat de onderburen niet thuis waren klopt niet in een dergelijk scenario.
Zou ook beter zijn voor Rrrrroedie, the movie.
naam/link van die software?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef dalonia het volgende:
is die hele flat van je huisbaas of slechts een paar appartementen?
wat is de samenstelling van de flat?
locals, arm/rijk of vooral buitenlandse studenten/tijdelijke werknemers?
kan jullie huisbaas jullie kamer binnen en kwam die zelf langs toen de nieuwe huisgenoten kwamen?
kan zijn dat die zag dat jullie een leuke verzameling aan dure gsm's/camera'slaptops hadden die die wou "hebben".
kun je de vorige bewoners die ruzie hebben gehad niet achterhalen en vragen naar hun ervaringen en of zijn ook vreemde verhalen hebben gehoord?
lijkt me echt dat ze een zondebok zoeken :S
en btw...waarom maak je geen back-up van je scriptie? in doe dat dagelijks op meerdere plekken.
edit, je hebt trouwens gratis software die je kan installen op je lappie.
wanneer die gejat word geef je dat door op een website die dan een signaal naar je lappie stuurt die vervolgens om de x aantal minuten locatie, screenshot en webcamfoto doorstuurt.
voor de volgende keer dan
http://preyproject.com/quote:
Correct ja,quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.
Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
quote:Het terrein waar een ambassade gevestigd is en de residentie van de ambassadeur genieten op basis van artikel 22 van het Verdrag van Wenen inzake diplomatiek verkeer (1961) onschendbaarheid. Dat betekent dat de autoriteiten van het gastland het ambassadeterrein en de ambassadeursresidentie pas mogen betreden met goedkeuring van de ambassadeur. Van deze onschendbaarheid wordt soms handig gebruikgemaakt om politiek asiel aan te vragen. Noord-Koreanen weten zo regelmatig buitenlandse ambassades in Peking binnen te komen om niet terug te hoeven keren naar hun eigen land.
dus een heel volk mag verbranden omdat één of andere teef dwarsligt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:40 schreef Rrrroedie het volgende:
Van mij mag dat hele volk spontaan in de brand vliegen. Er zit hier een hele zwerm en ze zijn allemaal om van de kotsen. Behalve dan dat andere meisje dat me nu per email op de hoogte houdt van alles. Voor de rest... Klote-volk
[..]
Ja, maar zo ver gaat het niet komen. TS, Ik denk dat het hier een gevalletje bluf van je huisbaas betreft. Hij kan ook niets hard maken. Ja, corrupte politie is een mogelijk probleem in zo'n land als Argentinië, maar besef ook dat je buitenlander bent en dus een politieke liability. Dat levert ze in de regel meer gezeik op dan het waard is. Als de bewijzen zich tegen je op hebben gestapeld en je wordt serieus verdacht van een ernstige misdaad, dan zal de Argentijnse politie niet aarzelen je te pakken. Echter, het lijkt me maar lastig te bewijzen dat jij iets met deze roof te maken hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.
Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |