ben er nu ook hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe PS de hartelijke groetjes van ons allemaal
Uiteraard. Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben, dan kan de SC wel sluiten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven over ene tijgerprint-bank al zei; smaken verschillen.
Ow...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het schijnt dat de afdeling waar ik werk in z'n geheel opgedoekt gaat worden. Over een uur zou ik meer informatie krijgen
E-mail met meer informatie is inmiddels ontvangen. Zoals het er nu naar uitziet gaat het voor mij niet zo heel veel uitmaken. Het plan is nog steeds om over een half jaar op stage te gaan en waarschijnlijk zijn ze dan nog niet zo heel lang bezig met het overhevelen van de werkzaamheden. Zal mijn tijd wel duren dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Ik hoop voor je dat dat niet waar is.
Precies en dezelfde oude wiskey drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard. Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben, dan kan de SC wel sluiten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Hij is nu voor 75 euro de komende 3 jaar verzekerd tegen zulks. Ook vallen en andere dingen die mijn schuld zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef CaLeX het volgende:
goed geregeld dus
PS hou je je ipod goed vast?anders vind je die ook terug op MP
![]()
[..]
Dat vind ik nog een aardig dure verzekering dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is nu voor 75 euro de komende 3 jaar verzekerd tegen zulks. Ook vallen en andere dingen die mijn schuld zijn.
lees wel even de kleine lettertjes van de polis. Als ik me niet vergis staan daar veel uitzonderingen in waardoor je er lang niet altijd aanspraak op kan maken (let erop bij aangifte doen)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is nu voor 75 euro de komende 3 jaar verzekerd tegen zulks. Ook vallen en andere dingen die mijn schuld zijn.
Uitstekend nieuws....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[Upd] Crisis CDA over formatie
goed nieuws of slecht nieuws?
Ze weet dus nog van niks?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n vader mag vannacht in het ziekenhuis slapen ivm ontsteking aan z'n dikke darm en m'n moeder is op vakantie in Madrid en neemt haar telefoon niet op
Ze heeft niet eens gebeld of ze wel heelhuids is aangekomen, moet ik eens proberen als ik op vakantie gaquote:
Vooral het deel dat de verzekerde waarde in de loop der tijd afneemt, aangezien de dagwaarde van het toestel ook afneemt. Dit is vaak het geval...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lees wel even de kleine lettertjes van de polis. Als ik me niet vergis staan daar veel uitzonderingen in waardoor je er lang niet altijd aanspraak op kan maken (let erop bij aangifte doen)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens gebeld of ze wel heelhuids is aangekomen, moet ik eens proberen als ik op vakantie ga
Ik kreeg net alleen een sms dat hij in het ziekenhuis moet blijven, hij zou zo zelf nog even bellen hoe en wat, ik heb dus nog geen idee hoe erg het is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar toch geen levensbedreigende situatie, hoop ik voor je?
Omdat er geen betere humor is dan het gedrag van dat soort fans...quote:
Zou ze daar ook in het publiek zitten dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat er geen betere humor is dan het gedrag van dat soort fans...
Vanavond bij Knevel & v/d Brink komen Jan en Annie zelfs tekst en uitleg gevenb.
Als dat gen humor is...
Nee, de getoonde fan in het YouTube filmpje is fan van Thomas Berge en daar gaat het vanavond niet over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou ze daar ook in het publiek zitten dan?
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe PS de hartelijke groetjes van ons allemaal
Avond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De AKQ is verbeterd, nu met nachtdienst
Goedenavond Cobra
Morgen bestaat alleen de CD nog. De andere leden scheiden zich af onder de naam A.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er wel.... maar ook weer niet. Ik ben tv aan het kijken. Ben benieuwd of er nog wat bekend wordt vandaag mbt CDA.
CD roept bij mij ook niet echt positieve gevoelens opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen bestaat alleen de CD nog. De andere leden scheiden zich af onder de naam A.
Ach, die partij was gewoon veel te vroeg met hun denkbeeld. Vergeleken met de uitspraken van de PVV was de CD wel wat mild.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
CD roept bij mij ook niet echt positieve gevoelens op
Of ze moeten Ab Klink weten te behouden voor een Appel en een ei.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen bestaat alleen de CD nog. De andere leden scheiden zich af onder de naam A.
True... ach we zullen het wel zien/merken...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, die partij was gewoon veel te vroeg met hun denkbeeld. Vergeleken met de uitspraken van de PVV was de CD wel wat mild.
Die is zich gewoon aan het profileren in de partij. Morgen gaat hij gewoon accoord. Maar mocht het een mislukking worden kan hij lekker roepen "Ik heb nog zo gezegd......"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of ze moeten Ab Klink weten te behouden voor een Appel en een ei.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Waarschijnlijk is het niets ernstigs, maar m'n vader is anderhalf uur geleden wel door een scan (volgens mij CT) geweest en krijgt daar morgenochtend de uitslag van.
Moeders is inmiddels ook gevonden
Zit je bij het overleg van het CDA!? Die hebben namelijk net broodjes besteld. Gaat dus nog wel even duren.quote:
Goed nieuws dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Waarschijnlijk is het niets ernstigs, maar m'n vader is anderhalf uur geleden wel door een scan (volgens mij CT) geweest en krijgt daar morgenochtend de uitslag van.
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik meld me ook heel even, kort op adem komen van het dansen op een huwelijkhet wordt een latertje
Eén van de voorlopers van het CDA was toch de ARP?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is zich gewoon aan het profileren in de partij. Morgen gaat hij gewoon accoord. Maar mocht het een mislukking worden kan hij lekker roepen "Ik heb nog zo gezegd......"
Gehaktballen toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit je bij het overleg van het CDA!? Die hebben namelijk net broodjes besteld. Gaat dus nog wel even duren.
Die bewaren ze tot na middernacht. Want; woensdag gehaktdag.quote:
goed om te horen TMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |