Dennis Weening en Sabastiaan Labrie hebben ook meegedaan met Wie is de Mol?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Leuk![]()
Al valt het me wel op dat sommige mensen blijkbaar graag aan dit soort dingen mee doen. Regina Romeijn zat vorig seizoen in Wie is de Mol? en Kim Feenstra heeft meegedaan aan 71 graden Noord (en dat was inderdaad best een bikkel).
Daar heb je gelijk in! Die laatste was ik al vergeten, de eerste had ik zo gauw even niet opgemerkt toen ik gauw het rijtje doornamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dennis Weening en Sabastiaan Labrie hebben ook meegedaan met Wie is de Mol?
Wat is het verschil precies? Ik heb Bobo's in the Bush nooit gezien, namelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik las elders dat ze dit al eerder wilden doen, maar dat er toen geen of amper BN-ers te vinden waren die dit wilden op deze manier. Het moet namelijk op geen enkele manier op Bobo's in the Bush gaan lijken.
Ik heb van Bobo's amper iets gezien, ik kan me alleen herinneren dat Viola Holt of Bonnie StClaire (of allebei...) toen liepen te janken dat ze hun carmenset niet mee mochten tijdens hun jungletochtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is het verschil precies? Ik heb Bobo's in the Bush nooit gezien, namelijk.
Ze hebben nu best een aardig rijtje
Die gedachte kwam ook in mij opquote:
Je hebt niet goed gezochtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik kon er nog geen topic over vinden, of heb ik niet goed gekeken?
Zag er net een preview van op tv, zag er eigenlijk best heel leuk uit. Ruzies, enzo
Die zag ik later wel idd, maar het gaat over BN-ers, dan hoort ie toch zeker ook in SHOquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gezocht![]()
Expeditie Robinson 2010 #1 - Met een (minder) leuke VIP-serie
Maar dat staat in TV, ik weet niet waar Exp. Robinson normaal staat.
Hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zag ik later wel idd, maar het gaat over BN-ers, dan hoort ie toch zeker ook in SHO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |