Idd, dat halen we aan zee ook wel eens. Toch?quote:
Klopt, 100 km/u ligt rond de windkracht 10 geloof ik?quote:Op zondag 5 september 2010 12:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Idd, dat halen we aan zee ook wel eens. Toch?
http://www.bom.gov.au/lam/glossary/beaufort.shtmlquote:Op zondag 5 september 2010 13:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Klopt, 100 km/u ligt rond de windkracht 10 geloof ik?
In Windstoten wel ja..... maar gemiddelde kracht per 10 minuten kom het HEEEEEEEEEL sporadisch voor.quote:Op zondag 5 september 2010 12:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Idd, dat halen we aan zee ook wel eens. Toch?
Ik las Winschoten.quote:Op zondag 5 september 2010 13:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
In Windstoten wel ja..... maar gemiddelde kracht per 10 minuten kom het HEEEEEEEEEL sporadisch voor.
quote:Op zondag 5 september 2010 15:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrijdagavond ook goed?
Natuurlijk. En een paar dagen later is het dan weer 30 graden?quote:Op zondag 5 september 2010 17:29 schreef gerard96 het volgende:
Buienlijn Dinsdag:
Wind . Als ik de weerkaarten mag geloven komt er een er een windkracht 7 .
Achter de buienlijn zit een windveld met windstoten tot 70/90 km per uur. De buienlijn gaat eerst naar het oosten uitbreiden en de wind draait dan later naar Zo en en kantelt de buienlijn en trekt naar Nw . bij de kust voor de buienlijn is dan W tot Nw en is kalm windkracht 6 a 7 de botsing gebeurd in het oosten des lands. in het oosten is het dan in de regen 10 tot 12 graden en aan de westkust 13 / 15 graden. De koude lucht gaat dan winnen. Er kunnen zelfs bij het ijsselmeer wat waterige nattesneeuwvlokjes vallen
Nee dit is niet verzonnen heb ik gemaakt door kaarten
Opzich zou het kunnen hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 17:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Natuurlijk. En een paar dagen later is het dan weer 30 graden?
Ja, dat weet ik. Maar om er dan gelijk de term 'natte sneeuw' in te gooienquote:Op zondag 5 september 2010 18:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Opzich zou het kunnen hoor!
De bovenlucht temperaturen zijn dinsdag extreem koud.... en op sommige plaatsen zal het de hele dag niet boven de 12 graden komen![]()
Gelukkig zal deze dip maar bij één dag blijven
Oke als je een verwachting wilt maken doe het dan gelijk goed, want wat ik hier nu lees is voor niemand te snappen, laat staande een mens die zich hier niet eens mee bezig houd.quote:Op zondag 5 september 2010 17:29 schreef gerard96 het volgende:
Buienlijn Dinsdag:
Wind . Als ik de weerkaarten mag geloven komt er een er een windkracht 7 .
Achter de buienlijn zit een windveld met windstoten tot 70/90 km per uur. De buienlijn gaat eerst naar het oosten uitbreiden en de wind draait dan later naar Zo en en kantelt de buienlijn en trekt naar Nw . bij de kust voor de buienlijn is dan W tot Nw en is kalm windkracht 6 a 7 de botsing gebeurd in het oosten des lands. in het oosten is het dan in de regen 10 tot 12 graden en aan de westkust 13 / 15 graden. De koude lucht gaat dan winnen. Er kunnen zelfs bij het ijsselmeer wat waterige nattesneeuwvlokjes vallen
Nee dit is niet verzonnen heb ik gemaakt door kaarten
"is even" en "na lange", foei Speedyquote:Op zondag 5 september 2010 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je probeert het wel maar na lange nog niet genoeg, oefen eerst nog maar is even.
DAn is piet paulusma ook gekquote:Op zondag 5 september 2010 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke als je een verwachting wilt maken doe het dan gelijk goed, want wat ik hier nu lees is voor niemand te snappen, laat staande een mens die zich hier niet eens mee bezig houd.
en en![]()
En 6/7bft kalm?
Ja voor hier in mijn omgeving is 6bft kalm te noemen al vinden sommigen mensen dit al te veel.
Oja we hebben ook , en .
Je probeert het wel maar na lange nog niet genoeg, oefen eerst nog maar is even.
Edit:
Zelfs een kleuter van 5 weet dat bij zulke temps na lange de vlokjes nog niet naar beneden komen, dus laat die laatste zin er maar helemaal uit...want dat is onzin.
ik haal de schaatsen vast uit het vet!quote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef gerard96 het volgende:
Lijkt wel wat op een klassieke mislukte dooiaanval.
Als je nu zegt; Heel veel neerslag in zuid-oost Frankrijk oke, maar 35mm heel veel?!? Wat was dat in het oosten vorige week? Allememagies veel?quote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef gerard96 het volgende:
[ afbeelding ]\
Heel veel neerslag voor dindsdag voor belgie buienlijn blijft beetje plakken
Drass weet je dat was vorige week we kijken nu hiernaar uitquote:Op zondag 5 september 2010 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je nu zegt; Heel veel neerslag in zuid-oost Frankrijk oke, maar 35mm heel veel?!? Wat was dat in het oosten vorige week? Allememagies veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |