Zo erg is het in Argentinië nu ook weer niet. En verder is het land ontvluchten wel het domste dat TS nu kan doen want stel dat hij het land niet uitkomt? Dán zijn de rapen pas echt gaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je kan toch uitleggen dat je het rechtssysteem van Argentinië niet vertrouwt? Ik bedoel een land dat mensen uit vliegtuigen gooit, is nu niet echt betrouwbaar lijkt me. De ambassade begrijpt dat heus wel.
Ook al ben je onschuldig ik zou nooit een proces afwachten in een gaar land met gare mensen en een door en door corrupt rechtssysteem dat werkt middels vriendjespolitiek.
Het zijn toffe landen daar op zich, maar als je het rechtssysteem tegen je hebt, zijn de rapen gaar. En een cel daar overleef je wellicht 1 maand, daarna bezwijk je door uitputting en cholera, ondervoeding, en misschien marteling.
Hoezo komt hij het land niet uit dan? Ze hebben nog geen aangifte gedaan en hij heeft z'n paspoort.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo erg is het in Argentinië nu ook weer niet. En verder is het land ontvluchten wel het domste dat TS nu kan doen want stel dat hij het land niet uitkomt? Dán zijn de rapen pas echt gaar.
Waarom zou je Argentinië niet uitkomen? Het is geen eiland.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo erg is het in Argentinië nu ook weer niet. En verder is het land ontvluchten wel het domste dat TS nu kan doen want stel dat hij het land niet uitkomt? Dán zijn de rapen pas echt gaar.
True. Maar dan nog kan het geen kwaad om alle kanten van het verhaal te belichten met bijbehorende opties.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Rrrroedie het volgende:
Het kan zijn dat ik mijn realiteitszin een beetje ben verloren door de hele situatie, maar sommige reacties lijken me een beetje overdreven.
Onderschat het niet. Waarschijnlijk een gevangenis met veel drugsdelicten etc, ook geen kattenpis. Bovendien is het een zeer kostelijk grapje om eruit te komen met omkopingen enzo. In het ergste geval kan het je enkele tientallen duizenden euro's en een jaar of 5 kosten.quote:Ik bedoel, mochten ze me echt gaan veroordelen voor deze misdaad dan ga ik echt niet naar een zwaarbewaakte gevangenis, het is niet alsof ik iemand vermoord heb ofzo. Then again, het is al laat in NL dus de meesten van jullie hebben net de 20.30u SBS-film gezien met een pilsje. Mijn huisbaas komt uit een rijke familie, maar die gaat niet met tienduizenden dollars smijten om te voorkomen dat ik mijn borg terugvorder.
Succes.quote:Ik ga echt niet vluchten, ben zelfs niet van plan om eerder terug te gaan dan de 25e want die thesis moet ook af. En ja, mijn paspoort en alles heb ik nog. Morgen inderdaad meteen naar de ambassade, ik hou jullie op de hoogte
Wat zit jij dan voor overbodige vragen te stellen omtrent een paspoortvernieuwing? Ga gewoon Nederland uit; dat kan ook zonder paspoort.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom zou je Argentinië niet uitkomen? Het is geen eiland.![]()
Elk land dat geen eiland is, is uit te komen, alleen Noord-Korea is een uitzondering. Paspoort of geen paspoort.
Als de vader van de huurbaas echt een hoge politiechef is, dan kan TS het via de normale wegen wel vergeten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:52 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Hoezo komt hij het land niet uit dan? Ze hebben nog geen aangifte gedaan en hij heeft z'n paspoort.
Nee, maar gezien die vader van, dan zou je de hoofdwegen al moeten vermijden en bovendien val je als lange Hollander gewoon op, zelfs al ben je de taal machtig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom zou je Argentinië niet uitkomen? Het is geen eiland.![]()
Elk land dat geen eiland is, is uit te komen, alleen Noord-Korea is een uitzondering. Paspoort of geen paspoort.
Klopt, maar ik wil naar Bolivia en dus moet ik de zee oversteken en dát gaat dus lastig zonder paspoort. Elke binnengrens is in principe zonder paspoort over te steken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat zit jij dan voor overbodige vragen te stellen omtrent een paspoortvernieuwing? Ga gewoon Nederland uit; dat kan ook zonder paspoort.
Niet als je een goeie fooi geeft (in Zuid-Amerika dan).quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ter plekke krijg je wel problemen met registratie bij je hotel als je geen geldig paspoort kan overhandigen.
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet als je een goeie fooi geeft (in Zuid-Amerika dan).
Een beetje linksert heeft geen geld nodig om te eten, die doet bv aan ruilhandel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
Maar hoe kom ik aan zoveel geld? Alsof ik in Bolivia een riant salaris ga verdienen. Hopelijk stuurt mijn pa af en toe 100 euro's zodat ik af en toe iets kan eten en ergens kan slapen.
Dus fooi kan ik wel vergeten.
En als hij ook nog eens vegetariër is hoeft hij alleen maar een beetje te gaan grazen in een wei.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje linksert heeft geen geld nodig om te eten, die doet bv aan ruilhandel.
Saillant in de zin van... met haar kan het goed vinden en zij mag mij graag, dus via haar zou ik misschien wel dingen kunnen regelen. Mijn ouders wezen er al op dat het best kan zijn dat mijn huisbaas jaloers is om deze reden. Na de overval schijnt z'n moeder meteen te hebben gezegd: "Oh mijn God ik hoop niet dat Rrrroedie dit is overkomen want dat is zo'n goudeerlijke jongen"quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:38 schreef Seven. het volgende:
Wat is er trouwens zo saillant aan de moeder van je huurbaas? Of heb je wel meer gedaan dan gitaar spelen?
Van mij mag dat hele volk spontaan in de brand vliegen. Er zit hier een hele zwerm en ze zijn allemaal om van de kotsen. Behalve dan dat andere meisje dat me nu per email op de hoogte houdt van alles. Voor de rest... Klote-volkquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Fransen zijn echt raar in hun hoofd. Tous les franćais sont fous.
Die huisbaas loopt die hele bewering ter plekke bijelkaar te verzinnen. Zoals ik zei, toen hij mij mijn kamer uitzette keek hij me niet eens recht in de ogen aan, en hij wilde niet luisteren. Voor hem komt dit super uit, hij houdt de borg en kan meteen een nieuwe huurder erin zetten. Ik denk dat hij alleen die Francaise helpt om z'n reputatie te verbloemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:48 schreef Seven. het volgende:
Waarom hebben je huurbaas en de francaise niet direct aangifte gedaan tegen je? Die francaise is bijzaak trouwens, die laat zich wat aanpraten. Maar als je huurbaas echt zo overtuigd is, waarom jou dan de kans geven om te vluchten?
Rustig was het ook weer niet, ging meer zo vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:52 schreef DrDentz het volgende:
Wow. Met een pistool op je hoofd gericht rustig over voetbal lullen is alleen voor echte bazen weggelegd.
Dan had ik ze moeten helpen met het overvallen van de onderburen, en had alles nog een half uur langer geduurd. Achteraf had ik dan wel een mede-getuige, maar ik weet niet of het de moeite waard was geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
En als je was meegegaan met die gasten toen ze je riepen?
Ik denk dat je positie dan nog zwakker was geweest, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:56 schreef Rrrroedie het volgende:
[..]
Dan had ik ze moeten helpen met het overvallen van de onderburen, en had alles nog een half uur langer geduurd. Achteraf had ik dan wel een mede-getuige, maar ik weet niet of het de moeite waard was geweest.
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pestenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:27 schreef Rrrroedie het volgende:
Achteraf blijkt dat hij mijn kamer een dag van tevoren al op internet te huur had aangeboden.
Hij zou toch sowieso al over een maand vertrekken? Dan is het op zich toch niet zo vreemd dat zijn huisbaas alvast een advertentie in de krant zet om een nieuwe huurder te vinden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat hij die lui ingehuurd had om wat extra centen te vangen en je weg te pesten
ik dacht hetzelfde. huisbaas kon er wel eens mee te maken hebben zodat hij je borg kan behouden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:41 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, het is niet volledig ondenkbaar dat je huurbaas hier zelf achter zit, alleen dat de onderburen niet thuis waren klopt niet in een dergelijk scenario.
Zou ook beter zijn voor Rrrrroedie, the movie.
naam/link van die software?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef dalonia het volgende:
is die hele flat van je huisbaas of slechts een paar appartementen?
wat is de samenstelling van de flat?
locals, arm/rijk of vooral buitenlandse studenten/tijdelijke werknemers?
kan jullie huisbaas jullie kamer binnen en kwam die zelf langs toen de nieuwe huisgenoten kwamen?
kan zijn dat die zag dat jullie een leuke verzameling aan dure gsm's/camera'slaptops hadden die die wou "hebben".
kun je de vorige bewoners die ruzie hebben gehad niet achterhalen en vragen naar hun ervaringen en of zijn ook vreemde verhalen hebben gehoord?
lijkt me echt dat ze een zondebok zoeken :S
en btw...waarom maak je geen back-up van je scriptie? in doe dat dagelijks op meerdere plekken.
edit, je hebt trouwens gratis software die je kan installen op je lappie.
wanneer die gejat word geef je dat door op een website die dan een signaal naar je lappie stuurt die vervolgens om de x aantal minuten locatie, screenshot en webcamfoto doorstuurt.
voor de volgende keer dan
http://preyproject.com/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |