Hoppaquote:
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoppa
Hop!
Dat ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Nee, ik bedoelde meer:quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
En toen stonden ze al in dit topic. Zaken waarvan mannen dénken dat ze er mooier van worden.. #2quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
Kopje koffie, glazenwasser?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaan
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsenquote:
Ik vind je een leuk neukertje (quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef sp3c het volgende:
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsen
Ons was KLB FB he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk neukertje () maar aan zweepslagen heb ik een broertje dood.
Wacht maar op mooi weer en lange dagen. Tip! Good luck, nigga.![]()
KLB? Wat moet ik daar nu weer doen. NWS jongen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ons was KLB FB he?
Je krijgt een kusje terug,
slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |