jaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
even een vraag...
diclofenac, mag dat met borstvoeding?
die medicijnlijst kan k niet openen op mijn telefoon, dus maar hier..als t niet mag heeft t toch geen zin naar de huisarts te gaan
Hoe oud is ze nu?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef Morretje het volgende:
Dat klinkt goed Sonnetje!
Ik heb ook weer eens een vraagje. Isabel sliep tot 3 dagen geleden prachtig 's nachts: van uiterlijk 22.30 tot minimaal 7.00 uur. Daar ben ik flink mee verwend. Sinds maandag is ze 's avonds extra lang en vaak aan het drinken, met als toppunt vannacht tot 01.00 uur, en om 7.00 uur alweer.. Overdag is er niets veranderd, het lijkt dus alsof ze meer honger heeft 's avonds en daarin niet goed voorzien wordt. Ik was al begonnen met wisselvoeden, maar dat lijkt nog niet het gewenste resultaat te geven. Moet ik langer doorzetten, of heeft iemand nog een briljant idee?
Misschien 's avonds vaker aanleggen op jouw verzoek?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Morretje het volgende:
Ik weet het, maar ze maakte altijd veeel langere nachten, daar heeft ze me mee verwend..
Ze is nu 14,5 week.
Wat een volslagen onzin!! Peniciline/Amoxiciline/en zo goed als alle antibiotica zijn prima veilig tijdens zwangerschap en borstvoeding. Als je een pmmetje stuurt met de precieze naam en dosering van je anti-bioticum, dan stuur ik vanavond wel wat bewijs terug. En als je ook even de naam van de arts uit het Sophia pm't dan stuur ik hem/haar evt ook nog wel de info door. Zit vanvaond de hele avond op de verloskamers in het sophia.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:38 schreef Saffier het volgende:
Help. Korte versie; Ik slik penicilline en van het Sophia mag Ylana nu geen bv drinken bij me, ze krijgt nu alles wat er nog in de vriezer staat. Probleem is dat mijn productie achteruit HOLT. 2 dagen geleden nog 120-200 cc per kolfbeurt uit 2 borsten, inmiddels links krap 60, rechts 5 ccVaker aanleggen gaat niet op nu, vaker kolven dan elke 3 uur ben ik nog te ziek voor.
Ik heb net bij de HA een receptje voor domperidon gevraagd om de boel op te krikken maar nu mijn vraag;
wie heeft er een link of meer info over de werking van domperidon zodat ik die kan doorspelen aan de HA als hij erom vraagt???
Dit herken ik. En toch is het beter voor je als je dan niet door blijft voeden, de kans is groot dat je meer kloven krijgt of de kloven die je hebt verergeren (spreek uit ervaring). Hoe vervelend ook, opnieuw aanleggen, zodat het (na een paar seconden) geen pijn doet tijdens het voeden. Dan genezen de kloven vrij snel (en je oefent je in goed aanleggen).quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef Cantare het volgende:
(..) dus als ze dan niet goed ligt kan ik me er bijna niet toe zetten haar wéér opnieuw te laten happen.(..)
En daarna insmeren met purelan van medela, werkte hier als een trein!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:15 schreef Morretje het volgende:
Ai Cantare.. tepelkloven![]()
Ik legde haar trouwens nooit opnieuw aan, het aanhappen was het pijnlijkst. Opzien tegen de volgende voeding, ook herkenbaar. Smeer je je tepels in met een drupje moedermelk om ze daarna aan de lucht te laten drogen? Dat was bij mij dé tip.
compleet off topic hoor, maar hebben jullie ook zoveel aanwas uit het amc? ik heb het idee dat die daar al anderhalve week oooooovervol liggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:33 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Wat een volslagen onzin!! Peniciline/Amoxiciline/en zo goed als alle antibiotica zijn prima veilig tijdens zwangerschap en borstvoeding. Als je een pmmetje stuurt met de precieze naam en dosering van je anti-bioticum, dan stuur ik vanavond wel wat bewijs terug. En als je ook even de naam van de arts uit het Sophia pm't dan stuur ik hem/haar evt ook nog wel de info door. Zit vanvaond de hele avond op de verloskamers in het sophia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |