abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85835371
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Spa appel Marie-Henriettte :9
Huh wat?

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik moet het ook wel doen hoor, dat sporten. Ik begin uit te dijen :') :@
Heb me voorgenomen de weegschaal zo eens uit de kelder te halen.
We hebben hier alles verkast omdat morgen iemand voor de 3e keer de houten vloer komt lakken :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85835417
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Huh wat?
Spa Marie-Henriette :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 16:00:04 ]
pi_85835484
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat dat kan in Nederland! :|W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85835489
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Turquoise
pi_85835508
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Turquoise
Spa Turquoise ja :Y
pi_85835698
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Spa Turquoise ja :Y
Maar dan doorzichtig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85835744
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar dan doorzichtig.
De spa?
pi_85835844
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De spa?
Ja. :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85836181
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef DanseMacabre het volgende:
@Nok, ik zag laatst een schilderij van een wetterhoun. En ik vond het echt helemaal niks, zo'n saai, typisch tafereel was het.

Ik laat echt aan iedereen de foto's uit je mail zien. :@
En die heb ik heeelemaal opnieuw, maar wel op dezelfde manier, op moeten zetten. Hij was met ezel en al omgevallen, en zo met de punt van de ezel erin :'(
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_85836227
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Goodbye jij bent gek sportief! _O_

Hier wil het niet echt doorregenen. Zou vandaag wel mogen, ik ga toch nergens naartoe. :7

Gisteren was ik op een feestje, kwam ik een kennis tegen:
'En, wat doe jij tegenwoordig?'
'Uhm.. Koos werkeloos sinds een maand of 2 he. :') '
' Ow ja, jij zat in de Tweede Kamer' :@

Al mag hij niet klagen, hij krijgt wachtgeld.
_O- zo wil ik ook wel werkloos zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_85836332
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En die heb ik heeelemaal opnieuw, maar wel op dezelfde manier, op moeten zetten. Hij was met ezel en al omgevallen, en zo met de punt van de ezel erin :'(
Nee! :o

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

_O- zo wil ik ook wel werkloos zijn
Dat dacht ik dus ook. _O-
pi_85836957
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

:o
pi_85837327
Echt... ik kon wel janken. Was wel gelijk de aanleiding om de hobbykamer helemaal opnieuw in te richten.
Zeil erin, van de ezel afhalen als klaar voor die dag en op de bovenste plank rechtop zetten. Valt het, dan valt het plat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 16:50:21 #264
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_85837565
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant gaat het ook vaak genoeg goed he :* Daar hoor je alleen minder verhalen over ;)
Wij hebben het ook jaren moeilijk me gehad, en inderdaad, die "onschuldige" opmerkingen komen vaak het hardst aan.
Na je 35e kan ook goed gaan hoor, voorbeeld, mijn broer, 5 jaar geleden tweede vrouw, hij had geen kinderen met z'n eerste. Mijn nieuwe schoonzusje was toe 34, ze hebben nu 3 koters, oudste 4, middelste 3 en de jongste is vandaag net 2. Mijn broer word 48, maar is een erg leuke vader!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_85837920
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Echt... ik kon wel janken. Was wel gelijk de aanleiding om de hobbykamer helemaal opnieuw in te richten.
Zeil erin, van de ezel afhalen als klaar voor die dag en op de bovenste plank rechtop zetten. Valt het, dan valt het plat.
:*
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 16:59:41 #266
72518 Strega
pi_85837977
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Och, wat een tegenslag.Dan gaat er ook van alles mis. :*
Bullie is thuis
pi_85838434
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef Strega het volgende:

[..]

Wij hebben het ook jaren moeilijk me gehad, en inderdaad, die "onschuldige" opmerkingen komen vaak het hardst aan.
Na je 35e kan ook goed gaan hoor, voorbeeld, mijn broer, 5 jaar geleden tweede vrouw, hij had geen kinderen met z'n eerste. Mijn nieuwe schoonzusje was toe 34, ze hebben nu 3 koters, oudste 4, middelste 3 en de jongste is vandaag net 2. Mijn broer word 48, maar is een erg leuke vader!
Het is ieders persoonlijke keuze natuurlijk en ik keur de keuze van je broer absoluut niet af Strega.

Maar ik zie bij mijn schoonzus hoe moeilijk het ook kan zijn als je op latere leeftijd kinderen krijgt. In dit geval is zij het kind. Moeder is 75, vader is recent overleden op 87 jarige leeftijd (zij is nu 39). Terwijl schoonzus middenin de jonge kinderen van haarzelf zit heeft ze heel veel zorgen gehad om haar vader en nu nog steeds om haar moeder (dit deelt ze uiteraard met mijn broer). Ze is enig kind, dat maakt de verantwoording nog zwaarder. Mijn ouders nemen vaak de kleinkinderen mee en passen regelmatig op. Haar ouders hebben dat gewoonweg nooit gekund.
Ook zag je dat opa helemaal niet van zijn kleinkinderen kon genieten. hij was van een dusdanige leeftijd dat hij niet in staat was met hen te spelen en vaak waren ze gewoon te druk.

Natuurlijk hoef je niet te kijken naar eventuele kleinkinderen als je zelf aan kinderen begint maar ik vraag me wel af in hoeverre oudere ouders hierover nadenken en of dat voor hen een factor is die ze meenemen in de overweging. Want je legt later best een last neer bij je kinderen. Die ze vaak met liefde dragen, maar waar ze niet voor gekozen hebben.
pi_85838526
Het gaat hier flink tekeer, regen en onweer
pi_85838554
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef Strega het volgende:

[..]

Het gaat ook meer om mensen die zo nodig een hele carriere MOETEN, totaal materieel moeten leven van zichzelf, en daarna op hun 39 een kind gaan "nemen".
Dat zijn de mensen waardoor je vreemd tegen oudere ouders aan gaat kijken.

En toch vind ik dat raar. Ik kreeg Joel zo jong. 22. Niet abnormaal jong. Maar toch werd ik aangekeken en aangesproken alsof ik een of andere tienermoeder was. Daar heb ik me vroeger erg aan geërgerd. Wat me altijd opviel was dat een kind hebben met mij hetzelfde deed als met de 30 plussers. Je loopt allemaal tegen dezelfde dingen aan waar je als ouder nu eenmaal tegenaan loopt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_85838643
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is ieders persoonlijke keuze natuurlijk en ik keur de keuze van je broer absoluut niet af Strega.

Maar ik zie bij mijn schoonzus hoe moeilijk het ook kan zijn als je op latere leeftijd kinderen krijgt. In dit geval is zij het kind. Moeder is 75, vader is recent overleden op 87 jarige leeftijd (zij is nu 39). Terwijl schoonzus middenin de jonge kinderen van haarzelf zit heeft ze heel veel zorgen gehad om haar vader en nu nog steeds om haar moeder (dit deelt ze uiteraard met mijn broer). Ze is enig kind, dat maakt de verantwoording nog zwaarder. Mijn ouders nemen vaak de kleinkinderen mee en passen regelmatig op. Haar ouders hebben dat gewoonweg nooit gekund.
Ook zag je dat opa helemaal niet van zijn kleinkinderen kon genieten. hij was van een dusdanige leeftijd dat hij niet in staat was met hen te spelen en vaak waren ze gewoon te druk.

Natuurlijk hoef je niet te kijken naar eventuele kleinkinderen als je zelf aan kinderen begint maar ik vraag me wel af in hoeverre oudere ouders hierover nadenken en of dat voor hen een factor is die ze meenemen in de overweging. Want je legt later best een last neer bij je kinderen. Die ze vaak met liefde dragen, maar waar ze niet voor gekozen hebben.
Tegelijk zijn we allemaal op de wereld gezet en maakt het dan niet echt veel uit waar en door wie. We zijn er.
Er zijn ergere dingen om je druk over te maken als je gaat bepalen of je wel of geen kind wil. Of je het vervolgens ook krijgt is dan ook nog maar de vraag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 17:21:43 #271
72518 Strega
pi_85838810
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het gaat ook meer om mensen die zo nodig een hele carriere MOETEN, totaal materieel moeten leven van zichzelf, en daarna op hun 39 een kind gaan "nemen".
Dat zijn de mensen waardoor je vreemd tegen oudere ouders aan gaat kijken.

En toch vind ik dat raar. Ik kreeg Joel zo jong. 22. Niet abnormaal jong. Maar toch werd ik aangekeken en aangesproken alsof ik een of andere tienermoeder was. Daar heb ik me vroeger erg aan geërgerd. Wat me altijd opviel was dat een kind hebben met mij hetzelfde deed als met de 30 plussers. Je loopt allemaal tegen dezelfde dingen aan waar je als ouder nu eenmaal tegenaan loopt.
Ik vind 22 een vrij normale leeftijd voor een kind. Maar ik vind 34 ofzo ook normaal.
Het is soms ook net hoe het gaat in het leven.

Wij hebben indertijd besloten als het voor mijn 40e niet gelukt was er mee te stoppen, maar toen was de keuze al voor ons gemaakt.
Maar je kunt natuurlijk ook doorslaan, zoals sommige mensen die na hun 60e ofzo nog naar wonderdokters gaan om zwanger te worden.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 17:25:47 #272
72518 Strega
pi_85838943
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tegelijk zijn we allemaal op de wereld gezet en maakt het dan niet echt veel uit waar en door wie. We zijn er.
Er zijn ergere dingen om je druk over te maken als je gaat bepalen of je wel of geen kind wil. Of je het vervolgens ook krijgt is dan ook nog maar de vraag.
Tja, in mijn geval zijn mijn beide ouders op relatief jonge leeftijd overleden, mijn vader was 61 en had zwaar reuma (Bechterev) dus daar hadden we onze zorgen al mee gehad, en met mijn moeder hebben we ook 10 jaar daarna na heel wat gezondheids en andere problemen gehad voor ze op haar 64e overleed. In zoverre is leeftijd dus relatief.
Bullie is thuis
pi_85839301
Natuurlijk zegt leeftijd niet alles en kun je niet altijd kiezen op welke leeftijd je kinderen krijgt (daar ging mijn verhaal ook helemaal niet over). Maar feit is wel dat de kans een stuk groter is dat een 80 jarige grootvader minder lang zijn kleinkinderen zal kunnen leren kennen of ermee kunnen spelen voordat hij ziek wordt of overlijdt dan een grootvader van 60.
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 17:40:58 #274
72518 Strega
pi_85839428
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Natuurlijk zegt leeftijd niet alles en kun je niet altijd kiezen op welke leeftijd je kinderen krijgt (daar ging mijn verhaal ook helemaal niet over). Maar feit is wel dat de kans een stuk groter is dat een 80 jarige grootvader minder lang zijn kleinkinderen zal kunnen leren kennen of ermee kunnen spelen voordat hij ziek wordt of overlijdt dan een grootvader van 60.
Dit was ook niet bedoeld als kritiek op jou Cat.
Het was meer in z'n algemeenheid dat het leven soms heel anders gaat lopen dan je ooit had gedacht.
In zoverre vind ik het meestal ook een beetje vreemde redenering dat mensen zo stellig kunnen zeggen wij "nemen dan en dan kinderen".
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 17:42:33 #275
72518 Strega
pi_85839480
Wij gaan hier genieten van een verrukkelijke port, met een kaasplankje. (Nog steeds in het kader van het verjaarsweekend). :+
Bullie is thuis
pi_85842019
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:42 schreef Strega het volgende:
Wij gaan hier genieten van een verrukkelijke port, met een kaasplankje. (Nog steeds in het kader van het verjaarsweekend). :+
:9 lekker!
  PR/Manusje van alles zondag 29 augustus 2010 @ 19:04:51 #277
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_85842250
_O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 19:08:36 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85842358
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
_O-
euh... :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_85842367
quote:
_O-
:W wat ist?
pi_85842388
Een dikke knuffel voor iedereen die het hier goed kan gebruiken :*.

Ik was 24 toen ik beviel van Robin en achteraf gezien was dat qua gezondheid perfect. Nu voor de tweede is het al veel moeilijker. Ik heb nog geen goedkeuring omdat m'n suiker niet goed is. Dan baal ik ook wel als ze vragen wanneer de tweede komt. Gelukkig voel ik me al heel erg gezegend met Robin!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_85842432
quote:
_O-
Dag Fiets. :W Val je voorzichtig binnen?
pi_85845093
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef Strega het volgende:

[..]

Dit was ook niet bedoeld als kritiek op jou Cat.
Het was meer in z'n algemeenheid dat het leven soms heel anders gaat lopen dan je ooit had gedacht.
In zoverre vind ik het meestal ook een beetje vreemde redenering dat mensen zo stellig kunnen zeggen wij "nemen dan en dan kinderen".
Absoluut niet. Het was van mij ook enkel een filosofische overpeinzing.

Net gegeten. Mijn beurt om te koken. Mijn simpelste dingen vinden ze hier het lekkerst: vega-wraps
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_85845454
:W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Designer zondag 29 augustus 2010 @ 20:26:56 #284
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_85845472
ha tombo
🐙
pi_85845511
Tombonanza
pi_85845532
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Absoluut niet. Het was van mij ook enkel een filosofische overpeinzing.
Ow, oké.
Ik vond al dat het niet echt een reactie was op mijn verhaal en kon er weinig chocola van maken.
(ook die reactie van Strega trouwens)
pi_85845542
Tomboooo! :W :W
pi_85845882
Mn telefoon doet stom :(
En ik heb het koud! :o
  Designer zondag 29 augustus 2010 @ 20:35:30 #289
266257 crew  DeZwabber
pi_85845916
awwww
🐙
pi_85845934
Wat doettie wel/niet
pi_85845946
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
Mn telefoon doet stom :(
En ik heb het koud! :o
Awwww.... :* Maar je bent wel net op tijd voor de LaPo. :P
pi_85846016
Satsu ligt nu ondersteboven in de krabpaal te klieren! Hij heeft alleen niet echt door dat Ome Naard boven hem ligt en niet onder hem. _O-
pi_85846030
IJs met slagroom en kersen :9
pi_85846143
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
IJs met slagroom en kersen :9
Fairly nuts van Ben&Jerries. :9
pi_85846424
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:9
  Designer zondag 29 augustus 2010 @ 20:46:29 #296
266257 crew  DeZwabber
pi_85846552
niets is beter dan Cookie Dough
🐙
pi_85846656
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
niets is beter dan Cookie Dough
:N

Phish Food. O+ :Y)
pi_85846659
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat doe jij met de Hairy nuts van Ben en/of Jerry :o
  Designer zondag 29 augustus 2010 @ 20:49:34 #299
266257 crew  DeZwabber
pi_85846737
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:N

Phish Food. O+ :Y)
Chunky Munky
🐙
pi_85846767
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Awwww.... :* Maar je bent wel net op tijd voor de LaPo. :P
Nee, ik ben chagrijnig dus ik hoef hem niet :P
Want als het zo doorgaat moet ik mn telefoon resetten en ben ik al mn smsjes kwijt ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')