Deel er eentje met ons.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, meer aan van die gefaalde fap momenten
waar ook uit gepist wordtquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef VASND het volgende:
Achja, ze slobbert als het goed is ook aan jouw kaasstengel.
Ja, dat was het punt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
waar ook uit gepist wordt
Jeweetmaarnooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoon, ik zit op het HBO. De middelbare heb ik 6 jaar geleden achter me gelaten
En die ergens ingaat waar uitgepist wordtquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Naar mehmmet die haar fink neukt en volspuit met drugs..quote:
Urine is toch zelfs steriel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je hem in haar plasbuis duwt gaat er écht iets misquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En die ergens ingaat waar uitgepist wordt
iel, seks is vies
Ga je naar het buitenland? Wat ga je voor school doen dan?quote:
Vooral bij de vrouw, die is er normaal gesproken niet voor gemaakt om in haar plasbuis genomen te worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je hem in haar plasbuis duwt gaat er écht iets mis
Lijkt me geen fijne happening.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had er een keer shampoo op gedaan, voelde best fijn enzo..quote:
Wat voor gevolgen vraag ik me dan af?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had er een keer shampoo op gedaan, voelde best fijn enzo..
T gefaalde was alleen dat ik was gaan slapen voor ik het er afgewassen had.. met alle gevolgen van dien![]()
En t erge is dat vorig jaar een vriend van 19 vrijwel hetzelfde ondervond
Interieurarchitectuurquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je naar het buitenland? Wat ga je voor school doen dan?
Ik heb nog nooit zon dikke lul gehad en ik heb 2 weken lang niet kunnen rukkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat voor gevolgen vraag ik me dan af?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zon dikke lul gehad en ik heb 2 weken lang niet kunnen rukken
Dat bedoelde ik ook met die quequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 isquote:
Ik ruik een antwerpenmeet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Interieurarchitectuur20 vierkante meters voor mezelf
dus als iemand zin heeft in housewarming en een slaapzak heeft
Ik heb niet zoveel stomme dingen gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 is
ik niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Iedereen doet stomme dingen als hij/zij 12 is
Nou, ik heb wel stomme dingen gedaan. Maar geen shampoo op mijn tampeloeres smeren om daarna te gaan slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel stomme dingen gedaan
Allemaal?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind veel piemels lelijk
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind veel piemels lelijk
Aan wat voor een dingen moet ik wel denken dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel stomme dingen gedaan. Maar geen shampoo op mijn tampeloeres smeren om daarna te gaan slapen
Ben jij al 12 dan?quote:
QFTquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel stomme dingen gedaan. Maar geen shampoo op mijn tampeloeres smeren om daarna te gaan slapen
Heb je er wel eens naar gekeken? Voor in slappe toestand is het echt niet het prettigste uitzicht dat je kunt hebbenquote:
Kutjes zijn zeker niet lelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
Piemels zijn ook lelijk, net als kutjes.
Helemaal niet als ie klein is, tochquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens naar gekeken? Voor in slappe toestand is het echt niet het prettigste uitzicht dat je kunt hebben
To big, to small, size does matter, after all.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
Piemels zijn ook lelijk, net als kutjes.
Daarom heb ik er een smiley op getekendquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens naar gekeken? Voor in slappe toestand is het echt niet het prettigste uitzicht dat je kunt hebben
Ik zou ook liever een wit strand met palmbomen zien als ik naar beneden zou kijken, maar dat zit er helaas niet in. Ik moet het er maar mee doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kijk wel vaak naar mijn piemel eerlijk gezegt, en ik vind hem best mooi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kutjes zijn zeker niet lelijk.
Al zitten er wel lelijke exemplaren tussen.
Rammstein.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
To big, to small, size does matter, after all.
Kleine meisjes houden wel van poppetjes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom heb ik er een smiley op getekend
Dan helemaal ja, maar dat kun je nooit echt goed beoordelen in slappe toestand hé? Soms zijn kleine dingen grote verrassingen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niet als ie klein is, toch.
"Doe je broek maar weer aan"
Niets seksgerelateerd. Meer kattekwaad uithalen enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aan wat voor een dingen moet ik wel denken dan?
Wat vind je er niet mooi aan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.
Wel opwindend, soms.
[..]
Rammstein.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.
Wel opwindend, soms.
[..]
Rammstein.
Oh. Zulke dingen heb ik ook meer gedaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets seksgerelateerd. Meer kattekwaad uithalen enzo.
Als je je pik in je gedachte omdraait kun je (als je een bos haar hebt) met een beetje (veel) fantasie er nog best een palmboom met 2 kokosnoten in zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een wit strand met palmbomen zien als ik naar beneden zou kijken, maar dat zit er helaas niet in. Ik moet het er maar mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |