Agreed. Maar dan wel Monkey, Please?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh fuck, ik dacht dat ze het zo schreven
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
is dan ook wel meer dan twee jaar geleden dat ik voor het laatst chunky monkey op heb
En dan nog niet in één keer goed he.quote:
Ik had Tineke Schouten er al iets over horen zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
WHUT! Greys, Mr Big uit SATC in een C1000 reclame!![]()
Nah, seizoensstart van Expeditie Robinson: de celebs.quote:
Oh fuck, da's leuker! Ik ga zappen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, seizoensstart van Expeditie Robinson: de celebs.
Waar?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, seizoensstart van Expeditie Robinson: de celebs.
RTL 5!quote:
quote:
I agree, X-Rated staat hier al aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben blij te mogen mededelen dat ik niets van dit alles ga bekijken
WTH wat heb ik nu weer gemistquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Ow, over camping tv gesproken: ik kwam gisteren op het feestje (met dat ex kamerlid) ook een dame tegen die in de finale zit van Vrouw gezocht voor Mark Rutte (of hoe dat program ook heet).![]()
Ze duwde iedereen flyers in handen.
Hoezo, wilde je meedoen?quote:
Sebastiaan Labriequote:
Niet verwonderlijk, zijn vrouw wil van hem scheiden omdat dattie platzak is, hij pakt dus iedere snabbel aan c.q. je gaat hem vast nog veel op alle NL zenders zien!quote:
Een feestje.quote:
Kim.quote:
Leuke vent? vrijgezel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een feestje.Maar aan de dame miste je weinig hoor.
Dat ex kamerlid is wel een leuke vent, we hebben samen op school gezeten. Kun je zine waar een goede opleiding je brengt.
Hij werkt er zelf niet aan mee hoor volgens mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar na boer zoekt vrouw nu ook al politicus zoekt vrouw?
Niks hoop ik, je hebt X-Rated toch aan?quote:
jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Niks hoop ik, je hebt X-Rated toch aan?
Klopt, het is een BNN stunt geloof ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij werkt er zelf niet aan mee hoor volgens mij
Tombo!quote:
Je bent toegewijd! Ik zal het Topic Eens Gaan Volgen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben een samenvatting aan het bijhouden voor in dit topic
Expeditie Robinson met BN-ers en BV-ers
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Mijn telefoon doet het weer (even)!!!!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Mijn telefoon doet het weer (even)!!!!
Nah, zie mn volgende postquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft vast een afspraak gemaakt met mijn draadloos internet!
Maar ik wil echt geen Iphone hoorquote:
Wat is er op dan?quote:
Ja 4 domme mutsen in een Turks appartement wat een rotzooitje is. En Alberto to the rescuequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik wil echt geen Iphone hoor
[..]
Wat is er op dan?
Oh ja, ik had een voorstukje gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja 4 domme mutsen in een Turks appartement wat een rotzooitje is. En Alberto to the rescue
Een penis in een bochtquote:
meer dan 1 zelfs, het is "normaal"quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Een piem0l die zo krom is als een hoepel!Met pics.
'Het komt veel voor' betekent in dit kader iets heel anders dan 'het is normaal'. :pquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meer dan 1 zelfs, het is "normaal"
Nee, hij kan geen seks meer hebben zegt iequote:
wacht maar totdat 'ie een chikkie vindt met een kromme tunnelquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij kan geen seks meer hebben zegt ie
Tis gewoon net als vroeger met dat vormpjes spel, je moet even het goeie gaatje vinden waar het in pastquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar totdat 'ie een chikkie vindt met een kromme tunnel
Nee, raarquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook al krom?
of zijn deze vierkant?
Dat!quote:
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Auwauwauwauwauw!
Maar wat trok hij ze gemakkelijk eraf!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Die mevrouw met het stoma vertelt het goed.
Kijk je toch SBS?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Hmpf.... wasgoed hing te drogen en laken aan verwarming is zeer interessant voor 2 katten. Voordat het ding helemaal doorpierced werd met nageltjes heb ik het maar afgehaald en even op tafel gelegd.
Kom ik net uit bij een rondschuivend laken op de vloer. En ik zie één van de katten nergens.
whehehequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Hmpf.... wasgoed hing te drogen en laken aan verwarming is zeer interessant voor 2 katten. Voordat het ding helemaal doorpierced werd met nageltjes heb ik het maar afgehaald en even op tafel gelegd.
Kom ik net uit bij een rondschuivend laken op de vloer. En ik zie één van de katten nergens.
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn laken katten eens op bed leggen. En duik er zelf ook in. Trust!
Luisteren, kreng!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |