quote:Ben aan het installeren, ik zal eens zeggen of het bij mij wel goed loopt over een tijdje.. als ik er aan denk, zal wel niet mjah.Op woensdag 20 oktober 2010 18:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Schrok me dood toen die Nightkin op me af kwam vliegen.![]()
Goed spelkom maar op met de patch trouwens, telkens als er npcs in beeld komen krijg ik major haperingen.
quote:Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef sk888er het volgende:
Hoe hebben jullie Fallout geinstalleerd?
Ik krijg foutmelding van steam dat ik het niet kan installeren omdat het nog niet officieel is gereleased.
quote:Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.
Dat is dus geen foutmelding.
Andere mensen hier hebben het veelal gewoon fysiek gekocht in een winkel.
Overigens over de bugs in het spel klopt.
Er zitten nogal wat technische fouten in helaas.
quote:Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...
quote:Tegenwoordig dus wel :/Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.
quote:Iedereen die nu al blij loopt te verkondingen dat ie het speelt is dus een piraat. Triest hoor, koop die shit gewoon.Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef sk888er het volgende:
Heb ff op tweakers gekeken, spel wordt pas donderdag nacht 3:00 vrijgegeven op steam. Dus zowel de retail versie als steam versie kunnen pas vanaf dan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |