abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85852528
De kunst van het loslaten van je ex #119

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf vent. Ze zegt tegen me dat ze een maand RUST nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten. Ik had nog gewoon de sleutel van haar woning en het was MIJN telefoon.

Dan had ze vanaf het begin af aan eerlijk moeten zijn en had ze moeten zeggen dat het klaar was en nooit meer wilde zien. Maar niet op zo'n smerige en achterbakse manier aan het lijntje worden gehouden. Waar is het gvd respect heen van die mense.
Ik ben een meisje.

Wat ze heeft gedaan is misschien niet erg netjes, maar ze is daarvoor geen kuthoer. Bovendien ben jij hardstikke fout bezit door in te breken en door haar berichten te lezen.
pi_85852673
ik word echt gek, kan nergens van ontspannen meer en kan nergens even goed bij uit huilen, vanmiddag bij mijn ex gedaan maar ik trek het gewoon nog niet. De meeste kut gedachtes spoken in het rond. Dit was geen goede aanvulling aangezien de rest van mijn leven ook niet leuk verloopt :'(

Kutgedachten
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85852924
Ik heb mijn ex een aantal weken niet gezien omdat we allebei heel erg druk zijn. Vind het stiekem heel erg, maar het is ook wel beter ofzo. Als ik dit goed overleef dan kan ik het ook steeds meer loslaten. Nu komende week ook nog geen tijd. Wel jammer ;( .
pi_85853214
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik word echt gek, kan nergens van ontspannen meer en kan nergens even goed bij uit huilen, vanmiddag bij mijn ex gedaan maar ik trek het gewoon nog niet. De meeste kut gedachtes spoken in het rond. Dit was geen goede aanvulling aangezien de rest van mijn leven ook niet leuk verloopt :'(

Kutgedachten
Ik ben een gediplomeerd ademhaling instructeur en ik leer mensen zeer aloude ademhaling technieken waarbij ze hun stress onder controle kunnen krijgen en zich ook ontspannend/energiek en beter voelen.

Mijn doel is dit gratis aan elk individu aan te bieden(terwijl art of living bijvoorbeeld 400 euro vraagt voor 3/4lessen), binnenkort zal ik lessen geven in Den Haag.

Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dan even een PM achter, dan hou ik je op de hoogte wanneer ik een les ga geven.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_85853339
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #119
[..]

Ik ben een meisje.

Wat ze heeft gedaan is misschien niet erg netjes, maar ze is daarvoor geen kuthoer. Bovendien ben jij hardstikke fout bezit door in te breken en door haar berichten te lezen.
Vandaag is ze hierlangs gekomen met backup van twee vrienden. Ze is hier naar binnengedrongen en heeft haar laatste spullen gepakt. Tevens was het MIJN telefoon die zij had geleend en deze wilde ik terug. Dat de berichten nog in de geschiedenis stonden, kan ik niets aan doen...

Ik zeg niet dat ik het nog een keer zou doen op deze manier, maar ik voelde me zo vernederd en beledigd, dat ik geen andere keus had...
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:32:20 #6
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85853456
tvp.
mod, deze post mag je verwijderen; zit op de oude layout zonder 'volg topic' knop :{
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_85853496
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Vandaag is ze hierlangs gekomen met backup van twee vrienden. Ze is hier naar binnengedrongen en heeft haar laatste spullen gepakt. Tevens was het MIJN telefoon die zij had geleend en deze wilde ik terug. Dat de berichten nog in de geschiedenis stonden, kan ik niets aan doen...

Ik zeg niet dat ik het nog een keer zou doen op deze manier, maar ik voelde me zo vernederd en beledigd, dat ik geen andere keus had...
Is ze nu langsgekomen of binnengeslopen? Lijkt me niets vreemds aan dat ze haar laatste spullen komt ophalen. En die telefoon is misschien van jou, maar zolang zij die gebruikt heb jij geen recht om haar priveberichten te lezen! Of heb je misschien eerst je telefoon terug gevraagd en gekregen voordat je die berichten las? Dan heb je dat fout verteld eerder.
pi_85853523
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ik ben een gediplomeerd ademhaling instructeur en ik leer mensen zeer aloude ademhaling technieken waarbij ze hun stress onder controle kunnen krijgen en zich ook ontspannend/energiek en beter voelen.

Mijn doel is dit gratis aan elk individu aan te bieden(terwijl art of living bijvoorbeeld 400 euro vraagt voor 3/4lessen), binnenkort zal ik lessen geven in Den Haag.

Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dan even een PM achter, dan hou ik je op de hoogte wanneer ik een les ga geven.
Ik heb sowieso moeite met ademhalen maar goed. Hoe ik nu denk ben ik veel te bang dat ik gekke dingen ga doen. Het lijkt wel alsof het een soort druppel is geweest die de emmer doet overlopen waardoor ik alles nu gwoon niet meer trek.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85853637
quote:
Ik noemde haar weer goedkope hoer en dat haar opa zich zou omdraaien in zijn graf voor zo'n kut hoer.
quote:
Waar is het gvd respect heen van die mense.
Freek, je ziet hier zelf ook wel dat hier iets niet klopt he?

Nou ja, je kunt er verder niet veel meer aan doen. Wees een echte vent en biedt je excuses aan, zoals ik al zei dmv een opgestuurd bloemetje en schrijf op een kaartje erbij dat je er enorm spijt van hebt, en dat je haar met rust zult laten (stuur ook gelijk de sleutel mee).

Verder laten rusten, het is nu toch echt voorbij.
pi_85853720
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 09:08 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben serieus ernstig gehecht aan schuin in mijn bed kunnen liggen maar heb vannacht over mn ex gedroomd en dan is het toch wat katerig wakker worden :{ ;(

Ook voor mij geldt: hou eens op met contact zoeken..
Sterkte :* .
pi_85854133
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik heb sowieso moeite met ademhalen maar goed. Hoe ik nu denk ben ik veel te bang dat ik gekke dingen ga doen. Het lijkt wel alsof het een soort druppel is geweest die de emmer doet overlopen waardoor ik alles nu gwoon niet meer trek.
Ademhalen op de juiste manier kan iedereen leren :). Mensen weten tegenwoordig niet hoe ze met stress moeten omgaan, sommige verdrinken zichzelf met alcohol om de stress te vergeten terwijl anderen zich vol eten.

Ik zal binnenkort een thread openen met meer informatie zodat iedereen die aan stress lijdt gratis lessen kan komen volgen en kan leren hoe ze effectief binnen 5 tot 15 minuten van hun stress af kunnen komen in elk gewenst situatie. :)

Hold on, you are not alone out there.

Big hugs voor jou.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_85854138
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

ja sorry hoor, maar als ik zo'n actie van mijn ex had gehad zou ik ook 2 vrienden meenemen want ik zou me dan ook niet zo veilig bij je voelen hoor.
En ja je had een andere keus , het is heus niet zo dat zij je dwong op die manier te reageren.
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:53:11 #13
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85854578
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ademhalen op de juiste manier kan iedereen leren :). Mensen weten tegenwoordig niet hoe ze met stress moeten omgaan, sommige verdrinken zichzelf met alcohol om de stress te vergeten terwijl anderen zich vol eten.

Ik zal binnenkort een thread openen met meer informatie zodat iedereen die aan stress lijdt gratis lessen kan komen volgen en kan leren hoe ze effectief binnen 5 tot 15 minuten van hun stress af kunnen komen in elk gewenst situatie. :)

Hold on, you are not alone out there.

Big hugs voor jou.
oke lijkt me wel interessant. Maar helpt dat ook om je te ontspannen en je niet zo druk te maken. Ik ben nu gewoon overstuur en men leven stort echt in.

En weet je, ik voel me wél alleen :'(
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:12:02 #14
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85855551
pi_85855915
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

oke lijkt me wel interessant. Maar helpt dat ook om je te ontspannen en je niet zo druk te maken. Ik ben nu gewoon overstuur en men leven stort echt in.

Ja, het helpt je ook met dat en meer :) het heeft mij zelfs geholpen met mijn hoogtevrees, ik had vroeger erge hoogtevrees waarbij ik roltrappen al eng vond, ik beoefen de ademhaling techniek 2 x in de week 1 jaar lang, en ik kan je niet in woorden uitleggen wat voor een positief effect dit op mijn leven heeft gehad. Mijn extreme hoogtevrees is verdwenen. Het helpt mij elke keer als ik stress, gespannen ben e.d.

Ik kon niet geloven dat een simpel aloud ademhaling techniek zo krachtig kon zijn voor een mens.

Ik zal volgend week er een uitgebreid thread over maken.

En ik begrijp dat je je alleen voelt, volkomen logisch, maar we zijn waar we zijn in ons leven. Soms is eenzaamheid de perfecte gelegenheid om te reflecteren op ons verleden en kijken wat we er van kunnen leren.
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:24:40 #16
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85856164
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ja, het helpt je ook met dat en meer :) het heeft mij zelfs geholpen met mijn hoogtevrees, ik had vroeger erge hoogtevrees waarbij ik roltrappen al eng vond, ik beoefen de ademhaling techniek 2 x in de week 1 jaar lang, en ik kan je niet in woorden uitleggen wat voor een positief effect dit op mijn leven heeft gehad. Mijn extreme hoogtevrees is verdwenen. Het helpt mij elke keer als ik stress, gespannen ben e.d.

Ik kon niet geloven dat een simpel aloud ademhaling techniek zo krachtig kon zijn voor een mens.

Ik zal volgend week er een uitgebreid thread over maken.

En ik begrijp dat je je alleen voelt, volkomen logisch, maar we zijn waar we zijn in ons leven. Soms is eenzaamheid de perfecte gelegenheid om te reflecteren op ons verleden en kijken wat we er van kunnen leren.
Hmm oke, ik kan alleen niet voorstellen dat dit ook kan helpen met je zo rot voelen omdat alles tegen werkt.
Ik heb nog een week en twijfel zo om met de opleiding te stoppen is wel dag stufi en hoi schulden, maar goed
Ik voel nu gewoon aan dat ik het niet ga trekken als ik 6 sept weer gespannen aan het werk moet op stage. Ik ben er gewoon nog niet klaar voor en de pfeiffer is nog niet genezen..
pi_85857459
Net mn ex aan de lijn gehad. Nu anderhalve maand uit. Mis haar eerlijk gezegd wel. Ook nog gehad over hoe we dr nu instaan. Zij mist de leuke dingen nog wel, maar is wel zeker dat het goed is dat het over is. En ergens geeft me dat ook wel weer goed gevoel. Ik hoef niet te hopen dat het goed komt, we komen niet meer bij elkaar als stel. Punt. Voor dit gesprek had ik die valse hoop nog wel een beetje.

Jammer, maar helaas. 't Is nu zeker duidelijk dat ik geen valse hoop hoef te houden. :)

Over een tijdje sta ik wel weer open voor een nieuwe serieuze relatie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85858170
Bleh, gedumpt worden zuigt, het verwerken helemaal. Voor de zoveelste keer mee bezig, love hurts like a bullet.
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:50:32 #19
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85858839
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn ex een aantal weken niet gezien omdat we allebei heel erg druk zijn. Vind het stiekem heel erg, maar het is ook wel beter ofzo. Als ik dit goed overleef dan kan ik het ook steeds meer loslaten. Nu komende week ook nog geen tijd. Wel jammer ;( .
Had toch wel verwacht dat het na al die weken afwezigheid wat beter met je zou gaan. Verkeerd gedacht... Blijf je nou echt een jaar treuren om die knakker? Laat die gast toch eens los en ga verder met je leven meid. |:(

Oh ja, je kan het niet loslaten zolang je bezig blijft met hem, wanneer realiseer je je dat eens?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:55:16 #20
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85858976
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ben je gestopt met je pilletjes?
pi_85859016
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:55 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ben je gestopt met je pilletjes?
Nee gister heb ik er maar 1 op en kon ik gewoon een leuke avond hebben zonde hem. Vandaag 2,3 op en ik ben een wrakl Sorry is me nog niet gelukt om standaard 3 per daags te slikken :@ weet ok niet of de werking anders minder word maarja.

Ik gebruik Feel good, weet niet wat rust / extra rust met je doet ?
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:58:00 #22
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85859046
Ik kwam mn ex (drie jaar relatie gehad, 1 jaar niet gezien) vorige week tegen op het station. Ik voelde helemaal niets tot mijn eigen vebazing, terwijl we best heftig uit elkaar waren gegaan. Was blij dat het goed met haar ging en vond zelf haar nieuwe vriend tof.

Nu is het wachten tot ze weer contact zoekt! :D
Goed van jou.
  maandag 30 augustus 2010 @ 01:02:18 #23
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85859143
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Nee gister heb ik er maar 1 op en kon ik gewoon een leuke avond hebben zonde hem. Vandaag 2,3 op en ik ben een wrakl Sorry is me nog niet gelukt om standaard 3 per daags te slikken :@ weet ok niet of de werking anders minder word maarja.

Ik gebruik Feel good, weet niet wat rust / extra rust met je doet ?
Ja, je moet gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds die dingen slikken, anders werkt het niet optimaal. Als je je aan de bijsluiter houdt dan zul je merken dat je er neutraler over gaat denken en dat vervelende gevoel kwijtraakt. En als je dan een keer je pilletje vergeet en je hebt er geen last van kun je gaan minderen. Op het doosje staat niet voor niks dat je het minstens 6 weken moet slikken, 3 maal daags.

Rust en Extra rust is voor als je niet kan slapen.
pi_85859193
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:50 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Had toch wel verwacht dat het na al die weken afwezigheid wat beter met je zou gaan. Verkeerd gedacht... Blijf je nou echt een jaar treuren om die knakker? Laat die gast toch eens los en ga verder met je leven meid. |:(

Oh ja, je kan het niet loslaten zolang je bezig blijft met hem, wanneer realiseer je je dat eens?
Sommige mensen blijven je hele leven in je gedachten. Hij is jaren het enige leuke geweest in mijn leven (depressie etc.). Ik vind het echt moeilijk los te laten. Dat weet hij ook. Het is pas over als hij een ander heeft denk ik.
pi_85859201
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:02 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja, je moet gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds die dingen slikken, anders werkt het niet optimaal. Als je je aan de bijsluiter houdt dan zul je merken dat je er neutraler over gaat denken en dat vervelende gevoel kwijtraakt. En als je dan een keer je pilletje vergeet en je hebt er geen last van kun je gaan minderen. Op het doosje staat niet voor niks dat je het minstens 6 weken moet slikken, 3 maal daags.

Rust en Extra rust is voor als je niet kan slapen.
Hmm oke, nou dat ga ik vanaf morgen dan maar eens doen. voorgaande dagen ging het wel goed maar sinds ik dacht ach nu kan ik wel een tijdje zonder een pil ging het mis.

Betekent dus dat ik nog 2 doosjes moet halen, kost ook weer 20 euro :o

naja liever dat dan dat ik het straks nog zie gebeuren dat ik foute dingen doe omdat ik het leven dan niet meer zie zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')