Ik vind een half jaar in de vriezer eigenlijk al heel lang. Ik ben nu van plan het volgende week vrijdag door manlief te laten gebruiken, kan ik naar een vrouwenavond hier in de buurt, mocht er te weinig melk zijn ben ik binnen 5 minuten thuis! Maar, moet ik dan kolven als ik weer thuis kom?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Over invriezen gesproken: Hergebruik ontdooide moedermelk.
Zo'n bericht doet me afvragen hoe lang moedermelk écht houdbaar is.Het zal me niets verbazen als het (veel?) langer is dan de termijnen die er nu voor staan.
Domperidon is geloof ik onder de naam Motilium verkrijgbaar, zonder recept. Denk ik, ik heb het nooit echt uitgezocht.
domperidon is zeker ook zonder recept te krijgen, maar hopelijk gaat Ylana met veel aanleggen ook snel je productie weer verhogen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Saffier het volgende:
Piglet zit je de week van de 21e misschien op de poli kinderchirurgie?
hier geen aanwas uit het AMC hoor (in ieder geval niet op de zwangeren/verloskamers), wel van de meest zeldzame en vreemde dingen waar ik als co-assistent helemaal niets mee kan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:13 schreef WupWup het volgende:
[..]
compleet off topic hoor, maar hebben jullie ook zoveel aanwas uit het amc? ik heb het idee dat die daar al anderhalve week oooooovervol liggen
Haha! Foto voor de wbw-wedstrijdquote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef WupWup het volgende:
Wisten jullie dat je ook staand kunt drinken?
Goed plan! En naar aanleiding van je post, kijk ik natuurlijk gelijk weer even op de site en wie zie ik daar gelijk tussen zitten?! Heb je alleen ingestuurd voor 0-6 maanden?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Haha! Foto voor de wbw-wedstrijd
geen idee; ik denk niet dat mijn werkgever daar moeilijk over gaat doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, morgen 9 maanden bv!![]()
Hoe ga je dat doen met kolven? Dan is je kolfrecht verlopen, toch?
tico, fijn dat de bv zo goed loopt!
aankleedkussen tussen jullie in?quote:Op zondag 5 september 2010 09:05 schreef Ticootje het volgende:
Oei... Dag en nacht ritme... Helemaal vergeten... Wat een nacht.. Ze heeft nu een klein kloofje gemaakt... Ik was zo moe, ik wilde echt niet meer opstaan... Dus toch blijven liggen....
En ze wilt niet worden weggelegd... Dus dan had ik haar in slaap, richting wieg.. hup wakker. Ik heb ik haar maar naast me laten liggen.. Niet zo veilig, maar zo heb ik in elk geval een 1,5 uur kunnen slapen.. Ff kijken hoe we dat veiliger kunnen doen, snuggle nestje wilt ze natuurlijk ook niet.
Ja denk dat dat het weer wordt ja... Ff een fijner kussen halen bij de prenatal om op te slapen.. Ik heb nu een kutding...quote:
Dat smakken komt wel bekend voor, maar het kan ook zijn dat ze niet goed aangelegd is. Heb je zelf ook steken in je borsten of misschien parelmoerachtig glanzende tepels?quote:Op zondag 5 september 2010 10:52 schreef Saffier het volgende:
Tico klinkt heerlijk herkenbaar. Het wordt beter!
Branderig gevoel tijdens het voeden, trekken aan de tepel, 'smakkend' geluid tijdens het voeden, maar geen witte vlekjes... toch gok ik op spruw.... Gok ik goed?
Klinkt als ja. Kan het natuurlijk niet bevestigen of uitsluiten, maar even gentiaan violet proberen?quote:Op zondag 5 september 2010 10:52 schreef Saffier het volgende:
Tico klinkt heerlijk herkenbaar. Het wordt beter!
Branderig gevoel tijdens het voeden, trekken aan de tepel, 'smakkend' geluid tijdens het voeden, een penicillinekuurtje maar geen witte vlekjes... toch gok ik op spruw.... Gok ik goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |