Das niet t enige wat groot is aan zo'n auto...quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef solaire het volgende:
ah dat zijn auto's met een ruime achterbank!
Het zijn verrekte ruige auto's, parkeren en wegenbelasting is hier geen probleemquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:59 schreef Zak het volgende:
Zilver dat is toch leuk? Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een Dodge W200 voor erbij. Gewoon omdat het gave wagens zijn. Zit nu alleen een beetje met een parkeerprobleem dan. Betaal nu voor mijn C5 al 90 euro per maand om 'm kwijt te kunnen in het centrum van Heerlen. Om voor een tweede auto die ik maar soms gebruik ook te doen vind ik een beetje jammer eigenlijk. Als ik 'm elders ga stallen dan wil ik wel weer meteen een garage ofzo.
nou dan rij maar eens in een brandweerwagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mn werk een tijdje in deze gereden, lekker dikke V8 er inMaar de verlengde Mercedes ambulances zijn ook gaaf om in te rijden
behalve bij drempels
Ik bedenk me nu net dat er op FOK! ook een kerel was die altijd afbeeldingen van ambulances poste. Farao ofzo? Die is toch ooit bedreigd of waarom is die er mee gestopt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mn werk een tijdje in deze gereden, lekker dikke V8 er inMaar de verlengde Mercedes ambulances zijn ook gaaf om in te rijden
behalve bij drempels
euh, ja die bouwden we daar ook, dus daar heb ik ook in gereden, hoezo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nou dan rij maar eens in een brandweerwagen
Ik zal eerst maar eens een poging wagen om gewoon mijn rijbewijs te halenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
behalve bij drempels
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik zal eerst maar eens een poging te halen om gewoon mijn rijbewijs te halen
Farao inderdaad. Gestopt ivm bedreigingen, werkt nu in Engeland, zat eerst in zuid limburg op de ambuquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu net dat er op FOK! ook een kerel was die altijd afbeeldingen van ambulances poste. Farao ofzo? Die is toch ooit bedreigd of waarom is die er mee gestopt?
nou dan rij die eens vol bepakt bedoel ik dus een TS (TankautoSpuit)quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, ja die bouwden we daar ook, dus daar heb ik ook in gereden, hoezo?
wel mooi dat iedereen voor je aan de kant gaat, ongeacht dat je geen toeters en bellen gebruikt
ik merk het mijn openstaande verbinding naar huis word tragerquote:
Mag ik meequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nou dan rij die eens vol bepakt bedoel ik dus een TS (TankautoSpuit)
dus ook vol met water en dan alle toeters en bellen erop en eraan en planken..
dat gevoel geweldig..
Vooral dan cursus op de slipbaan![]()
ik onthoud het voor de volgende keer als ik weer de baan opgaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |