Das niet t enige wat groot is aan zo'n auto...quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef solaire het volgende:
ah dat zijn auto's met een ruime achterbank!
Het zijn verrekte ruige auto's, parkeren en wegenbelasting is hier geen probleemquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:59 schreef Zak het volgende:
Zilver dat is toch leuk? Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een Dodge W200 voor erbij. Gewoon omdat het gave wagens zijn. Zit nu alleen een beetje met een parkeerprobleem dan. Betaal nu voor mijn C5 al 90 euro per maand om 'm kwijt te kunnen in het centrum van Heerlen. Om voor een tweede auto die ik maar soms gebruik ook te doen vind ik een beetje jammer eigenlijk. Als ik 'm elders ga stallen dan wil ik wel weer meteen een garage ofzo.
nou dan rij maar eens in een brandweerwagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mn werk een tijdje in deze gereden, lekker dikke V8 er inMaar de verlengde Mercedes ambulances zijn ook gaaf om in te rijden
behalve bij drempels
Ik bedenk me nu net dat er op FOK! ook een kerel was die altijd afbeeldingen van ambulances poste. Farao ofzo? Die is toch ooit bedreigd of waarom is die er mee gestopt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mn werk een tijdje in deze gereden, lekker dikke V8 er inMaar de verlengde Mercedes ambulances zijn ook gaaf om in te rijden
behalve bij drempels
euh, ja die bouwden we daar ook, dus daar heb ik ook in gereden, hoezo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nou dan rij maar eens in een brandweerwagen
Ik zal eerst maar eens een poging wagen om gewoon mijn rijbewijs te halenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
behalve bij drempels
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik zal eerst maar eens een poging te halen om gewoon mijn rijbewijs te halen
Farao inderdaad. Gestopt ivm bedreigingen, werkt nu in Engeland, zat eerst in zuid limburg op de ambuquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu net dat er op FOK! ook een kerel was die altijd afbeeldingen van ambulances poste. Farao ofzo? Die is toch ooit bedreigd of waarom is die er mee gestopt?
nou dan rij die eens vol bepakt bedoel ik dus een TS (TankautoSpuit)quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, ja die bouwden we daar ook, dus daar heb ik ook in gereden, hoezo?
wel mooi dat iedereen voor je aan de kant gaat, ongeacht dat je geen toeters en bellen gebruikt
ik merk het mijn openstaande verbinding naar huis word tragerquote:
Mag ik meequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nou dan rij die eens vol bepakt bedoel ik dus een TS (TankautoSpuit)
dus ook vol met water en dan alle toeters en bellen erop en eraan en planken..
dat gevoel geweldig..
Vooral dan cursus op de slipbaan![]()
ik onthoud het voor de volgende keer als ik weer de baan opgaquote:
ik tik het net neerquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef Sjeen het volgende:
Ben een beetje brandweergek, vraag maar aan Alexxxxx
Stiekem ben je best schattigquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:53 schreef Softfeel het volgende:
haha
dan zal ze zeker aan haar trekken komen om zo maar te zeggen.
dan zou ik maar niet op een kazerne gaan rondrennen word je helemaal gek haha
Juist.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel handig die optie in de nieuwe lay-out, dat je een mailtej krijgt als er egrsn het woord 'brandweerauto' is gezegd
Dit was puur op mijn eigen radartjequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel handig die optie in de nieuwe lay-out, dat je een mailtej krijgt als er egrsn het woord 'brandweerauto' is gezegd
dat rondrennen in een kazerne doe ik al jaren, de laatste tijd wat weinig naar mijn zin, maar achquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:53 schreef Softfeel het volgende:
haha
dan zal ze zeker aan haar trekken komen om zo maar te zeggen.
dan zou ik maar niet op een kazerne gaan rondrennen word je helemaal gek haha
Vroeger Heerlen, nu met vlagen Maastricht.quote:
Maastricht heeft ind een mooie kazerne.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vroeger Heerlen, nu met vlagen Maastricht.
slagje groter nog...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:21 schreef postmortum het volgende:
ik moet in chevrolet traiblazer rijden in de usa , hoe groot is zo'n ding eigenlijk? Net zoiets als de Hyundai Tuscon?
nog groter , grootste wat ik ooit gereden heb is een hyundai lantraquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slagje groter nog...
ik vind de Land Rovers van mn broer en de Kia Sportage van mn ouders altijd al groot vergeleken met mn niva
Erg jammer dat die hier niet meer post.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Farao inderdaad. Gestopt ivm bedreigingen, werkt nu in Engeland, zat eerst in zuid limburg op de ambuheb later nog contact met ene goede vriend van hem gehad, ook een egyptische ambudriver die van zuid limburg naar engeland is verkast
Jawel.quote:
ja idd.. in mn pta mod tijd ook pogingen gedaan hem terug te halen, maar tevergeefsquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Erg jammer dat die hier niet meer post.
ik heb van vrijdag op zaterdag, en de afgelopen nacht doorgehaaldquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jawel.
Binnenkort maar eens een keer een nachtje doorhalen om weer een beetje in m'n ritme te komen.
Ik weet dat.. en toch blijf ik genieten van de mooie momentenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:37 schreef friekin_ het volgende:
Mooi voor je. Alles gaat naar de klote, dat weet je toch wel he?
Tof, feli!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:37 schreef Poeketje het volgende:
me feels euforical ....heb zo'n fijn persoon ontmoet... Niets bij verder, maar gewoon iemand die meteen in je hart zit..... (L)
Dankt. Zo. En nu ga ik een dikke wrap doner kanen terwijl ik een film kijk waar mensen doodgaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
je bent weer helemaal de oude iddmaar je blijft een tof mens.
Films met een slecht einde zijn meestal wel leuk. Helaas komt er nu niet echt 1 in mij op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef friekin_ het volgende:
Liefst een bloederige, gewelddadige dood. Vooral mannen. En gillende vrouwen.
Requiem for a dreamquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Films met een slecht einde zijn meestal wel leuk. Helaas komt er nu niet echt 1 in mij op.
Ik ben 16quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef Zak het volgende:
Doorhalen om in ritme te komen werkt ook niet echt.... Maar jij maakt het wel heel bont Gezicht... half 6 opstaan jezus... Geen baan blijkbaar?
Vroeger. Toen ik dat ook nog kon. Mooie tijd was dat. Net ontdekt hoe ik het lekkerste kon klaar komen. Dus toen hele nachten lopen voelen tot ik nieuwe records had. Goede oude tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben 16
Werk wel bij de AH maar dat is natuurlijk niet elke dag en als ik moet werken is het pas om 5 uur 's middags.
Die tijd heb ik al gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik dat ook nog kon. Mooie tijd was dat. Net ontdekt hoe ik het lekkerste kon klaar komen. Dus toen hele nachten lopen voelen tot ik nieuwe records had. Goede oude tijd.
Anticlimax. Geen bier?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad.Nu is het hele nachten Fok!ken en Age of Empires met mensen uit Zweden en de VS.
Vind mijn tijdsbesteding beter. Misschien weer een keer doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad.Nu is het hele nachten Fok!ken en Age of Empires met mensen uit Zweden en de VS.
Gheghequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:37 schreef friekin_ het volgende:
Mooi voor je. Alles gaat naar de klote, dat weet je toch wel he?
eenschquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vind mijn tijdsbesteding beter. Misschien weer een keer doen.
Nee helemaal niet. Hele dag met een erg mooie vrouw met een ontiegelijk geile stem gewerkt. Dus beetje lopen flirten.quote:
Mijn bouillon voor de soep van morgen staat hier al 2 uur te trekkenquote:
zie ik nu pasquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef sproetjes het volgende:
hahahahahha friek je UI
oh oh cherso
Oh en:
zo dat was het weer![]()
Ik heb ook de hele dag de soep laten trekken. Hond van de buren ook blijquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mijn bouillon voor de soep van morgen staat hier al 2 uur te trekken![]()
2 ketels vol![]()
En ik voel me nog steeds evil
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag de soep laten trekken. Hond van de buren ook blij
Weet niet hoe ik me voel, hangt van de foto af waar ik naar kijk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef friekin_ het volgende:
Hehe. Jaja, ik ben fan van de wansmaak.
gezellige mensen zijn altijd welkomquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef Boudibou het volgende:
Mag je hier alleen posten als je een Limburger bent?
Of mag ik gewoon alvast beginnen te bashen?
Waarom zou je lekkere wijven bashen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef Boudibou het volgende:
Mag je hier alleen posten als je een Limburger bent?
Of mag ik gewoon alvast beginnen te bashen?
Dus dit is een lekker-limbo-Loesjes topic?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom zou je lekkere wijven bashen?
Mijn schatje! Hoest met jou dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gezellige mensen zijn altijd welkom
Ik wist niet dat ik je schatje wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn schatje! Hoest met jou dan?
By the by, ik vind je op Judy Miller lijken..van Still Standing! Althans, je "main" fotoboek foto in ieder geval! Compliment overigens
Je wilt mijn koe zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik je schatje was![]()
En ik vind mezelf echt niet op haar lijken (heb moeten googlen want kende t hele mens niet)
Just as lucky as I amquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je wilt mijn koe zijn?
Haha, jij weet nergens wat van johhhh! Hehe, moest gewoon meteen aan haar denken toen ik je foto zag.
Overigens, your photos are hot. Lucky bastard, die vriend van je!
Lekker. Heb je er al een beetje zin in? Ik weet nog dat ik het heel erg spannend vond.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Murruge geht t oan de geng
Vandaag nog vrij....
alvast succes morgen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Murruge geht t oan de geng
Vandaag nog vrij....
Ja, ik heb er wel zin irnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Zak het volgende:
[..]
Lekker. Heb je er al een beetje zin in? Ik weet nog dat ik het heel erg spannend vond.
Vooral uitleg gekregenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:52 schreef Zak het volgende:
Ah dat valt al mee. Leuke dingen gedaan tijdens de intro trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |