Wij hebben al een K&W Topic... ik zal hem eens opzoeken en afstoffen. Kunnen we daar verder gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Komt er ook een K&W topic?
Pimp my kitchen?
Ze was wel heel chic gekleed en had echt van die maniertjes.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben al een K&W Topic... ik zal hem eens opzoeken en afstoffen. Kunnen we daar verder gaan.
Ik heb al die bacon dingen heel snel voorbij gescrold.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:24 schreef CaLeX het volgende:
Leuk, als je nog niet misselijk bent. Dan wordt je het wel met alle bacon varianten.
Ik moet ook K&W
quote:
Wij hebben een Loggia (Een dicht balkon in het huis zeg maar) en daar hangt nu een hangmat, maar daar willen we dus een lounche bank/logeerbed maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al die bacon dingen heel snel voorbij gescrold.![]()
Wat voor kluswerk heb je?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:18 schreef Soempie het volgende:
Jeetje Jojo, die keuken is echt afschuwelijk.
Rijke lui hebben vaak geen smaak.
Ik ben van plan er één te worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:37 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik lees iets over miljonairs
Loterijen winnen, aandelen met voorkennis, smokkel, illegale handel of zwendel doen het vaak wel goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van plan er één te worden.
Hebbie tips?
samengevat, van werken wordt je niet rijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loterijen winnen, aandelen met voorkennis, smokkel, illegale handel of zwendel doen het vaak wel goed.
Ik doe maar aan 2 van de 5 genoemde zaken, maar op veel te kleine schaal...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loterijen winnen, aandelen met voorkennis, smokkel, illegale handel of zwendel doen het vaak wel goed.
quote:
"This is a very expensive range of wank"quote:
Hi dear how are you?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Over K&W en wansmaak gesproken, ik ben in mijn zoektocht naar een hoekbank nog dit pareltje tegengekomen![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe maar aan 2 van de 5 genoemde zaken, maar op veel te kleine schaal...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Over K&W en wansmaak gesproken, ik ben in mijn zoektocht naar een hoekbank nog dit pareltje tegengekomen![]()
Als 'Amanda' nog overboden gaat worden, gok ik dat het een 'priscilla' of iets uit die categorie isquote:
Beetje meh. De highs en lows van de afgelopen dagen zijn niet goed voor mijn algemene stemmingquote:
Moet je eens naar de Seats & Sofa's gaan, hebben ze er een winkel vol van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Er is op geboden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als 'Amanda' nog overboden gaat worden, gok ik dat het een 'priscilla' of iets uit die categorie is
'Hij zit heel lekker' ja dat mag ik godverdomme toch hopen voor zo'n lelijke bankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Op een andere manier is hij ook niet aan te prijzen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Hij zit heel lekker' ja dat mag ik godverdomme toch hopen voor zo'n lelijke bank
Ik heb je wel eens positiever meegemaaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Hij zit heel lekker' ja dat mag ik godverdomme toch hopen voor zo'n lelijke bank
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens positiever meegemaakt
Op zo'n ding ga je toch niet zitten, dat ding is uitsluitend bestemd om 'bewegend op te liggen'...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
prrrrrrrr Rawrrrrrrquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zo'n ding ga je toch niet zitten, dat ding is uitsluitend bestemd om 'bewegend op te liggen'...![]()
Hij past heel leuk bij de rest van uw woonwagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)nt+Laatste+Nieuws%29quote:De Anne Frankboom had wellicht nog overeind gestaan als er geen constructie omheen had gestaan die een val juist had moeten verhinderen. Dat zei boomingenieur Kees Verschragen dinsdagochtend op Radio 1. Volgens hem is sprake van 'pech' en valt niemand wat te verwijten.
Dan koop je mquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de sfeer wordt wel erg negatief rond zo'n bankje...
Smaak is subjectief mensen
Dan koop je m nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mijn smaak ik
In dat geval had ik ook nog docent kunnen worden. de optie arts kende ik al.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Waaom hebben docenten af en toe zo'n onleesbaar handschrift
Omdat tegenwoordig niemand meer ouderwets met de hand kan of hoeft te schrijven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Waaom hebben docenten af en toe zo'n onleesbaar handschrift
Opeens schrik je wakker en bedenk je het.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)nt+Laatste+Nieuws%29
Ja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is die mededeling alleen voor Puntenslijpsel bedoeld
Dat kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig niemand meer ouderwets met de hand kan of hoeft te schrijven.
Ik ook niet of nauwelijks meer, na een half A4'tje krijg ik kramp in m'n hand...
PS. Mijn handschrift is overigens wel zeer leesbaar...
Ik merk het ook wel aan mezelf trouwens. 80% van de dingen type ik, met schrijven heb ik meer moeitequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig niemand meer ouderwets met de hand kan of hoeft te schrijven.
Ik ook niet of nauwelijks meer, na een half A4'tje krijg ik kramp in m'n hand...
PS. Mijn handschrift is overigens wel zeer leesbaar...
Bieden ze wel een vervangende busreis aan ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
Ow en mijn vlucht naar Moldavie is gecanceld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer zou je gaan en waarom is het geannuleerd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vannacht weer present.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe zit het met de nachtploeg?
Artsen zonder Grenzen heeft zich teruggetrokken uit dat gebiedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kloptJe hebt een mooi handschrift.
2264 kmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bieden ze wel een vervangende busreis aan ?
4~12oktober en geen idee (ik heb het niet geboekt)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wanneer zou je gaan en waarom is het geannuleerd?
Daar zijn toch helemaal geen grenzen? 1 groot ruslandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Artsen zonder Grenzen heeft zich teruggetrokken uit dat gebied
Ik zal nog eens vleiend terug doen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
alleen ivm het mooie handschrift??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal nog eens vleiend terug doen...
Het is gelukkig niet voor werk ^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ze mij op een vliegtuig vanuit m'n werk in een vleigtuig douwen heb ik meestal wel een idee waarvoor ik ga.
Goedkoop bier, wat wil je nog meer!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk dan zo'n vrijgezellenfeestje in Moldavië...
Alles behalve goedkoop bier, dat kan ik bij de Lidl of de Aldi ook wel halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goedkoop bier, wat wil je nog meer!
Dat is afhankelijk hoe lam je wordtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles behalve goedkoop bier, dat kan ik bij de Lidl of de Aldi ook wel halen.
En wat kost zo'n goedkoop biertje in Moldavië als je reis- en verblijfskosten er in verdisconteerd?
Ga eens uit van, doe eens gek, 30 biertjes...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk hoe lam je wordt
een kerel die meegaat, die gaat dat wel reddenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens uit van, doe eens gek, 30 biertjes...
O, daar mis je dus niks aan dat die trip gecancelled is...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
een kerel die meegaat, die gaat dat wel redden
Maar euh, geen vrijgezellenfeest, nederlandselftal:D:d
Zoals iemand hierboven over ene tijgerprint-bank al zei; smaken verschillen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, daar mis je dus niks aan dat die trip gecancelled is...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het schijnt dat de afdeling waar ik werk in z'n geheel opgedoekt gaat worden. Over een uur zou ik meer informatie krijgen
ben er nu ook hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe PS de hartelijke groetjes van ons allemaal
Uiteraard. Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben, dan kan de SC wel sluiten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven over ene tijgerprint-bank al zei; smaken verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |