Deel er eentje met ons.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, meer aan van die gefaalde fap momenten
waar ook uit gepist wordtquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef VASND het volgende:
Achja, ze slobbert als het goed is ook aan jouw kaasstengel.
Ja, dat was het punt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
waar ook uit gepist wordt
Jeweetmaarnooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoon, ik zit op het HBO. De middelbare heb ik 6 jaar geleden achter me gelaten
En die ergens ingaat waar uitgepist wordtquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Naar mehmmet die haar fink neukt en volspuit met drugs..quote:
Urine is toch zelfs steriel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je hem in haar plasbuis duwt gaat er écht iets misquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En die ergens ingaat waar uitgepist wordt
iel, seks is vies
Ga je naar het buitenland? Wat ga je voor school doen dan?quote:
Vooral bij de vrouw, die is er normaal gesproken niet voor gemaakt om in haar plasbuis genomen te worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je hem in haar plasbuis duwt gaat er écht iets mis
Lijkt me geen fijne happening.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had er een keer shampoo op gedaan, voelde best fijn enzo..quote:
Wat voor gevolgen vraag ik me dan af?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had er een keer shampoo op gedaan, voelde best fijn enzo..
T gefaalde was alleen dat ik was gaan slapen voor ik het er afgewassen had.. met alle gevolgen van dien![]()
En t erge is dat vorig jaar een vriend van 19 vrijwel hetzelfde ondervond
Interieurarchitectuurquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je naar het buitenland? Wat ga je voor school doen dan?
Ik heb nog nooit zon dikke lul gehad en ik heb 2 weken lang niet kunnen rukkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat voor gevolgen vraag ik me dan af?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zon dikke lul gehad en ik heb 2 weken lang niet kunnen rukken
Dat bedoelde ik ook met die quequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 isquote:
Ik ruik een antwerpenmeet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Interieurarchitectuur20 vierkante meters voor mezelf
dus als iemand zin heeft in housewarming en een slaapzak heeft
Ik heb niet zoveel stomme dingen gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |