NIET?!?!?!?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:16 schreef TheKC het volgende:
IK DENK NIET DAT DIE MENSEN EEN NARE VAKANTIE HEBBEN GEHAD MENEER STEGEMAN
En wat is daar precies erg aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef TheKC het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5 Hij pakt niet alle delen
Ik zal Piles wel weer ff PM'enquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef TheKC het volgende:
Ik zou Alberto ook bellen..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Hyundai het volgende:
Dat horrorhotel in Bulgarije slaat nergens op
Overal kan het noodweer zijn en het kan nou eenmaal gebeuren dat de nood aggregaten het niet overnemen, dat is toch nog geen aanleiding om het zo aan te dikken
Ja hier in NEderland reden van de week ook een paar treinen niet vanwege de regen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Hyundai het volgende:
Dat horrorhotel in Bulgarije slaat nergens op
Overal kan het noodweer zijn en het kan nou eenmaal gebeuren dat de nood aggregaten het niet overnemen, dat is toch nog geen aanleiding om het zo aan te dikken
Dat kan toch nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wat is daar precies erg aan
ik snap ook niet dat iemand serieus gaat schijten bij zo'n benzinepomp. Ik zou doorrijden tot ik een fatsoenlijk restaurant of hotel tegen komquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:16 schreef kalinhos het volgende:
't volgende wat je weet is dat Rob de Geus op het stadhuisplein om 3 uur snachts de wc gaat controleren of het allemaal wel schoon is. Totaal bezopen.
Geen goede statsquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wat is daar precies erg aan
Komt trouwens omdat die site ze maar 1x per uur bijwerkt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef TheKC het volgende:
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook postaantallen kloppen dan niet??
Als Piles ze handmatig toevoegt welquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, als de delen niet in het lijstje staan worden ze ook niet meegenomen voor postaantallen. Maar Piles gaf laatst aan dat het soms ff kan duren voordat het er bij staat. Anders PM'en.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto zou zoiets nooit doenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Hyundai het volgende:
Hoe ironisch, doodgaan bij de reddingsbrigade_!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Omkomen bij de reddingsbrigade, das wel ironisch opzich
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Hyundai het volgende:
Hoe ironisch, doodgaan bij de reddingsbrigade_!
Ooh dus het komt gewoon goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, als de delen niet in het lijstje staan worden ze ook niet meegenomen voor postaantallen. Maar Piles gaf laatst aan dat het soms ff kan duren voordat het er bij staat. Anders PM'en.
Als het goed is wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh dus het komt gewoon goed
Ik hoop hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh dus het komt gewoon goed
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, als de delen niet in het lijstje staan worden ze ook niet meegenomen voor postaantallen. Maar Piles gaf laatst aan dat het soms ff kan duren voordat het er bij staat. Anders PM'en.
quote:Op 23 augustus 2010 00:00 schreef Piles het volgende:
Jullie gaan te snel joh
Hij wordt maar 1x per uur bijgewerkt, en als er dan al 2 topics geweest zijn mist ie er 1
Ik zal ze wel ff toevoegen
Oja, er zouden deze aflevering ook tjappies voorbijkomenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Wanneer komen die 7 jongens van lloret?
Breezers en mooiboysquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oja, er zouden deze aflevering ook tjappies voorbijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |