quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
"ik zou ervan verschieten als ik door ben"
Ik zou je neerschieten als je door bent
*slikt inkopper inquote:
Nu welquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Was er nou iemand wel door? Geloof het niet toch?
En dan dansen op 'They don't really care about us'quote:
Oh ja niet vergeten!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat is daar?
oo ik hoor al mon amour!![]()
which reminds me dat ik morgen naar fans! moet kijken
Voorstukje gezien, inderdaad.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga jullie missen, tot volgende week
is het live?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
Shit toch een klein beetje spijt dat ik niet ben gegaan. Maar ja, als ik daar had gestaan was ik nu kledder geweest.
KOMT DAT MORGEN ALquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
of tot morgen in t fans!-topic (is dat er?!)
ja!!! om 20.30 op sbs dusquote:
Mee eens! Lorenzo en Chico sprongen eruit. Ooh en die laatste gast waarvan iedereen dacht dat wordt hem niet. En dan steelt tie gewoon de showquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:45 schreef Aarti het volgende:
Ik vond het zwaar tegenvallen, qua kwaliteit. Zaten maar een paar goeie bij, en ook nog eens een paar op herhaling
Die was vet goed in wat hij deed, maar stijldansen etc. wou hij nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Noek het volgende:
Martin von Manchester was opeens weg toch? Auditie gedaan, dik door en toen nooit meer gezien?
Die glinsteroogjes inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij Hollands Got Talent (kijk het nooit, gister toevallig een herhaling) zie je z'n ogen ook helemaal glinsteren als er een dansact komt, zo leuk
quote:
Hij moest gewoon auditie doen, ik dacht ook dat hij door zou mogen naar de liveshow maar het lijkt er niet op. Tenminste, niet dat hij een directe toegang naar de liveshow krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hee btw, lorenzo van vorig jaar, die mag toch meteen door naar de liveshows of wat? Dat zeiden ze vorig jaar. Komt ie ook echt nog of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |