quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef BaraCuda het volgende:
Nou nieuw topic nieuwe kansen
[ afbeelding ]
Alles ook opgeruimd en nu ben ik er klaar mee
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik een foto van een rode Opel Corsa posten, of krijg ik dan een note?![]()
![]()
Ziet er keurig uit hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister daar wel een note voor gekregen hoor, vermoed ik
Nopequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister daar wel een note voor gekregen hoor, vermoed ik
quote:
Wat ga je in december doen dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, dan zie ik in december wel waar die voor isMisschien
Een ideaal moment om aan het fotoboek van de afgelopen vakantie te werken.quote:
We zien wel, ik reken nergens opquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat ga je in december doen dan?
Ah, ik weet het al, whehe. Hoop je ja!
die had ik in april al afquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een ideaal moment om aan het fotoboek van de afgelopen vakantie te werken.
Ja, het hoost hierquote:
Ik ben ook pas drie maanden terug of zo, dus ik schiet al op.quote:
ik was in april terugquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben ook pas drie maanden terug of zo, dus ik schiet al op.
Je weet wat ik heb gezegdquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD is ZO oud, die kan nooit lang meer meegaan!
Gooi OUD 'ns uit je AT lijst.... scheelt je heeeeel veel frustratiequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uhu
De nieuwste trend in OUD: fruit naaien
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar nee mijn opvattingen over het modden van PTA komen niet overeen met die van de FA's en zittende crew, dus daar zullen jullie me niet terug zien
Oeh! ik ruik een roddel/rel! Doe 's vertellen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar nee mijn opvattingen over het modden van PTA komen niet overeen met die van de FA's en zittende crew, dus daar zullen jullie me niet terug zien
als ze me daarvoor vragen zeg ik zeker geen neequote:
en is het voor haar kind, de teddybeer van haar kind, haar kat of voor haar zelfgenaaide ananas?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Anne het volgende:
Wat is dit?
[ afbeelding ]. Ik kan er geen trui uit halen wel?
De beste mod is een mod die zijn knopjes niet gebruikt is mijn mening.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oeh! ik ruik een roddel/rel! Doe 's vertellen?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
en is het voor haar kind, de teddybeer van haar kind, haar kat of voor haar zelfgenaaide ananas?
ja! zie je! ik had het al over misvormde kinderen! Ze mishndelt haar kind gewoonn zodat ie in de trui past!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef Anne het volgende:
[..]
, want -> "Truitje voor bob gehaakt. Wel niet symmetrisch (arm kind....) "
wtfquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Anne het volgende:
Wat is dit?
[ afbeelding ]. Ik kan er geen trui uit halen wel?
In KLB en ONZ ben ik het niet met je eens....quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De beste mod is een mod die zijn knopjes niet gebruikt is mijn mening.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en is het voor haar kind, de teddybeer van haar kind, haar kat of voor haar zelfgenaaide ananas?
Wie is bob? Of is het Blob?quote:Truitje voor bob gehaakt
Wel niet symmetrisch (arm kind....)
Beste Bara,quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef BaraCuda het volgende:
Geachte doktoren hier aanwezig.
Iemand enige ervaring met enorm stekende pijn ter hoogte van je pols als je je arm sterkt?![]()
En als het zo steekt gaat dat over in een tinteling in m'n duim. Zit er iets klem ofzo?
Moet ik er aan gaan denken dat ik m'n arm ga missen?
Straks naaien ze nog een appeltaart voor je!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
godver wat moet ik me nu inhouden om niet alle reacties van hier in het appelnaaitopic te zetten
Valt ook wel mee. Maar je kunt echt niet je knopjes niet gebruiken, zoals Alex beweert.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In KLB en ONZ ben ik het niet met je eens....
Maar in PTA valt het gebagger e.d. volgens mij wel mee.... Dan modereer je een discussie alleen maar dood....
Knopjes heb je ook een beetje om mee te spelenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Maar je kunt echt niet je knopjes niet gebruiken, zoals Alex beweert.
Zo eentje bijvoorbeeld:quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Straks naaien ze nog een appeltaart voor je!
Alleen indien strikt noodzakelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Maar je kunt echt niet je knopjes niet gebruiken, zoals Alex beweert.
omdat een kind in ieder geval geen sinaasaappelpartje aan hoeft, scheelt weer gepest op schoolquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
Maar waarom zou je fruit gaan maken van stof?
Ik zie een grasveld, en je hebt een gehoorzame hond.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
tyvus![]()
[ afbeelding ]
Onweer er zelf bij denken![]()
En ik moet nu de honden uit gaan laten
kruip bij Anne onder het bed danquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef Xtreem het volgende:
Tyfus, ineens flinke onweer uit het niets.....
Schrik me dood
Leuk speeltje voor de kleinequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
Maar waarom zou je fruit gaan maken van stof?
Ik vind dit geen goed ideequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Beste Bara,
Helaas is dit een typisch symptoom van een gevaarlijk virus. Als je niets doet verspreid de pijn zich door je hele lichaam. Het beste wat je kunt doen is een bijl pakken, en hiermee je pols afhakken, zodat het stuk waar de pijn zit van je lichaam wordt gescheiden.
LIefs,
Dr. X.
.............quote:
Second opinionquote:
quote:
Da's het gras in onze eigen tuin, daar kakt je hond niet op als hij goed is opgevoedquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie een grasveld, en je hebt een gehoorzame hond.
Maar als jij hem toestaat een uitzondering te maken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's het gras in onze eigen tuin, daar kakt je hond niet op als hij goed is opgevoed
blijkbaar, maar is nog steeds af te leren hoor mits je een beetje baas bent over je hondquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar als jij hem toestaat een uitzondering te maken?
De hond van mijn moeder (tweedehandsje) schijt wel in de tuin. Dat beest is dan ook door zijn eerste eigenaar niet opgevoed.
Bij ons thuis doen ze niks andersquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's het gras in onze eigen tuin, daar kakt je hond niet op als hij goed is opgevoed
Ik? Lexx heeft gauw z'n post aangepast......quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Euj. Niet stiekem de quote aanpassen hè.
Ik kan edithistorie zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik? Lexx heeft gauw z'n post aangepast......
Die kutknopjes van jou ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan edithistorie zien. Jij liegt.
..........quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:31 schreef Anne het volgende:
[..]
. Doe eens lief over mijn kutknopje.
Sorryquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:37 schreef Anne het volgende:
Ja, dusssss..! Vertel eens iets leuks.
Edit: Oké, bedankt Arno, dat was dus niet iets leuks!!
Waar ga je heen verhuizen dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef Xtreem het volgende:
Iets leuks: Ik werk komende week nog 2 dagen, dan verhuizen, dan 2 weken training, en dan zsm naar Beijing
leuk genoeg?![]()
liggen er nog kruimels in je bed?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
heeft SD een bijl?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Second opinion. Gewoon een kusje erop
. Of ga even bij SD langs, misschien kan hij je ook wel ff oplappen!
Alles wat ik niet meeneem naar China moet even bij m'n mama gestald worden, aangezien ik m'n appartementje onderverhuur.....quote:
quote:
Indeed, ik denk een stuk of 6, en da's inclusief een botte bijl voor de wat hardhorende usersquote:
het is geen Friesquote:
Broodje warm vleeschquote:
Misschien kun je peu meenemen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alles wat ik niet meeneem naar China moet even bij m'n mama gestald worden, aangezien ik m'n appartementje onderverhuur.....
Dus eigenlijk verhuis ik niet echt
Nou, dan ben jij het dus ook eens met M5.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Je moet ook geen chips oid eten, dat vind je een week later nog terug. Alles wat niet kruimelt vind k prima
Nee, sorry, Peu neem ik niet mee.... Geen idee wat hij tegenwoordig verkoopt, maar dat mag hij bij jullie blijven doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien kun je peu meenemen.
Dan kan hij daar Hyundai's gaan verkopen
Je bent vrijgezel gok ik?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
Gewoon geen tv in je slaapkamer hangen
Dan heb je er niks te zoeken als je niet aan het slapen bent
Sinds ik dat niet meer heb, slaap ik er inderdaad alleen nog maarquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
Gewoon geen tv in je slaapkamer hangen
Dan heb je er niks te zoeken als je niet aan het slapen bent
Verdeuriequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, sorry, Peu neem ik niet mee.... Geen idee wat hij tegenwoordig verkoopt, maar dat mag hij bij jullie blijven doen
Ik zie mezelf al bij de douane staan, met Peu in 300 stukjes in m'n koffer....quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Verdeurie. Doe eens aardig. Past vast wel in je koffer. En anders hebben we wel een bijl van SD.
Toen ik geen vrijgezel was, hing er geen TV, maar slapen nog steeds niet het enige dat ik er deedquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
KloptMaar als ik geen vrijgezel zou zijn komt er ook geen TV
![]()
denk ik
Daar doelt ie niet opquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
KloptMaar als ik geen vrijgezel zou zijn komt er ook geen TV
![]()
denk ik
Boringquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:54 schreef Anne het volgende:
Maar Xtreem doet het dus blijkbaar alleen in bed.
Ja, dat snap ik, maar mij ging het over dat je buiten slapen en knallen niks anders te zoeken hebt in de slaapkamer zolang er geen TV hangt. Dus ga je daar ook niet zitten/liggen etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar doelt ie niet op.
Hij doelt op het stukje "dan heb je er niks te zoeken als niet aan het slapen bent".
Tenzij: Ontbijt op bedquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar mij ging het over dat je buiten slapen en knallen niks anders te zoeken hebt in de slaapkamer zolang er geen TV hangt. Dus ga je daar ook niet zitten/liggen eten
Op dit moment doe ik het helemaal nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar doelt ie niet op.
Hij doelt op het stukje "dan heb je er niks te zoeken als niet aan het slapen bent".
Dat zou ook wel een beetje kansloos zijn. FOK!ken en fokken tegelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Op dit moment doe ik het helemaal niet
En dat bedoelde hij dan weer iets generaler dan datquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een beetje kansloos zijn. FOK!ken en fokken tegelijk!
homoquote:
vrouwen die onder het bureau zitten te pijpenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een beetje kansloos zijn. FOK!ken en fokken tegelijk!
Nee. Als je samen bent blijkbaar ook nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je single bent begin je daar niet aan neem ik aan?
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat bedoelde hij dan weer iets generaler dan dat
ik heb devilswhore op haar verjaardag hier ontbijt op bed gegeven, en we hebben niet eens gesextquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Als je samen bent blijkbaar ook niet.
* Anne heeft in ieder geval nog nooit ontbijt op bed gehad.
Waarom niet? Het jurkje ging niet meer uit?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb devilswhore op haar verjaardag hier ontbijt op bed gegeven, en we hebben niet eens gesext
Dat snappen wequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb devilswhore op haar verjaardag hier ontbijt op bed gegeven, en we hebben niet eens gesext
Enlighten me?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor. Maarja, dat jurkje blijft op mijn netvlies gebrand.
we willen onze vriendschap niet verprutsen met sexquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom niet? Het jurkje ging niet meer uit?
oud jurkje van huppelmutsquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor. Maarja, dat jurkje blijft op mijn netvlies gebrand.
Need you ask?quote:
Je hebt geen foto's gedeeld met anonieme lafbekken als ik. En dankzij de welwillendheid van Anne ben ik weer bij. Mag ik vragen wat de gelegenheid was waarbij dit heuglijke verkleedfestijn plaatsvond, en welke bewustzijnsverlagende middelen er genuttigd werden?quote:
nee, haar toenmalige vriend wel.quote:
klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's gedeeld met anonieme lafbekken als ik. En dankzij de welwillendheid van Anne ben ik weer bij. Mag ik vragen wat de gelegenheid was waarbij dit heuglijke verkleedfestijn plaatsvond, en welke bewustzijnsverlagende middelen er genuttigd werden?
En een gezellig gekleurde 3 maten oversized overall was geen optiequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit was voor de elfsetdentocht. Het thema was 'feest', ze was immers jarig. En toen ze vroeg wat ze aan moest zei ik 'zo weinig mogelijk'. Ze heeft zich aan de dresscoide gehouden, één kledingstuk
die had ik eventueel wel te liggen gehadquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En een gezellig gekleurde 3 maten oversized overall was geen optie
Waarom weet ie dat? Wat heb je op de bergings-dinges gedaan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die had ik eventueel wel te liggen gehadmaar je weet dat ik graag mag opvallen door te choqueren.
Missie geslaagd, me dunkt
Deelde zij die missie?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die had ik eventueel wel te liggen gehadmaar je weet dat ik graag mag opvallen door te choqueren.
Jou gesmst, wehehe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom weet ie dat? Wat heb je op de bergings-dinges gedaan dan?
Jaquote:
Mooi, dan deelden jullie in de vreugde.quote:
Niet ?? dan had JIJ dat jurkje aan moeten hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi, dan deelden jullie in de vreugde.
de smsjes die ik van je terug kreeg waren andere redelijk pricelessquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat was niet zo shockerend wel?
roze staat me nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet ?? dan had JIJ dat jurkje aan moeten hebben
Ik trap daar niet mee inquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
de smsjes die ik van je terug kreeg waren andere redelijk priceless![]()
[..]
roze staat me niet
Toen welquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik trap daar niet mee in. Dat je maar weer je beltegoed aan mijn voicemail spendeert
.
Mooi zo. Jij verspilde mijn beltegoed namelijk ook, aangezien voicemail bellen niet gratis isquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen wel![]()
ik heb nu AaaaaaDHL als eerste in mn geheugen staan, die is gratis, en nemen gewoon op
Whehehquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Mooi zo. Jij verspilde mijn beltegoed namelijk ook, aangezien voicemail bellen niet gratis is.
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
- Hey SD, kom je gezellig een bakkie doen ??
- Túúrlijk, altijd goed, kan ik een beetje parkeren bij jullie in de straat ??
- Ehhh, ja we hebben een carport
- OK, ik zie je zo
kwartiertje later;
[ afbeelding ]
![]()
Klacht : carports van tegenwoordig zijn alleen maar geschikt voor C1's
Dat kuthok had in de kofferbak gekund, maar ik mag niet tillen van de dokterquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Anne het volgende:
Maar als er al een auto op de carport staat, kun je hem er toch sowieso niet kwijt![]()
?
Je had hem ook ff op de gang kunnen zetten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kuthok had in de kofferbak gekund, maar ik mag niet tillen van de dokter
Jammer dat mijn Shift-toets het weer doet,quote:
Euh die van 15", goedkoopste maar dan met een iets beter scherm met hogere resolutiequote:
quote:
Jezus wat een tank.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
- Hey SD, kom je gezellig een bakkie doen ??
- Túúrlijk, altijd goed, kan ik een beetje parkeren bij jullie in de straat ??
- Ehhh, ja we hebben een carport
- OK, ik zie je zo
kwartiertje later;
[ afbeelding ]
![]()
Klacht : carports van tegenwoordig zijn alleen maar geschikt voor C1's
Hoe kom je op dat bedrag dan?quote:
Studentenkortingquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kom je op dat bedrag dan?
MacBook Pro 15-inch Hi-Res Glossy Widescreen Display [+ ¤ 90,00]
MacBook Pro 15-inch Hi-Res Antiglare Widescreen Display [+ ¤ 135,01]
Of heb je hem in de winkel oid gekocht?
De Chevy is net zo groot, alleen iets brederquote:
Dat dusquote:
Dat appeltje? Trekt mensen aan sinds het begin van de mensheid*.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan zo'n McFlurry book wat die prijzen billijkt ??
Je hebt 2 van die hokken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Chevy is net zo groot, alleen iets breder
Als je erin rijdt valt het best mee trouwens, mijn vrouw parkeert ze allebei moeiteloos bij het winkelcentrum
Ik wacht op de reactie van SD hier op.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt 2 van die hokken?![]()
Overweeg 'ns om een C1 aan te schaffen....
Hij is z'n zes bijlen aan het slijpen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wacht op de reactie van SD hier op.
Neh, ik heb ook de AMG en de Astra nog, en ik rijd zelf meestal op de motor; keuze uit vier auto's voor de boodschappen is wel genoegquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt 2 van die hokken?![]()
Overweeg 'ns om een C1 aan te schaffen....
Dan is plassen zeker ook heel lastig voor jequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kuthok had in de kofferbak gekund, maar ik mag niet tillen van de dokter
Dat was het al sufferd; ik heb al die toffe bakken om iets te compenseren jeweets !!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is plassen zeker ook heel lastig voor je
Gast, 4 auto's???quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ik heb ook de AMG en de Astra nog, en ik rijd zelf meestal op de motor; keuze uit vier auto's voor de boodschappen is wel genoeg
ik beweer verkapt dat je een grote lul hebt, grapjasquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was het al sufferd; ik heb al die toffe bakken om iets te compenseren jeweets !!
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm de gezellige conversatie van gisternacht heeft duidelijk zijn vruchten AFgeworpen zie ik
Is dat speciaal of zo? Dat heeft elke werkeloze PTA SCer joh...quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gast, 4 auto's???
* Xtreem trekt zich even terug met z'n OV pas![]()
4 auto's?? Damn, dure hobbyquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat speciaal of zo? Dat heeft elke werkeloze PTA SCer joh...
De baas betaalt mijn OV kaart, dus ik kan altijd gratis reizen, ik woon in hartje Utrecht en werk in A'dam.... En auto is leuk, maar totaal onnodig, duur en onpractisch.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef PeuRac het volgende:
OVnog steeds joh? En dat is lid van de VVD
ik heb er 3 geschorstquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
4 auto's?? Damn, dure hobby![]()
* Xtreem gaat in POL pleiten voor het verlagen van de WW
mja, in de randstad ja.. ik ben nu tijdliejk afhankelijk van het OV, en ik mekr het wel...quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De baas betaalt mijn OV kaart, dus ik kan altijd gratis reizen, ik woon in hartje Utrecht en werk in A'dam.... En auto is leuk, maar totaal onnodig, duur en onpractisch.....
Ik woon net aan de rand van t centrum werk door de hele randstad en ik moet zelf mn reiskosten declareren. Auto geeft me veel meer lol in het reizen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De baas betaalt mijn OV kaart, dus ik kan altijd gratis reizen, ik woon in hartje Utrecht en werk in A'dam.... En auto is leuk, maar totaal onnodig, duur en onpractisch.....
Ik was toen niet werkeloos hoor. Alhoewel, was ik toen niet student?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat speciaal of zo? Dat heeft elke werkeloze PTA SCer joh...
Ik heb er één geschorst, de Yanken zijn wb vrij, en de Benz kost 77¤ wb en een schijntje verzekering want: semi oldtimer (15+), net als de yanken trouwens.. valt allemaal best meequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
4 auto's?? Damn, dure hobby![]()
* Xtreem gaat in POL pleiten voor het verlagen van de WW
Maar met de Astra mag je niet rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ik heb ook de AMG en de Astra nog, en ik rijd zelf meestal op de motor; keuze uit vier auto's voor de boodschappen is wel genoeg
In de randstad ja, of naar het centrum van een stad erbuiten.... Verder moet je het inderdaad niet willenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er 3 geschorstdus valt mee
![]()
[..]
mja, in de randstad ja.. ik ben nu tijdliejk afhankelijk van het OV, en ik mekr het wel...
Vorige week nog mee geredenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar met de Astra mag je niet rijden. Dus dat telt helemaal niet.
Dat valt inderdaad mee.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er één geschorst, de Yanken zijn wb vrij, en de Benz kost 77¤ wb en een schijntje verzekering want: semi oldtimer (15+), net als de yanken trouwens.. valt allemaal best mee![]()
Qua brandstof maakt het ook geen bips uit, want halen allemaal de 1 op 10 niet, mjah,, de ene wat ruimer 'niet' als de andere, maar je rijdt er altijd maar met één tegelijk toch ??
Snap ik; maar aangezien ik 5 dagen /week in de Bijlmer zit (deur tot deur <30 min), gaat dat voor mij niet opquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon net aan de rand van t centrum werk door de hele randstad en ik moet zelf mn reiskosten declareren. Auto geeft me veel meer lol in het reizen.
Bijlmer is idd een van de weinige adressen waar ik ook met de trein heen ga, terwijl ik er nog wel een parkeerpasje heb, maar meestal eindigt het in een borrel. Dat en naar het Media park doe ik met het OV.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Snap ik; maar aangezien ik 5 dagen /week in de Bijlmer zit (deur tot deur <30 min), gaat dat voor mij niet op
Ik vind een G3 installatie anders wel een prettig alternatiefquote:
7% meer vermogen hebben op een brandstof die 1/3e kostquote:
2cv is werkeloos en die heeft er momenteel maar 2quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was toen niet werkeloos hoor. Alhoewel, was ik toen niet student?.
Hoe zit de meerprijs in de belasting?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
7% meer vermogen hebben op een brandstof die 1/3e kost
Die hoort dan ook niet bij de SC'ers.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv is werkeloos en die heeft er momenteel maar 2
In de Chevy zit ook LPG, doet daar gemiddeld 1 op 4,5 opquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef PeuRac het volgende:
Als een auto de 1 op 10 niet haalt, gaat er bij mij LPG in, de 75 haalt net de 1 op 11
Geen idee, dat wordt bij mij toch ruimschoots gecompenseerd door de kms die ik rij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe zit de meerprijs in de belasting?
Gelulquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
7% meer vermogen hebben op een brandstof die 1/3e kost
je hebt gelijk, zonder de snor zou het er WEL uit zien... maar damn... en het was vroeger zo'n mooie jongenquote:
pics?!!?!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt gelijk, zonder de snor zou het er WEL uit zien... maar damn... en het was vroeger zo'n mooie jongen
GEEN DUMPERT LINKJES!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
Wtf ?
http://www.dumpert.nl/med(...)_moonwalk_stunt.html
trut!quote:
ja, heb ik!quote:
ja, en die word gemaakt door een fokkert uit leeuwardenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
Bij dumpert hebben ze een maandelijkse fail compilatie. Dat is veul beter dan die oude zooi
Ja prachtig, maar hoe je het ook wendt of keert; LPG geeft nog steeds maar 70% van de verbrandingsenergie van benzine af, dus dan zuipt íe om precies te zijn ook 37% meer brandstof per kilometer, klein detailquote:
Dat kan die motor nooit fijn vinden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ennuhh.. 'oil temperature : 27.0'c @ 7000 RPM ??
Als je je hambo's op hebt, kun je dan eens uitleggen waarom het octaangetal zo'n positieve invloed op het verbruik heeft? Vermogenstechnisch volg ik de lijn van SD (dat de energetische waarde van LPG lager is dan van benzine). Ik snap het niet, ik ben dan ook meer een elektroman.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
En je vergeet dat LPG een octaan getal van 110 heeft, dus bij een auto met hoge compressie, met inspuiting (LPI) is het verbruik niks hoger. Zowel benzine als LPG waren rond de 1 op 10 en het was idd G3.
en, vertel je straks hoe je vrienden smaakten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat z'n zelfgemaakte hamburgers opbakken, broodjes op de grill leggen, beetje sla en uien snijden, wat aardappelstukjes bakken en dat dan lekker onder t genot van een biertje met wat vrienden opeten
Zo. Die is echt slecht.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en, vertel je straks hoe je vrienden smaakten?
Eet zequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
De computer hing niet aan de ECU, dus alleen de toeren zijn gemeten. De olie temp zal de buitenlucht zijn geweest, wat best kon, aangezien t een redelijk warme dag was.
En je vergeet dat LPG een octaan getal van 110 heeft, dus bij een auto met hoge compressie, met inspuiting (LPI) is het verbruik niks hoger. Zowel benzine als LPG waren rond de 1 op 10 en het was idd G3.
* PeuRac gaat z'n zelfgemaakte hamburgers opbakken, broodjes op de grill leggen, beetje sla en uien snijden, wat aardappelstukjes bakken en dat dan lekker onder t genot van een biertje met wat vrienden opeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Topickillerquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is hem gewoon
deze is ook geniaal
online niet ergens te checken ??quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn zeg dat MotoGP op zo enorm veel zenders uitgezonden wordtAlleen op BBC3 en dat heb ik dus niet
Nope, dat kost knaken. Dat bedrijf dat over de rechten van MotoGP gaat is hardstikke gek geworden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
online niet ergens te checken ??
Mja, volgens mij vragen ze belachelijke bedragen voor de uitzendrechten.quote:
Ja, lijkt mij ook, maar waarom zendt de BBC het wel uit dan ? betalen die gewoon de hoofdprijs ofzo ??quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, volgens mij vragen ze belachelijke bedragen voor de uitzendrechten.
Maar het is nog steeds de F1 van de motoren. Dus naar mijn mening zou dat gewoon voor iedereen beschikbaar moeten zijn.
?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef Duvel het volgende:
Fuck, ik word oud...
* Duvel luistert Jimi Hendrix en zit mee te drummen en luchtgitaar te spelen...
Daar schijn je oud van te wordenquote:
Misschien word je er wel oud méé.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar schijn je oud van te worden
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eet ze
die 30% kan ik ook moeilijk geloven, want ik ken niemand op LPI/G3 die veel meer verbruikt op LPG dan op benzine. Het meer verbruik wat iedereen had was verhoudingswijs ook gelinkt aan de compressie van de diverse motoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is Alfa icm met LPI ook zo'n goede combi. Dus ergens wordt dat wel gecompenseerd, het enige wat k kan bedenken is het octaan getal wat een hoger vermogen bij hogere toerentallen weer mogelijk maakt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet hoe het exact helemaal in elkaar zit; ik weet wel dat LPG een lagere calorische waarde heeft, waardoor je dus domweg gewoon meer nodig hebt om dezelfde energie te verkijgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die 30% kan ik ook moeilijk geloven, want ik ken niemand op LPI/G3 die veel meer verbruikt op LPG dan op benzine. Het meer verbruik wat iedereen had was verhoudingswijs ook gelinkt aan de compressie van de diverse motoren.
Daarom is Alfa icm met LPI ook zo'n goede combi. Dus ergens wordt dat wel gecompenseerd, het enige wat k kan bedenken is het octaan getal wat een hoger vermogen bij hogere toerentallen weer mogelijk maakt.
Dat is wat ik inderdaad ook altijd begrepen heb. Dat je met een hoger octaangetal hogere compressie mogelijk maakt klopt wel, maar een bestaande motor ineens LPG voeren maakt niet ineens de compressie hoger, die is afhankelijk van de bouw van de motor als ik het goed begrijp...quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het exact helemaal in elkaar zit; ik weet wel dat LPG een lagere calorische waarde heeft, waardoor je dus domweg gewoon meer nodig hebt om dezelfde energie te verkijgen
Een Yank gaat in bijna alle gevallen 20% meer verbruiken als je hem op gas zet
Gaat lekker?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 29 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 209 PeuRac
44. 103 Alexxxxx
65. 082 Sounddragon
83. 072 Anne
Heb je mijn AT gezienquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/52677
WTF Peu, zo kansloos ben zelfs ik nietDe SIngles reeks
![]()
![]()
Ik sta in een rijtjequote:
Is de supermarkt daar nog niet open?quote:
het regent als een malle en al mn auto's zijn kapotquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is de supermarkt daar nog niet open?
Regenpak?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het regent als een malle en al mn auto's zijn kapot
Heb ik niet. Mn fiets is ook kapot btw, en als ik lopend ga duurt het te lang, is het ijs gesmolten. En ik weet niet of ik nog genoeg geld op mn OV chipkaart heb, plus ik heb geen contant geld, dus de bus is ook geen optie.quote:
T is verslavendquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/52677
WTF Peu, zo kansloos ben zelfs ik nietDe SIngles reeks
![]()
![]()
FOK!-vrouwen... vraag maar aan Alex waarom dat zo'n succes is!*quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is verslavend![]()
en ik had niks beters te doen gisteren er lopen trouwens wel een paar mooie vrouwen rond daar
Ik zag enige intentie, ik wilde je waarschuwen.quote:
namen willen we horenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is verslavend![]()
en ik had niks beters te doen gisteren er lopen trouwens wel een paar mooie vrouwen rond daar
ik heb alleen wit brood in huis en lust geen kaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:24 schreef Duvel het volgende:
Dan wordt het dus een gezonde bruine boterham met kaas.
kan best lekker zin hoor! vandaag wel precies 3 weken geleden dat ik voor het laatst een fokster geneukt heb!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
FOK!-vrouwen... vraag maar aan Alex waarom dat zo'n succes is!*
* Er zijn uitzonderingen.![]()
Dan verzin je zelf maar iets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen wit brood in huis en lust geen kaas.
Bedankt dat je dat even met ons wilde delen!quote:[..]
kan best lekker zin hoor! vandaag wel precies 3 weken geleden dat ik voor het laatst een fokster geneukt heb!
Mja, er loopt een poule hier over hoe lang ik zonder sex kan hequote:Op maandag 30 augustus 2010 09:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan verzin je zelf maar iets.
[..]
Bedankt dat je dat even met ons wilde delen!
Hoe toetsen we dan dat je echt niet meer zonder kunt? Op het moment dat je ervoor gaat betalen? Of op het moment dat je je lelijke, wanhopige buurvrouw neemt? Anders is het lastig inzetten natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, er loopt een poule hier over hoe lang ik zonder sex kan heWil je ook inzetten?
![]()
Anne zette in op 2 weken, dus die heeft al verloren...
Alfisti een maand
Sounddragon denkt 3 maanden
Ik ben altijd eerlijk, dus ik vertel het gewoon?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe toetsen we dan dat je echt niet meer zonder kunt? Op het moment dat je ervoor gaat betalen? Of op het moment dat je je lelijke, wanhopige buurvrouw neemt? Anders is het lastig inzetten natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt de nieuwe SC al gefabriekt ??ik maak wel ff watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |