Dinsdag? Thursday is donderdagquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef gerard96 het volgende:
[ afbeelding ]\
Heel veel neerslag voor dindsdag voor belgie buienlijn blijft beetje plakken
quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, jongens, ik snap het niet meer nu, wanneer wordt het nu koud...?
hangt er een beetje vanaf waar en hoe hoog je zitquote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, jongens, ik snap het niet meer nu, wanneer wordt het nu koud...?
Lol, okay, zal ik mijn slee uit de schuur halen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
ik ben mijn ski's aan het waxen en ga dinsdag richting het ijsselmeer. Er gaat daar sneeuw vallen!
Groningen, begane grond inmiddels, we zijn net verhuisd.quote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hangt er een beetje vanaf waar en hoe hoog je zit
Alleen als je richting het IJsselmeer kan gaan, want het is maar heel plaatselijk heb ik vernomen!quote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, okay, zal ik mijn slee uit de schuur halen?
begane grond, is dat wel handig met al die wateroverlast tegenwoordig?quote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen, begane grond inmiddels, we zijn net verhuisd.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen als je richting het IJsselmeer kan gaan, want het is maar heel plaatselijk heb ik vernomen!
Lol, we hebben zelfs de kruipruimte onder het huis droog gehouden dus het zal wel goed gaan hier.quote:Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
begane grond, is dat wel handig met al die wateroverlast tegenwoordig?
Ik weet ik weetquote:Op zondag 5 september 2010 19:10 schreef JDude het volgende:
[..]
"is even" en "na lange", foei Speedy.
Daar gaat het mij niet om, het gaat meer om hoe je het typt en uitlegtquote:
In de winter mag ik hopen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef gerard96 het volgende:
Lijkt wel wat op een klassieke mislukte dooiaanval.
Das nog steeds niet genoeg voor sneeuw!quote:Op zondag 5 september 2010 21:01 schreef gerard96 het volgende:
Bovenlucht is ook heel koud en dauwpunt 2 m ligt op 6/ 9 graden
Dat zit wel goed hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef marcel-o het volgende:
Whehe, mijn hobby/tv/computerkamer is in de kelderhopen dat die voorlopig droog blijft, anders kit k de ramen helemaal dicht
![]()
Niemand heeft last van mn gebeuk als k eens zin heb in wat hardcore of n vette film
kan mn vriendin rustig studeren 2 etages hoger
qua extreem weer heb k Gouda niet zo goed uitgekozen denk k.
Nu nog wel...quote:Op maandag 6 september 2010 10:18 schreef kahaarin het volgende:
Kijk nou: http://www.sat24.nl/nl
Helemaal helder.
Vanavond alquote:Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef Mpdrichel het volgende:
[..]
Nu nog wel...
Morgen wanneer ik veel buiten ben wordt het slecht weer
Nou dan ga je nu naar buiten.quote:Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef Mpdrichel het volgende:
[..]
Nu nog wel...
Morgen wanneer ik veel buiten ben wordt het slecht weer
Voorspel je dat toch evenquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef gerard96 het volgende:
ik hoop eigenlijks dat het eerst koud word voor dat de buienlijn komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |