Deel er eentje met ons.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, meer aan van die gefaalde fap momenten
waar ook uit gepist wordtquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef VASND het volgende:
Achja, ze slobbert als het goed is ook aan jouw kaasstengel.
Ja, dat was het punt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
waar ook uit gepist wordt
Jeweetmaarnooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoon, ik zit op het HBO. De middelbare heb ik 6 jaar geleden achter me gelaten
En die ergens ingaat waar uitgepist wordtquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Naar mehmmet die haar fink neukt en volspuit met drugs..quote:
Urine is toch zelfs steriel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je hem in haar plasbuis duwt gaat er écht iets misquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En die ergens ingaat waar uitgepist wordt
iel, seks is vies
Ga je naar het buitenland? Wat ga je voor school doen dan?quote:
Vooral bij de vrouw, die is er normaal gesproken niet voor gemaakt om in haar plasbuis genomen te worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je hem in haar plasbuis duwt gaat er écht iets mis
Lijkt me geen fijne happening.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had er een keer shampoo op gedaan, voelde best fijn enzo..quote:
Wat voor gevolgen vraag ik me dan af?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had er een keer shampoo op gedaan, voelde best fijn enzo..
T gefaalde was alleen dat ik was gaan slapen voor ik het er afgewassen had.. met alle gevolgen van dien![]()
En t erge is dat vorig jaar een vriend van 19 vrijwel hetzelfde ondervond
Interieurarchitectuurquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je naar het buitenland? Wat ga je voor school doen dan?
Ik heb nog nooit zon dikke lul gehad en ik heb 2 weken lang niet kunnen rukkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat voor gevolgen vraag ik me dan af?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zon dikke lul gehad en ik heb 2 weken lang niet kunnen rukken
Dat bedoelde ik ook met die quequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 isquote:
Ik ruik een antwerpenmeet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Interieurarchitectuur20 vierkante meters voor mezelf
dus als iemand zin heeft in housewarming en een slaapzak heeft
Ik heb niet zoveel stomme dingen gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 is
ik niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 is
Nou, ik heb wel stomme dingen gedaan. Maar geen shampoo op mijn tampeloeres smeren om daarna te gaan slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel stomme dingen gedaan
Allemaal?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind veel piemels lelijk
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind veel piemels lelijk
Aan wat voor een dingen moet ik wel denken dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel stomme dingen gedaan. Maar geen shampoo op mijn tampeloeres smeren om daarna te gaan slapen
Ben jij al 12 dan?quote:
QFTquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel stomme dingen gedaan. Maar geen shampoo op mijn tampeloeres smeren om daarna te gaan slapen
Heb je er wel eens naar gekeken? Voor in slappe toestand is het echt niet het prettigste uitzicht dat je kunt hebbenquote:
Kutjes zijn zeker niet lelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
Piemels zijn ook lelijk, net als kutjes.
Helemaal niet als ie klein is, tochquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens naar gekeken? Voor in slappe toestand is het echt niet het prettigste uitzicht dat je kunt hebben
To big, to small, size does matter, after all.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
Piemels zijn ook lelijk, net als kutjes.
Daarom heb ik er een smiley op getekendquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens naar gekeken? Voor in slappe toestand is het echt niet het prettigste uitzicht dat je kunt hebben
Ik zou ook liever een wit strand met palmbomen zien als ik naar beneden zou kijken, maar dat zit er helaas niet in. Ik moet het er maar mee doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kijk wel vaak naar mijn piemel eerlijk gezegt, en ik vind hem best mooi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kutjes zijn zeker niet lelijk.
Al zitten er wel lelijke exemplaren tussen.
Rammstein.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
To big, to small, size does matter, after all.
Kleine meisjes houden wel van poppetjes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom heb ik er een smiley op getekend
Dan helemaal ja, maar dat kun je nooit echt goed beoordelen in slappe toestand hé? Soms zijn kleine dingen grote verrassingen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niet als ie klein is, toch.
"Doe je broek maar weer aan"
Niets seksgerelateerd. Meer kattekwaad uithalen enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aan wat voor een dingen moet ik wel denken dan?
Wat vind je er niet mooi aan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.
Wel opwindend, soms.
[..]
Rammstein.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.
Wel opwindend, soms.
[..]
Rammstein.
Oh. Zulke dingen heb ik ook meer gedaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets seksgerelateerd. Meer kattekwaad uithalen enzo.
Als je je pik in je gedachte omdraait kun je (als je een bos haar hebt) met een beetje (veel) fantasie er nog best een palmboom met 2 kokosnoten in zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een wit strand met palmbomen zien als ik naar beneden zou kijken, maar dat zit er helaas niet in. Ik moet het er maar mee doen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bloedlul ftw.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan helemaal ja, maar dat kun je nooit echt goed beoordelen in slappe toestand hé? Soms zijn kleine dingen grote verrassingen!
aka, vleeslul/bloedlul.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan helemaal ja, maar dat kun je nooit echt goed beoordelen in slappe toestand hé? Soms zijn kleine dingen grote verrassingen!
Gelukkig hebben mannen meestal wel andere facetten die leuk zijn om naar te kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een wit strand met palmbomen zien als ik naar beneden zou kijken, maar dat zit er helaas niet in. Ik moet het er maar mee doen.
Gastquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je je pik in je gedachte omdraait kun je (als je een bos haar hebt) met een beetje (veel) fantasie er nog best een palmboom met 2 kokosnoten in zien
Maar ik heb geen bos haar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je je pik in je gedachte omdraait kun je (als je een bos haar hebt) met een beetje (veel) fantasie er nog best een palmboom met 2 kokosnoten in zien
En dan moet ik denken aan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mannen meestal wel andere facetten die leuk zijn om naar te kijken
Een rimpelige balzak?quote:
Ja gewoon.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat vind je er niet mooi aan dan?
Oke.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Een leuk hoofd, lekker kontje, gespierde schouders, etc, etc, etc,
AFgezien van die schouders zijn dat punten waar wij mannen ook op lettenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wel op mijn hoofdquote:
quote:
Ik vind het vrouwelijk lichaam gewoon fantastisch mooi eigenlijk.quote:
Hamburgerdoosjes zijn wel mooi, inderdaad.quote:
Hij had een PPquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan neem je een jongen met beginnen manboobs.
Kut, ik dacht dat bieberkapsel op 1 stondquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn fobo bewijst anders, allemaal kwijlende mannen om mijn prachtschoudersquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
AFgezien van die schouders zijn dat punten waar wij mannen ook op letten
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn fobo bewijst anders, allemaal kwijlende mannen om mijn prachtschouders
Dat jaquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Merel1808 het volgende:
Maar mensen, hoe leuk ik het hier ook vind, ik ga lekker tukken
Slaap lekker met die zeer fijne en aantrekkelijke schouders van je.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Merel1808 het volgende:
Dat ga ik even checken!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan knap jij sowieso al af op mijn uiterlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind uitstraling en het niet fucking skinny zijn het belangrijkst in een kerel
Trusten meisje met de mooie schoudersquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Merel1808 het volgende:
Merdequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind uitstraling en het niet fucking skinny zijn het belangrijkst in een kerel
Welk deel mankeert er aan jou dan?quote:
Alles.quote:
Vooral die uitstraling mankeert het één en ander aan zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan knap jij sowieso al af op mijn uiterlijk
Ik ben niet fucking skinny. Ik ben zelfs net iets te niet fucking skinnyquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
hoho, de 14 jarige vallen zo voor hem. Zeg dus maar niets!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral die uitstraling mankeert het één en ander aan zeker?
Dat zal ongetwijfeld ook + dat ik aardig skinny benquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral die uitstraling mankeert het één en ander aan zeker?
Zowel bij Xyzyz als bij Jotcha.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoho, de 14 jarige vallen zo voor hem. Zeg dus maar niets!
Valt mee toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben niet fucking skinny. Ik ben zelfs net iets te niet fucking skinny
En wat voor! Autodaken met gaten, vrienden zonder neuzen..quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoho, de 14 jarige vallen zo voor hem. Zeg dus maar niets!
Hallo meneer luciferquote:
Join the clubquote:
Wat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zowel bij Xyzyz als bij Jotcha.
14.quote:
Jezus. Als ik later groot ben wordt ik net zo'n Gquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:01 schreef VASND het volgende:
[..]
En wat voor! Autodaken met gaten, vrienden zonder neuzen..
Bij mij vrijwel precies t zelfde.. volgens mij ben ik alleen wel wat aangekomen de laatste paar maandenquote:
Wat mis ik hier?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:01 schreef VASND het volgende:
[..]
En wat voor! Autodaken met gaten, vrienden zonder neuzen..
Een mooi verhaalquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:02 schreef VASND het volgende:
Maar, luitjes.
Tijd om te slapen, morgen weer college.
T deel van de neuzen wil ik wel horen dan, dat autodaken verhaal ken ik nu welquote:
't is er maar een.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat jullie gewild zijn bij 14-jarigen.
Vriend van mij is 110 @ 185quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ik voel me bijna zwaar met 70 kilo op 1.80m
Ik ben toch zwaarder dan jou. Dus voel je maar goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ik voel me bijna zwaar met 70 kilo op 1.80m
Maar die doet aan thaiboksen en heeft 0% vet toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vriend van mij is 110 @ 185
Gaan ze ons een beetje de dikke en de dunne noeme![]()
![]()
Justin Bieber en Justin Biggerquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vriend van mij is 110 @ 185
Gaan ze ons een beetje de dikke en de dunne noeme![]()
![]()
Maar jij mag dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben toch zwaarder dan jou. Dus voel je maar goed.
En iets langer.
Nee dat is een anderequote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar die doet aan thaiboksen en heeft 0% vet toch?
Heb er toch ook niets mee gedaan? En zij begonquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het blijft er één teveel als 18-jarige.
Zij begon is een kutsmoes. JIj bent er op in gegaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb er toch ook niets mee gedaan? En zij begon
Ik moest lachen, al was dat meer omdat ik hem met bieberkapsel voorsteldequote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Justin Bieber en Justin Bigger
Ik zeg toch ook niet dat het erg was?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zij begon is een kutsmoes. JIj bent er op in gegaan.
Een gat is een gatquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zij begon is een kutsmoes. JIj bent er op in gegaan.
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het erg was?
Ik zal een homo vragen of hij even voor je bukt, kun jij hem in zijn gat steken. Een gat is een gat immers.quote:
quote:
Ik heb de hond van de buren al gehad vandaag, sollyquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal een homo vragen of hij even voor je bukt, kun jij hem in zijn gat steken. Een gat is een gat immers.
Wat is een gezond vetpercentage voor mij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee dat is een andereen die had 14% vet ofzo (wat vrij laag is heb ik mij laten vertellen)
Ja of de neus van z'n eigen vriendin. Vergt wat doorzettingsvermogen maar ach, waar een wil is is een weg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal een homo vragen of hij even voor je bukt, kun jij hem in zijn gat steken. Een gat is een gat immers.
Ik stikte bijnaquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mag ik cijfers geven? Geef jullie beste foto en ik geef cijfers en als het helemaal mee zit mijn adres.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mag ik cijfers geven? Geef jullie beste foto en ik geef cijfers en als het helemaal mee zit mijn adres.
Foto's van wat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Was het niet serieus?quote:
misschien was ik wat te vroeg!quote:
Oogontstekingquote:
Ik zei ook 'ofzo'.. hoeveel t precies is weet ik niet.. t ziet er ieder geval geil uit volgens veel meidenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is een gezond vetpercentage voor mij?
Leeftijd Man Vrouw
17-29 15% 25%
30-39 17% 27%
40 en ouder. 20,0% 30%
Jaja.
Uiteraard zijn wij dan ook benieuwd naar foto's van jouquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Idd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een cijfer hebben heur!quote:
Krijg je van ballen in je oog een ontsteking dan?quote:
Zodrekt bedoel jequote:
vaak genoeg gepostquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Uiteraard zijn wij dan ook benieuwd naar foto's van jou
Gast. Als je er niet bij was moet je ook niet tof doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Krijg je van ballen in je oog een ontsteking dan?
Ik vroeg t alleen maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast. Als je er niet bij was moet je ook niet tof doen.
Weet je hoe kapot hard die ging?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Krijg je van ballen in je oog een ontsteking dan?
Slecht geheugenquote:
Lijkt me niet echt prettigquote:
Uhm, krijg jij geen pm's van FOK!sters met foto's erin dan?quote:
Weet ik, toen was je oog echt dikquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
Jotcha, deze foto is van vakantie.Niet van die meet
Niet vertellen. Justin biebur mag het niet weten!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weet ik, toen was je oog echt dikem ik ken die gasten sws niet.
Antwerpen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
Daarom, die meet niet in de winter aub. Dan gaat het weer gebeuren
ja.quote:
Ik ga daar niet om zeuren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uhm, krijg jij geen pm's van FOK!sters met foto's erin dan?
SUPERMOOI ANTWERPEN!quote:
Ik ook zo.quote:
quote:
Later neger!quote:
Lekker ontbijten zekerquote:
Midnight snack!quote:
Waarom haat je mannen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik haat dat mannen en bot zijn en laf en mijn ongeduld
T is 10 over half 1, oftewel t is ochtend toch? en dan heet het ontbijt?quote:
Nee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is 10 over half 1, oftewel t is ochtend toch? en dan heet het ontbijt?
Omdat ze bot zijn?quote:
Godverdommequote:
Als je goed begrijpend zou kunnen lezen had je geleden dat ik iets van mannen haat. Niet alles van mannen.quote:
Hehe, die PI.quote:
Met begrijpend lezen kon ik hier niet veel uit makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je goed begrijpend zou kunnen lezen had je geleden dat ik iets van mannen haat. Niet alles van mannen.
quote:ik haat dat mannen en bot zijn en laf en mijn ongeduld![]()
De sarcasme spat van t scherm Bartquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind xyxxyzzyxz een kwaliteitsuser.
oh ik snap je al, ik vergat een kommaquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Met begrijpend lezen kon ik hier niet veel uit maken
[..]
Nee, je had accenten moeten zettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
oh ik snap je al, ik vergat een komma
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
oh ik snap je al, ik vergat een komma
omg datquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, je had accenten moeten zetten
Hey!quote:
How are you?quote:
Jij zou het vast veel beter doen. Jij werd al panisch toen je een username moest bedenkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:52 schreef xyzyx het volgende:Moeten bij fear factor van die lui sleutels uit een bak met slangen pakken, gaan ze er beetje panisch in grijpen waardoor al die slangen gaan bijten
![]()
Dat is zeker waarquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Mensen die bot zijn zijn je tijd niet waard dus moet je je niets van aantrekken
Kutquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
How are you?
Ik verveel me en heb net vier afleveringen Entourage gekeken maar geen zin om te slapen!
Ja ik dus ook. Ik heb nog meer dan twee weken vakantie en werk is er niet at the moment.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KutIk voel me echt compleet nutteloos
![]()
![]()
Same here. Morgen toch geen fuck te doen.
Vriend van mij heeft een leguaan van 1 meter en een paar slangen dus ik ben echt niet bang voor reptielen en weet hoe je er mee moet omgaan aangezien ik er regelmatig op gepast hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij zou het vast veel beter doen. Jij werd al panisch toen je een username moest bedenken
quote:
Heb je ze toen ik ingestopt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een leguaan van 1 meter en een paar slangen dus ik ben echt niet bang voor reptielen en weet hoe je er mee moet omgaan aangezien ik er regelmatig op gepast hebt.
Ik heb een half jaar vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 00:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik heb nog meer dan twee weken vakantie en werk is er niet at the moment.
Gaan we pilsen met Beverly morgen of is die man te druk met sofa's verkopen?
Ben ik nou dom of snap ik van sommige zinnen hier echt niet?quote:
Borkydude is professioneel alcoholist, hij maakt meestal kromme zin.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ben ik nou dom of snap ik van sommige zinnen hier echt niet?
Niet ingeschreven voor vakken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar vakantieMinimaal. Door m'n eigen fucking luiheid
Echt, ik haat het
Ik heb morgen constitutieborrelDinsdag kan ik wel geloof ik
Ik vier al sinds februari vakantie en wilde het eigenlijk verlengen tot volgend jaar augustus omdat ik nog niet wist wat ik wilde doen maar ik moet van mijn ouders nu werk gaan zoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar vakantieMinimaal. Door m'n eigen fucking luiheid
Echt, ik haat het
Ik heb morgen constitutieborrelDinsdag kan ik wel geloof ik
Okeej, ken ik er meer vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Borkydude is professioneel alcoholist, hij maakt meestal kromme zin.
Ingestopt in bed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ben ik nou dom of snap ik van sommige zinnen hier echt niet?
Jawel gast, maar ik moet alleen nog tweedejaarsvakken, die ik al 2 keer heb gevolgdquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet ingeschreven voor vakken?
Ga bij een vereniging
Wie is je vriend? En wanneer komt hij op tv?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In het filmpje van een vriend van me
Same here. Stage was in maart klaar en sindsdien alleen maar wat lopen aankutten en lerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vier al sinds februari vakantie en wilde het eigenlijk verlengen tot volgend jaar augustus omdat ik nog niet wist wat ik wilde doen maar ik moet van mijn ouders nu werk gaan zoeken
Ja ik heb ze in bed genomen en toen ik wakker werd zat die leguaan aan mijn balletjes te zabbelenquote:
Da's alleen maar relaxt gast. Die zijn heel makkelijk binnen te halen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel gast, maar ik moet alleen nog tweedejaarsvakken, die ik al 2 keer heb gevolgdIk ga die vakken nooit halen volgens mij
Ik ga nu eeeecht niet meer tussen die twaars college volgen
Haha jij bent grappigquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik heb ze in bed genomen en toen ik wakker werd zat die leguaan aan mijn balletjes te zabbelen
Querido, rasta, over 2 maanden ongeveerquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wie is je vriend? En wanneer komt hij op tv?
Agja, nu kun je nog plezier maken later moeten we werkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same here. Stage was in maart klaar en sindsdien alleen maar wat lopen aankutten en leren
Nou, ik heb anders wel gefaald in juliquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Da's alleen maar relaxt gast. Die zijn heel makkelijk binnen te halen.
Ja, maar ik ben de vakken zatquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Agja, nu kun je nog plezier maken later moeten we werken
Ik bedoel de chicks, niet de studiepuntenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders wel gefaald in juli
quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha jij bent grappigHeb je Hyves?
Ohquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik bedoel de chicks, niet de studiepunten
Zit je in het eerste jaar dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de vakken zatBij het 3e tentamen wat ik verneuk begin ik wel te denken van, mmh, kan ik het eigenlijk wel
Moet je ons dan maar eens herinnerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Querido, rasta, over 2 maanden ongeveer
Nee. Aankomend 5equote:
Vriendinnentijd is nog leuker. Van die Anita's van 50 die praten over hoe hun man vreemdging maar ze nog steeds z'n afwas doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:06 schreef xyzyx het volgende:
Wat een kansloos programma is dat astro tv eigenlijk.. Royal sadness
Ooh, ff doorbijten en je hebt je briefjequote:
Ja, dat is wel het plan ja!quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ooh, ff doorbijten en je hebt je briefje
Hier bellen de Anita's om er achter te komen wanneer ze hun man tegen komen.. En t is allemaal algemene bullshitquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Vriendinnentijd is nog leuker. Van die Anita's van 50 die praten over hoe hun man vreemdging maar ze nog steeds z'n afwas doen
Wij steunen je hoorquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als ik m'n bachelor heb stuur ik je een foto
Kankergoed idee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:10 schreef xyzyx het volgende:
Bart, anders moet je ff astro tv bellen om te vragen hoe je studie gaat verlopen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankergoed idee.
"Hoi met Bart, ik wil graag weten wanneer ik m'n bachelor life science en technologies zal afronden!"
Voor z'n ex-manquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
En dan krijgt hij te horen of hij bang is ergens voor
Ja spot er maar meequote:Op maandag 30 augustus 2010 01:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankergoed idee.
"Hoi met Bart, ik wil graag weten wanneer ik m'n bachelor life science en technologies zal afronden!"
Je hebt die spelfout toch bewust gemaakt hoop ik hč?quote:
Wij zijn de pappa's, wij zorgen dat onze koters op bed blijvenquote:
Maarten van Rossum. De enige die toffer is, is Noel Gallagher, je weet wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maarten van Rossum, als iemand kut is...
Wat is er mien jong?quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:18 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die z'n naam niet eens kunnen spelen zijn het eigenlijk echt niet waard om die username te dragenAls Maarten dit wist
Doe maar nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:19 schreef xyzyx het volgende:
Volgens mij hebben wij ook nog van die wijsheids kaartjes liggen in de boekenkast.. Zou ik voor jou een kaartje trekken Bart?
Dat je je username onwaardig bentquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:21 schreef MaartenVanRossum het volgende:
aaah, kanker zeg, ik zie het nu pasgodverdomme. jo he, laatste post met deze kloon. godverredomme zeg
_1111
Lekker toch gedaan!quote:
Jezus gast, ik word er bijna emotioneel van!quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Lekker toch gedaan!
Ik trok het kaartje doelgericht Bart.
Ik krijg door dat jij een doel voor ogen hebt en dit ook wil halen, alleen je zal obstakels op je pad tegenkomen maar Bart, jij bent een beer en je kan het aan
NG is pwnedquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:21 schreef MaartenVanRossum het volgende:
aaah, kanker zeg, ik zie het nu pasgodverdomme. jo he, laatste post met deze kloon. godverredomme zeg
_1111
Ik ben gewoon goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus gast, ik word er bijna emotioneel van!
Falerquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:21 schreef MaartenVanRossum het volgende:
_1111
Er zitten alleen positieve kaartjes in mijn spirituele pokemon deck dus voor jou kan ik geen kaartje trekkenquote:
Daddy coolquote:
En shit van Earth, Wind & Firequote:
Van is niet met een hoofdletter he?quote:
i know, maar ziet er beter uit dan MaartenvanRossemquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van is niet met een hoofdletter he?
Ok primaquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:38 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
i know, maar ziet er beter uit dan MaartenvanRossemvind ik
Daar is het nog veels te vroeg voor.quote:
Ik was op kamp.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, jij bent er een tijd niet geweest!
Hoe was het?quote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
kan je treinkaartjes in die kiosken kopen op de perrons op gouda?:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |