Dankt. Zo. En nu ga ik een dikke wrap doner kanen terwijl ik een film kijk waar mensen doodgaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
je bent weer helemaal de oude iddmaar je blijft een tof mens.
Films met een slecht einde zijn meestal wel leuk. Helaas komt er nu niet echt 1 in mij op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef friekin_ het volgende:
Liefst een bloederige, gewelddadige dood. Vooral mannen. En gillende vrouwen.
Requiem for a dreamquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Films met een slecht einde zijn meestal wel leuk. Helaas komt er nu niet echt 1 in mij op.
Ik ben 16quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef Zak het volgende:
Doorhalen om in ritme te komen werkt ook niet echt.... Maar jij maakt het wel heel bont Gezicht... half 6 opstaan jezus... Geen baan blijkbaar?
Vroeger. Toen ik dat ook nog kon. Mooie tijd was dat. Net ontdekt hoe ik het lekkerste kon klaar komen. Dus toen hele nachten lopen voelen tot ik nieuwe records had. Goede oude tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben 16
Werk wel bij de AH maar dat is natuurlijk niet elke dag en als ik moet werken is het pas om 5 uur 's middags.
Die tijd heb ik al gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik dat ook nog kon. Mooie tijd was dat. Net ontdekt hoe ik het lekkerste kon klaar komen. Dus toen hele nachten lopen voelen tot ik nieuwe records had. Goede oude tijd.
Anticlimax. Geen bier?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad.Nu is het hele nachten Fok!ken en Age of Empires met mensen uit Zweden en de VS.
Vind mijn tijdsbesteding beter. Misschien weer een keer doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad.Nu is het hele nachten Fok!ken en Age of Empires met mensen uit Zweden en de VS.
Gheghequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:37 schreef friekin_ het volgende:
Mooi voor je. Alles gaat naar de klote, dat weet je toch wel he?
eenschquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vind mijn tijdsbesteding beter. Misschien weer een keer doen.
Nee helemaal niet. Hele dag met een erg mooie vrouw met een ontiegelijk geile stem gewerkt. Dus beetje lopen flirten.quote:
Mijn bouillon voor de soep van morgen staat hier al 2 uur te trekkenquote:
zie ik nu pasquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef sproetjes het volgende:
hahahahahha friek je UI
oh oh cherso
Oh en:
zo dat was het weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |