quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Mijn telefoon doet het weer (even)!!!!
Nah, zie mn volgende postquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft vast een afspraak gemaakt met mijn draadloos internet!
Maar ik wil echt geen Iphone hoorquote:
Wat is er op dan?quote:
Ja 4 domme mutsen in een Turks appartement wat een rotzooitje is. En Alberto to the rescuequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik wil echt geen Iphone hoor
[..]
Wat is er op dan?
Oh ja, ik had een voorstukje gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja 4 domme mutsen in een Turks appartement wat een rotzooitje is. En Alberto to the rescue
Een penis in een bochtquote:
meer dan 1 zelfs, het is "normaal"quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Een piem0l die zo krom is als een hoepel!Met pics.
'Het komt veel voor' betekent in dit kader iets heel anders dan 'het is normaal'. :pquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meer dan 1 zelfs, het is "normaal"
Nee, hij kan geen seks meer hebben zegt iequote:
wacht maar totdat 'ie een chikkie vindt met een kromme tunnelquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij kan geen seks meer hebben zegt ie
Tis gewoon net als vroeger met dat vormpjes spel, je moet even het goeie gaatje vinden waar het in pastquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar totdat 'ie een chikkie vindt met een kromme tunnel
Nee, raarquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook al krom?
of zijn deze vierkant?
Dat!quote:
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Auwauwauwauwauw!
Maar wat trok hij ze gemakkelijk eraf!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Die mevrouw met het stoma vertelt het goed.
Kijk je toch SBS?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Hmpf.... wasgoed hing te drogen en laken aan verwarming is zeer interessant voor 2 katten. Voordat het ding helemaal doorpierced werd met nageltjes heb ik het maar afgehaald en even op tafel gelegd.
Kom ik net uit bij een rondschuivend laken op de vloer. En ik zie één van de katten nergens.
whehehequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Hmpf.... wasgoed hing te drogen en laken aan verwarming is zeer interessant voor 2 katten. Voordat het ding helemaal doorpierced werd met nageltjes heb ik het maar afgehaald en even op tafel gelegd.
Kom ik net uit bij een rondschuivend laken op de vloer. En ik zie één van de katten nergens.
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn laken katten eens op bed leggen. En duik er zelf ook in. Trust!
Luisteren, kreng!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |