Ik ben ool wel benieuwd waarom specifiek daar...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus weet nu ook dat vriend & ik in Assen willen gaan wonen.
Reactie: ASSEN? Waarom dáár.
De reden die we aan het thuisfront heb opgedist als zijnde de belangrijkste: het ligt centraal ten opzichte van Emmen, Groningen, Assen, en dus meer mogelijkheden om werk te vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ool wel benieuwd waarom specifiek daar...
en zus gaat in wonen/woont in?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus weet nu ook dat vriend & ik in Assen willen gaan wonen.
Reactie: ASSEN? Waarom dáár.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, een soort van extra kinderbijslag dus...
Good old Stadskanaal. Want ohjeejsteljevoor dat ze verder bij m'n ouders vandaan gaat wonenquote:
Dat lijken me heel legitieme redenen als je uit het hoge Noorden komt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De reden die we aan het thuisfront heb opgedist als zijnde de belangrijkste: het ligt centraal ten opzichte van Emmen, Groningen, Assen, en dus meer mogelijkheden om werk te vinden.
Belangrijkste reden: onze vrienden wonen daar een stuk dichterbij dan waar we nu wonen
Als je het aan elkaar schrijft wel ja...quote:
Doe mij maar baconnaise. Wel de lite variant, want ik ben nou eenmaal een healthfreak.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Doe dan ook even een paar dozen Fruity Loops voor mw. MM...
Die kan ik eind van het jaar dan wel voor je meenemen (die Fruity Loops zijn me te groot in de koffer).quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doe mij maar baconnaise. Wel de lite variant, want ik ben nou eenmaal een healthfreak.
[ afbeelding ]
Eventueel ook de bacon salt er maar bij.
Maar Assen is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De reden die we aan het thuisfront heb opgedist als zijnde de belangrijkste: het ligt centraal ten opzichte van Emmen, Groningen, Assen, en dus meer mogelijkheden om werk te vinden.
Belangrijkste reden: onze vrienden wonen daar een stuk dichterbij dan waar we nu wonen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan ik eind van het jaar dan wel voor je meenemen (die Fruity Loops zijn me te groot in de koffer).
Hoeveel potten wil je?...
Lijkt me primaquote:Baconnaise Lite 3 pack
Part Number B-1025
Ben er volgens mij alleen maar hard langs gereden ooit, maar waarom is Assen niet leuk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar Assen is helemaal niet leuk.
Het schijnt daadwerkelijk naar bacon te smaken, dus dat moet dan wel jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je meent het, he?
Is dat spul echt te eten?
Wat dacht je van lippenbalsem met bacon smaak?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op gebakken bacon, maar bacon uit een potje...![]()
Ik ga er serieus naar op zoek...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:55 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit niet in NL te koop
Ongetwijfeld nog lekkerder met een toefje
[ afbeelding ]
baconnaise !
Wij hebben al een K&W Topic... ik zal hem eens opzoeken en afstoffen. Kunnen we daar verder gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Komt er ook een K&W topic?
Pimp my kitchen?
Ze was wel heel chic gekleed en had echt van die maniertjes.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben al een K&W Topic... ik zal hem eens opzoeken en afstoffen. Kunnen we daar verder gaan.
Ik heb al die bacon dingen heel snel voorbij gescrold.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:24 schreef CaLeX het volgende:
Leuk, als je nog niet misselijk bent. Dan wordt je het wel met alle bacon varianten.
Ik moet ook K&W
quote:
Wij hebben een Loggia (Een dicht balkon in het huis zeg maar) en daar hangt nu een hangmat, maar daar willen we dus een lounche bank/logeerbed maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al die bacon dingen heel snel voorbij gescrold.![]()
Wat voor kluswerk heb je?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:18 schreef Soempie het volgende:
Jeetje Jojo, die keuken is echt afschuwelijk.
Rijke lui hebben vaak geen smaak.
Ik ben van plan er één te worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:37 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik lees iets over miljonairs
Loterijen winnen, aandelen met voorkennis, smokkel, illegale handel of zwendel doen het vaak wel goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van plan er één te worden.
Hebbie tips?
samengevat, van werken wordt je niet rijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loterijen winnen, aandelen met voorkennis, smokkel, illegale handel of zwendel doen het vaak wel goed.
Ik doe maar aan 2 van de 5 genoemde zaken, maar op veel te kleine schaal...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loterijen winnen, aandelen met voorkennis, smokkel, illegale handel of zwendel doen het vaak wel goed.
quote:
"This is a very expensive range of wank"quote:
Hi dear how are you?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Over K&W en wansmaak gesproken, ik ben in mijn zoektocht naar een hoekbank nog dit pareltje tegengekomen![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe maar aan 2 van de 5 genoemde zaken, maar op veel te kleine schaal...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Over K&W en wansmaak gesproken, ik ben in mijn zoektocht naar een hoekbank nog dit pareltje tegengekomen![]()
Als 'Amanda' nog overboden gaat worden, gok ik dat het een 'priscilla' of iets uit die categorie isquote:
Beetje meh. De highs en lows van de afgelopen dagen zijn niet goed voor mijn algemene stemmingquote:
Moet je eens naar de Seats & Sofa's gaan, hebben ze er een winkel vol van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Er is op geboden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als 'Amanda' nog overboden gaat worden, gok ik dat het een 'priscilla' of iets uit die categorie is
'Hij zit heel lekker' ja dat mag ik godverdomme toch hopen voor zo'n lelijke bankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |