Op een andere manier is hij ook niet aan te prijzen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Hij zit heel lekker' ja dat mag ik godverdomme toch hopen voor zo'n lelijke bank
Ik heb je wel eens positiever meegemaaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Hij zit heel lekker' ja dat mag ik godverdomme toch hopen voor zo'n lelijke bank
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens positiever meegemaakt
Op zo'n ding ga je toch niet zitten, dat ding is uitsluitend bestemd om 'bewegend op te liggen'...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
prrrrrrrr Rawrrrrrrquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zo'n ding ga je toch niet zitten, dat ding is uitsluitend bestemd om 'bewegend op te liggen'...![]()
Hij past heel leuk bij de rest van uw woonwagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)nt+Laatste+Nieuws%29quote:De Anne Frankboom had wellicht nog overeind gestaan als er geen constructie omheen had gestaan die een val juist had moeten verhinderen. Dat zei boomingenieur Kees Verschragen dinsdagochtend op Radio 1. Volgens hem is sprake van 'pech' en valt niemand wat te verwijten.
Dan koop je mquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de sfeer wordt wel erg negatief rond zo'n bankje...
Smaak is subjectief mensen
Dan koop je m nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mijn smaak ik
In dat geval had ik ook nog docent kunnen worden. de optie arts kende ik al.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Waaom hebben docenten af en toe zo'n onleesbaar handschrift
Omdat tegenwoordig niemand meer ouderwets met de hand kan of hoeft te schrijven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Waaom hebben docenten af en toe zo'n onleesbaar handschrift
Opeens schrik je wakker en bedenk je het.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)nt+Laatste+Nieuws%29
Ja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is die mededeling alleen voor Puntenslijpsel bedoeld
Dat kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig niemand meer ouderwets met de hand kan of hoeft te schrijven.
Ik ook niet of nauwelijks meer, na een half A4'tje krijg ik kramp in m'n hand...
PS. Mijn handschrift is overigens wel zeer leesbaar...
Ik merk het ook wel aan mezelf trouwens. 80% van de dingen type ik, met schrijven heb ik meer moeitequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig niemand meer ouderwets met de hand kan of hoeft te schrijven.
Ik ook niet of nauwelijks meer, na een half A4'tje krijg ik kramp in m'n hand...
PS. Mijn handschrift is overigens wel zeer leesbaar...
Bieden ze wel een vervangende busreis aan ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
Ow en mijn vlucht naar Moldavie is gecanceld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer zou je gaan en waarom is het geannuleerd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vannacht weer present.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe zit het met de nachtploeg?
Artsen zonder Grenzen heeft zich teruggetrokken uit dat gebiedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kloptJe hebt een mooi handschrift.
2264 kmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bieden ze wel een vervangende busreis aan ?
4~12oktober en geen idee (ik heb het niet geboekt)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wanneer zou je gaan en waarom is het geannuleerd?
Daar zijn toch helemaal geen grenzen? 1 groot ruslandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Artsen zonder Grenzen heeft zich teruggetrokken uit dat gebied
Ik zal nog eens vleiend terug doen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
alleen ivm het mooie handschrift??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal nog eens vleiend terug doen...
Het is gelukkig niet voor werk ^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ze mij op een vliegtuig vanuit m'n werk in een vleigtuig douwen heb ik meestal wel een idee waarvoor ik ga.
Goedkoop bier, wat wil je nog meer!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk dan zo'n vrijgezellenfeestje in Moldavië...
Alles behalve goedkoop bier, dat kan ik bij de Lidl of de Aldi ook wel halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goedkoop bier, wat wil je nog meer!
Dat is afhankelijk hoe lam je wordtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles behalve goedkoop bier, dat kan ik bij de Lidl of de Aldi ook wel halen.
En wat kost zo'n goedkoop biertje in Moldavië als je reis- en verblijfskosten er in verdisconteerd?
Ga eens uit van, doe eens gek, 30 biertjes...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk hoe lam je wordt
een kerel die meegaat, die gaat dat wel reddenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens uit van, doe eens gek, 30 biertjes...
O, daar mis je dus niks aan dat die trip gecancelled is...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
een kerel die meegaat, die gaat dat wel redden
Maar euh, geen vrijgezellenfeest, nederlandselftal:D:d
Zoals iemand hierboven over ene tijgerprint-bank al zei; smaken verschillen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, daar mis je dus niks aan dat die trip gecancelled is...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het schijnt dat de afdeling waar ik werk in z'n geheel opgedoekt gaat worden. Over een uur zou ik meer informatie krijgen
ben er nu ook hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe PS de hartelijke groetjes van ons allemaal
Uiteraard. Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben, dan kan de SC wel sluiten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven over ene tijgerprint-bank al zei; smaken verschillen.
Ow...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het schijnt dat de afdeling waar ik werk in z'n geheel opgedoekt gaat worden. Over een uur zou ik meer informatie krijgen
E-mail met meer informatie is inmiddels ontvangen. Zoals het er nu naar uitziet gaat het voor mij niet zo heel veel uitmaken. Het plan is nog steeds om over een half jaar op stage te gaan en waarschijnlijk zijn ze dan nog niet zo heel lang bezig met het overhevelen van de werkzaamheden. Zal mijn tijd wel duren dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Ik hoop voor je dat dat niet waar is.
Precies en dezelfde oude wiskey drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard. Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben, dan kan de SC wel sluiten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Hij is nu voor 75 euro de komende 3 jaar verzekerd tegen zulks. Ook vallen en andere dingen die mijn schuld zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef CaLeX het volgende:
goed geregeld dus
PS hou je je ipod goed vast?anders vind je die ook terug op MP
![]()
[..]
Dat vind ik nog een aardig dure verzekering dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is nu voor 75 euro de komende 3 jaar verzekerd tegen zulks. Ook vallen en andere dingen die mijn schuld zijn.
lees wel even de kleine lettertjes van de polis. Als ik me niet vergis staan daar veel uitzonderingen in waardoor je er lang niet altijd aanspraak op kan maken (let erop bij aangifte doen)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is nu voor 75 euro de komende 3 jaar verzekerd tegen zulks. Ook vallen en andere dingen die mijn schuld zijn.
Uitstekend nieuws....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[Upd] Crisis CDA over formatie
goed nieuws of slecht nieuws?
Ze weet dus nog van niks?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n vader mag vannacht in het ziekenhuis slapen ivm ontsteking aan z'n dikke darm en m'n moeder is op vakantie in Madrid en neemt haar telefoon niet op
Ze heeft niet eens gebeld of ze wel heelhuids is aangekomen, moet ik eens proberen als ik op vakantie gaquote:
Vooral het deel dat de verzekerde waarde in de loop der tijd afneemt, aangezien de dagwaarde van het toestel ook afneemt. Dit is vaak het geval...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lees wel even de kleine lettertjes van de polis. Als ik me niet vergis staan daar veel uitzonderingen in waardoor je er lang niet altijd aanspraak op kan maken (let erop bij aangifte doen)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens gebeld of ze wel heelhuids is aangekomen, moet ik eens proberen als ik op vakantie ga
Ik kreeg net alleen een sms dat hij in het ziekenhuis moet blijven, hij zou zo zelf nog even bellen hoe en wat, ik heb dus nog geen idee hoe erg het is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar toch geen levensbedreigende situatie, hoop ik voor je?
Omdat er geen betere humor is dan het gedrag van dat soort fans...quote:
Zou ze daar ook in het publiek zitten dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat er geen betere humor is dan het gedrag van dat soort fans...
Vanavond bij Knevel & v/d Brink komen Jan en Annie zelfs tekst en uitleg gevenb.
Als dat gen humor is...
Nee, de getoonde fan in het YouTube filmpje is fan van Thomas Berge en daar gaat het vanavond niet over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou ze daar ook in het publiek zitten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |