abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 04:41:06 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85860851
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:56 schreef Rrrroedie het volgende:

[..]

Dan had ik ze moeten helpen met het overvallen van de onderburen, en had alles nog een half uur langer geduurd. Achteraf had ik dan wel een mede-getuige, maar ik weet niet of het de moeite waard was geweest.
Ik denk dat je positie dan nog zwakker was geweest, eerlijk gezegd.
Resistance is futile.
pi_85863341
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:
Achteraf blijkt dat hij mijn kamer een dag van tevoren al op internet te huur had aangeboden.
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pesten :(
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_85863518
je zal het maar meemaken :{
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:10:13 #54
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_85863551
Over tien jaar zien we TS in zo'n programma op Veronica over ervaringen in buitenlandse gevangenissen :P
pi_85863834
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef Son-Goku het volgende:

[..]

Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pesten :(
Hij zou toch sowieso al over een maand vertrekken? Dan is het op zich toch niet zo vreemd dat zijn huisbaas alvast een advertentie in de krant zet om een nieuwe huurder te vinden?
pi_85864991
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:41 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, het is niet volledig ondenkbaar dat je huurbaas hier zelf achter zit, alleen dat de onderburen niet thuis waren klopt niet in een dergelijk scenario.

Zou ook beter zijn voor Rrrrroedie, the movie.
ik dacht hetzelfde. huisbaas kon er wel eens mee te maken hebben zodat hij je borg kan behouden.

Ambassade lijkt mij een goede, doe aangifte bij de politie als je het nog niet had gedaan (ze zijn wel ter plaatse geweest maar heb je aangifte van diefstal en beroving gedaan?).

Veel suc6 kerel. Laat deze nare ervaring nou niet de domper zijn op je studietrip in Argentinie.

[ Bericht 9% gewijzigd door devl1nsect op 30-08-2010 15:14:07 ]
pi_85865248
is die hele flat van je huisbaas of slechts een paar appartementen?
wat is de samenstelling van de flat?
locals, arm/rijk of vooral buitenlandse studenten/tijdelijke werknemers?

kan jullie huisbaas jullie kamer binnen en kwam die zelf langs toen de nieuwe huisgenoten kwamen?
kan zijn dat die zag dat jullie een leuke verzameling aan dure gsm's/camera'slaptops hadden die die wou "hebben".

kun je de vorige bewoners die ruzie hebben gehad niet achterhalen en vragen naar hun ervaringen en of zijn ook vreemde verhalen hebben gehoord?

lijkt me echt dat ze een zondebok zoeken :S

en btw...waarom maak je geen back-up van je scriptie? in doe dat dagelijks op meerdere plekken.

edit, je hebt trouwens gratis software die je kan installen op je lappie.
wanneer die gejat word geef je dat door op een website die dan een signaal naar je lappie stuurt die vervolgens om de x aantal minuten locatie, screenshot en webcamfoto doorstuurt.

voor de volgende keer dan ;)
pi_85865623
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef dalonia het volgende:
is die hele flat van je huisbaas of slechts een paar appartementen?
wat is de samenstelling van de flat?
locals, arm/rijk of vooral buitenlandse studenten/tijdelijke werknemers?

kan jullie huisbaas jullie kamer binnen en kwam die zelf langs toen de nieuwe huisgenoten kwamen?
kan zijn dat die zag dat jullie een leuke verzameling aan dure gsm's/camera'slaptops hadden die die wou "hebben".

kun je de vorige bewoners die ruzie hebben gehad niet achterhalen en vragen naar hun ervaringen en of zijn ook vreemde verhalen hebben gehoord?

lijkt me echt dat ze een zondebok zoeken :S

en btw...waarom maak je geen back-up van je scriptie? in doe dat dagelijks op meerdere plekken.

edit, je hebt trouwens gratis software die je kan installen op je lappie.
wanneer die gejat word geef je dat door op een website die dan een signaal naar je lappie stuurt die vervolgens om de x aantal minuten locatie, screenshot en webcamfoto doorstuurt.

voor de volgende keer dan ;)
naam/link van die software?

[ Bericht % gewijzigd door Symphonic op 02-09-2010 22:20:48 ]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_85865656
trouwens nu ik zo denk, is voor een of andere supernerd die laptops niet te vinden via mac-adres of zoiets?
of als jouw email account/msn/icq op automatisch aanmelden staat dat je met een ander account jezelf een bericht stuurt in de hoop dat de fief iets terug stuurt zodat je ip en dergelijke kan achterhalen?
pi_85865785
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:

[..]

naam/link van die software?
http://preyproject.com/
http://preyproject.com/download

ik geloof dat het die was, ik heb al iets draaien hierop maar ben het vergeten, moet mijn huisgenoot ff vragen.

maar preyproject werkt ook :)

en als je dat gebruikt gebruik dan een emailadres die niet in je outlook of automatisch inloggen heeft want dan kan de dief ook direct zien dat die bekeken word ;)
(en dus altijd een guest account aanmaken zodat de dief wel op de laptop kan komen en niet direct een reboot doet)

[ Bericht 20% gewijzigd door dalonia op 30-08-2010 11:44:55 ]
pi_85868286
tvp, dit wil ik volgen.
Lambo of Rekt
pi_85869193
:{ Het lijkt eerder alsof je huisbaas er meer van wist.
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:22:17 #63
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_85869597
Veel sterkte TS, ik hoop dat dit goed afloopt.

Ben benieuwd hoe het bij de ambassade ging.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:14:18 #64
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_85871458
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.

Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_85871738
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:
Zolang TS op de ambassade is kan hem niks gebeuren. De ambassade is namelijk Nederlands grondgebied.

Ff een toevoeging. Het is niet letterlijk Nederlands grondgebied, maar een gastland komt er niet binnen zonder toestemming van de ambassadeur. Dus het valt te beschouwen als Nederlands grondgebied.
Correct ja,

quote:
Het terrein waar een ambassade gevestigd is en de residentie van de ambassadeur genieten op basis van artikel 22 van het Verdrag van Wenen inzake diplomatiek verkeer (1961) onschendbaarheid. Dat betekent dat de autoriteiten van het gastland het ambassadeterrein en de ambassadeursresidentie pas mogen betreden met goedkeuring van de ambassadeur. Van deze onschendbaarheid wordt soms handig gebruikgemaakt om politiek asiel aan te vragen. Noord-Koreanen weten zo regelmatig buitenlandse ambassades in Peking binnen te komen om niet terug te hoeven keren naar hun eigen land.
Lambo of Rekt
pi_85871763
trouwens ts, moet je nog 1 maand daar afstuderen of had je die maand eigenlijk als vakantie geplanned?
pi_85871979
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:40 schreef Rrrroedie het volgende:

Van mij mag dat hele volk spontaan in de brand vliegen. Er zit hier een hele zwerm en ze zijn allemaal om van de kotsen. Behalve dan dat andere meisje dat me nu per email op de hoogte houdt van alles. Voor de rest... Klote-volk
[..]

dus een heel volk mag verbranden omdat één of andere teef dwarsligt? :') ik kan me haar positie ergens wel begrijpen trouwens: zij hebben niets meer en jij hebt je lapotop etc nog.
neemt niet weg dat dit een vreselijk verhaal is en tevens de nachtmerrie van ieder die voor een langere tijd verweg verblijft. succes bij de ambassade, ik ben benieuwd of je daar verder bent gekomen.
pi_85872030
Ik ben wel beniewd naar een update van de TS
Lambo of Rekt
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:36:13 #69
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_85872202
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef ikke043 het volgende:

Ja, maar zo ver gaat het niet komen. TS, Ik denk dat het hier een gevalletje bluf van je huisbaas betreft. Hij kan ook niets hard maken. Ja, corrupte politie is een mogelijk probleem in zo'n land als Argentinië, maar besef ook dat je buitenlander bent en dus een politieke liability. Dat levert ze in de regel meer gezeik op dan het waard is. Als de bewijzen zich tegen je op hebben gestapeld en je wordt serieus verdacht van een ernstige misdaad, dan zal de Argentijnse politie niet aarzelen je te pakken. Echter, het lijkt me maar lastig te bewijzen dat jij iets met deze roof te maken hebt.

Corrupte politieagentjes zijn alleen geinteresseerd in buitenlanders als er geld te halen valt. Willekeurige boetes uitdelen op straat, of je net zo lang vasthouden aan de grens tot je betaald. Dat gaat volgens mij nooit zo ver dat er vervolging voor een misdaad bij komt kijken. Dan gaat de ambassade zich ermee bemoeien, en heeft het invloed op Nederlands - Argentijnse betrekkingen, aangezien Nederland zal proberen om je uit Argentinië te halen. Nee, dan moet er wel meer aan de hand zijn dan een simpel complotje voor wat geld.

Kijk of je via de ambassade een betrouwbaar politie-departement kunt vinden. Ga daar eventueel samen met een vertegenwoordiger van de ambassade naartoe, of met iemand anders die contacten heeft of op een andere manier belangrijk is. Vervolgens zou ik die huisbaas van je aangeven. Hop, gewoon terugschieten met grof geschut. Betrek die Francoise er ook maar bij, want dat blaffende hondje bijt niet. Die rent met de staart tussen de benen weg als ze ziet dat jij klaar bent om de strijd aan te gaan en niet bang bent om de politie erbij te betrekken (wat je wel zou zijn als je schuldig was). Go!
Ik wens je een dolfijne dag
pi_85872297
Balen...
pi_85872304
Heftig verhaal. Ik zou inderdaad ook zsm naar de ambassade gaan en hen om advies vragen.
pi_85872383
Spannend.Ben benieuwd hoe het verder verloopt.
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:51:17 #73
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_85872723
Damn, wat een verhaal. Sterkte TS!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:04:27 #74
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_85873201
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, wat een verhaal. Sterkte TS!
Sluit ik me helemaal bij aan!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:11:53 #75
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_85873495
Heel erg veel sterkte ts
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:18:58 #76
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_85873725
Ik heb niet alle reacties doorgelezen dus ik weet niet of het al gezegd is, maar als je hem nu gewoon half over kop smeert naar Nederland? Hij heeft nog geen aangifte gedaan dus je zou nu snel weg kunnen gaan toch?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:45:47 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85874655
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb niet alle reacties doorgelezen dus ik weet niet of het al gezegd is, maar als je hem nu gewoon half over kop hals over kop smeert naar Nederland? Hij heeft nog geen aangifte gedaan dus je zou nu snel weg kunnen gaan toch?
Hals, niet half :@ .
2000 light years from home
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:49:25 #78
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_85874794
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hals, niet half :@ .
Hehe. Iets te snel getypt. Half over kop. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_85876204
ben benieuwd naar de update van TS.

Sterkte!
pi_85877374
Heftig verhaal zeg :o

Het liefst zou ik het eerste vliegtuig terug naar Nederland willen pakken.
Wg uit zo'n rotland :X

Advies heb ik niet echt, maar ik duim voor je voor de goede afloop.
pi_85877621
Wat een verhaal TS, ik hoop echt voor je dat het goedkomt. Verder heb ik zoals de meeste hierboven hetzelfde advies, ga zo snel mogelijk naar de ambassade, die weten veel beter hoe het land in elkaar zit en kennen mischien nog wel wat mensen die kunnen nagaan wat waar is. Iig heel veel sterkte!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_85878122
ga naar een fokking advocaat mafkees, alsof je op FOK een serieus antwoord op krijgt, of iig een bruikbaar advies betreft je situatie. (tenzij hier advocaten zitten)

lijkt net alsof je je moeder eerst belt nadat je bent aangereden door een trein :') schattig dit
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:09:59 #83
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_85878321
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef peperclip het volgende:
ga naar een fokking advocaat mafkees, alsof je op FOK een serieus antwoord op krijgt, of iig een bruikbaar advies betreft je situatie. (tenzij hier advocaten zitten)

lijkt net alsof je je moeder eerst belt nadat je bent aangereden door een trein :') schattig dit
Het is hier al meerdere keren aangeraden om een advocaat te nemen, of in ieder geval naar de ambassade te gaan. Lezen is ook een vak hè. :*
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_85878547
heavy....
Dat zou jij wel willen weten.
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:18:34 #85
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85878671
jammer dat het niet in Peru is gebeurd, had je roommatties met Joran van der Sloot kunnen worden.
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85878714
Je blijft er toch wel goed kalm onder zeg. Ik heb geen idee hoe ik zou reageren maar ik zou dat land zo snel mogelijk uitwillen denk ik :D
pi_85878936
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
:{ Het lijkt eerder alsof je huisbaas er meer van wist.
Denk ik ook. Hij verzint maar wat bij elkaar om te kunnen dreigen en je borg niet terug te hoeven geven.
Kun je hiermee niet naar de media, TS?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_85879214
Zoals je het zelf al zegt hier kan een leuke film over gemaakt worden. :Y

Sterkte en succes!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_85880906
Ik ben vanochtend naar de ambassade geweest en aan een consul mijn verhaal gedaan. Ze raden me aan om eerst te wachten hoe het verder gaat lopen. Als er daadwerkelijk aangifte wordt gedaan (en deze wordt serieus behandeld door de politie), dan kan ik een advocaat met een Nederlandse achtergrond in de hand nemen via hun. Echter, het kan ook een blufverhaal zijn dus als het niet tot een proces komt is een dure advocaat natuurlijk geldverspilling. Maar het is beter dan een pro-deo advocaat toegewezen krijgen. Ondertussen gaan ze vandaag nachecken of de vader van de huisbaas inderdaad contacten heeft in hoge kringen. Ze hebben me nadrukkelijk gewaarschuwd dat er niet meteen op moet vertrouwen dat een juridisch proces eerlijk gaat verlopen. Ze hebben me hun noodnummer gegeven, dus mocht ik worden opgepakt dan kan ik ze meteen inschakelen. Tsja, en verder... terug naar Nederland is een optie, maar zij begrijpen ook dat ik dan de schijn tegen me ga krijgen. Bovendien, die Franse bitch en mijn huisbaas hebben al genoeg voor mij verpest (heb al m'n scriptieafspraken deze week afgezegd). Mij laten wegjagen door een corrupte gladjakker en een paranoïde huilebalk is nou niet iets wat ik zou doen.

Voor bovenstaande reactie, uiteraard is de juiste volgorde ambassade/advocaat en dan pas fok, maar aangezien het weekend was zat dat er niet in. Bedankt voor de reacties, ik ga nu afwachten of er daadwerkelijk stappen worden ondernomen. Inmiddels hebben al veel vrienden (die ik van hier ken) hun hulp op allerlei manieren aangeboden. Iemand die zowel mij als C. kent gaat via facebook inpraten op C., zodat zij A. nog verder kan overtuigen om af te zien van aangifte.

Pff maar des te meer alles bij me bezinkt, des te belachelijker ik het vind allemaal. Dank voor jullie reacties

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb niet alle reacties doorgelezen dus ik weet niet of het al gezegd is, maar als je hem nu gewoon half over kop smeert naar Nederland? Hij heeft nog geen aangifte gedaan dus je zou nu snel weg kunnen gaan toch?
Aangifte hebben we de dag erna al gedaan. Alleen die paranoïde huisgenoot A. deed niet mee, ze zei dat ze niks vergoed zou krijgen van de verzekering omdat ze haar kamerdeur niet op slot had gedaan. Ze wilde later individueel aangifte doen alsof het haar op straat was overkomen. Achteraf denk ik dat ze dit hele plan al uit had zitten breien en wilde wachten totdat ik het huis was gekickt

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:36 schreef Pinterman het volgende:
Kijk of je via de ambassade een betrouwbaar politie-departement kunt vinden. Ga daar eventueel samen met een vertegenwoordiger van de ambassade naartoe, of met iemand anders die contacten heeft of op een andere manier belangrijk is. Vervolgens zou ik die huisbaas van je aangeven. Hop, gewoon terugschieten met grof geschut. Betrek die Francoise er ook maar bij, want dat blaffende hondje bijt niet. Die rent met de staart tussen de benen weg als ze ziet dat jij klaar bent om de strijd aan te gaan en niet bang bent om de politie erbij te betrekken (wat je wel zou zijn als je schuldig was). Go!
De ambassade heeft me dit afgeraden, een proces gaat hier minstens 3 jaar duren. Bovendien creëer ik dan echt incentives voor mijn huisbaas om raar bewijsmateriaal te gaan 'verzinnen', misschien gaat hij drugs op m'n kamer verstoppen, z'n corrupte vriendjes inschakelen enz. Nu denk ik niet dat het voor hem de moeite waard is om zich er zelf actief bij te betrekken.

[ Bericht 18% gewijzigd door Rrrroedie op 30-08-2010 18:41:45 ]
pi_85881389
Dit ga je verliezen als je een rechtszaak begint. Je hebt geen medestanders en de huisbaas des te meer. Die wonen ook nog eens in het huis van de huisbaas dus hebben alles te verliezen als ze jou kant kiezen.

Sowieso heb ik het gevoel dat men een zondebok probeert te zoeken, juist omdat jouw laptop niet is gestolen. Als jij deel uitmaakte van de overvallers dan zou het juist logischer zijn als jij je laptop wel liet stelen, die kon jij dan later terughalen. Verder heb je geen blauwe plekken ofzo, juist geloofwaardiger zou zijn als je die jezelf expres had aangebracht met behulp van de overvallers.

Kortom het zaakje stinkt en zit niet logisch in elkaar.
pi_85881804
Nou, ik zou daar toch niet met een gerust hart "afwachten wat er gaat gebeuren", je kan ieder moment opgepakt worden. Ik zou m'n school daar af maken, weg gaan uit het land, en nooit meer terug keren.
Lambo of Rekt
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:03:32 #92
286138 barrydevliegenier
vliegenieren is mooi
pi_85881916
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Rrrroedie het volgende:

[..]

Wat is dat toch met mensen die mij niet geloven de laatste tijd =P
Als je dat allemaal meemaakt ga je het niet op Fok! zetten lijkt me, terwijl je ook contact hebt met je bekenden. Tis gwn nie logisch
MOoi man
pi_85882112
Wat een verhaal, sterkte! :o
You can trust me, trust nobody...
pi_85882118
Hij vraagt toch om hulp. Dat vind je waar veel mensen zijn, zoals een forum. Laat dit nou ook nog eens het grootste forum van Nederland zijn.
pi_85882323
Heel veel succes met de situatie..

Oh ik moet nu eten brb..

Edit: biw.
Het beste overtuig je A. dat je er niks mee te maken had..
Want ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in politiegezeik daar.

[ Bericht 53% gewijzigd door Pistolebob op 30-08-2010 19:27:36 ]
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:20:22 #96
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85882516
Heb je je paspoort nog? Zo ja, hou deze altijd bij je of stop het paspoort in een bankkluis van een betrouwbare bank. Je kunt wel een noodpaspoort krijgen natuurlijk via de ambassade, maar dat is ook zo'n gedoe..... Als het inderdaad waar is hoe je huisgenoten gereageerd hebben, dan zouden ze nog wel eens kunnen proberen dat paspoort te gijzelen, om zo maar te voorkomen dat je zal vertrekken.

Zolang er geen officiële aangifte is gedaan tegen je, kun je het land uitgaan. Hou dit vooral stil, en geef je huisgenoten geen enkele aanleiding dat je wel eens van plan zou kunnen zijn te vertrekken. Wel zou ik contact met ze houden, en ze er van proberen te overtuigen dat jij de waarheid spreekt. Hou ook contact met de Ambassade, en geef hen alle informatie waar je verblijft. Verander je van hotel of verblijfplaats, licht de ambassade in.

Verder zou ik ook zo snel mogelijk een online-backup maken van je belangrijkste scriptiedata, want als je huisgenoten kwaad op je blijven, zouden ze ook wel eens een wraak-inbraak kunnen organiseren. Dan heb je in ieder geval al je data ergens online op een online-backup veilig gesteld. (Ook zou ik je laptop afstruinen en er voor zorgen dat je op geen enkele website meer "automatisch inloggen" hebt aanstaan).
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85882771
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef barrydevliegenier het volgende:

[..]

Nee klopt, zal me wel stilhouden, maar veel succes nog met elkaar als gezamenlijke internetdetictives ;)
Of reageer gewoon inhoudelijk.
Lambo of Rekt
pi_85882817
Ik heb al mijn spullen zaterdagochtend ingepakt. Wat niet in mijn backpack en rugzakken paste heb ik in een vuilniszak gedaan. Ze weten niet waar ik nu verblijf, en ik heb mijn eigen paspoort gewoon op zak. Ik heb voor de rest niks met dat huis meer te maken qua spullen, er staat alleen nog een fles wodka en 2 bananen die van mij waren (tenzij ik er later nog op kom dat ik iets heb laten liggen)

@ Vliegenier: ik kan op dit moment weinig anders doen dan de situatie afwachten, en omdat mijn realiteitszin een beetje vertroebeld is doordat alles een overrompelende uitwerking op me heeft heb ik besloten om dit op Fok te posten. Ieder advies (en een kijk op de zaken vanuit een ander perspectief) is welkom. Uiteraard is iedereen die hiervan moet weten allang op de hoogte gesteld voor dit topic. Behalve de ambassade, maar die was gisteren gesloten.
pi_85883044
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:

Ik zei dat deze oud en traag was en m'n hele scriptie erop stond (had al een tijd geen backup gemaakt)

Ze vind het verhaal van de laptop verdacht. Uiteraard ben ik volledig onschuldig.

Any advice?
Huh Huh :|W

Edit: lol, zie nu pas bij het posten dat er GEEN back-up was. dacht dat er stond dat je een backup had.
pi_85883514
Wat een pleuris land is het op sommige punten ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')