Ik heb ook de hele dag de soep laten trekken. Hond van de buren ook blijquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mijn bouillon voor de soep van morgen staat hier al 2 uur te trekken![]()
2 ketels vol![]()
En ik voel me nog steeds evil
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag de soep laten trekken. Hond van de buren ook blij
Weet niet hoe ik me voel, hangt van de foto af waar ik naar kijk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef friekin_ het volgende:
Hehe. Jaja, ik ben fan van de wansmaak.
gezellige mensen zijn altijd welkomquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef Boudibou het volgende:
Mag je hier alleen posten als je een Limburger bent?
Of mag ik gewoon alvast beginnen te bashen?
Waarom zou je lekkere wijven bashen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef Boudibou het volgende:
Mag je hier alleen posten als je een Limburger bent?
Of mag ik gewoon alvast beginnen te bashen?
Dus dit is een lekker-limbo-Loesjes topic?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom zou je lekkere wijven bashen?
Mijn schatje! Hoest met jou dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gezellige mensen zijn altijd welkom
Ik wist niet dat ik je schatje wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn schatje! Hoest met jou dan?
By the by, ik vind je op Judy Miller lijken..van Still Standing! Althans, je "main" fotoboek foto in ieder geval! Compliment overigens
Je wilt mijn koe zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik je schatje was![]()
En ik vind mezelf echt niet op haar lijken (heb moeten googlen want kende t hele mens niet)
Just as lucky as I amquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je wilt mijn koe zijn?
Haha, jij weet nergens wat van johhhh! Hehe, moest gewoon meteen aan haar denken toen ik je foto zag.
Overigens, your photos are hot. Lucky bastard, die vriend van je!
Lekker. Heb je er al een beetje zin in? Ik weet nog dat ik het heel erg spannend vond.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Murruge geht t oan de geng
Vandaag nog vrij....
alvast succes morgen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Murruge geht t oan de geng
Vandaag nog vrij....
Ja, ik heb er wel zin irnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Zak het volgende:
[..]
Lekker. Heb je er al een beetje zin in? Ik weet nog dat ik het heel erg spannend vond.
Vooral uitleg gekregenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:52 schreef Zak het volgende:
Ah dat valt al mee. Leuke dingen gedaan tijdens de intro trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |