ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLULquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
mensen die er openlijk voor uit te komen voor top oss te zijn![]()
crazy side de gekstuhhhhhhhhhh
het is nog geen 12 uur auwe paardenzeiker het is dat mn ma me wakker maaktequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Was het maar te vroeg voor een kater
och gossiequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
En de plantjes die ik wilde ijn met 40 procent korting maar ik heb mijn portemonnee niet bij me
Je werkte toch in een tuincentrum?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
En de plantjes die ik wilde ijn met 40 procent korting maar ik heb mijn portemonnee niet bij me
Ja, ontslagen worden om een paar euroquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Je werkte toch in een tuincentrum?
Neem er gewoon een paar mee
Niemand hoeft het te weten te komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ontslagen worden om een paar euro
Stelen bij je baasquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Niemand hoeft het te weten te komen
Voorschot, collega's?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
heuj, ik stel alleen een oplossing voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stelen bij je baasHoe kankersneu dat je er uberhaupt aan denkt
Het is dr laatste werkdagquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ontslagen worden om een paar euro
Tubacloud was natuurlijk serieus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stelen bij je baasHoe kankersneu dat je er uberhaupt aan denkt
llalla dat zal wel weerquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:46 schreef Onorgineel het volgende:
hello i'm laughing in spanish jajajajajajajajjajajajajajajajajajjaja
Bijna ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het erge is dat hij gelijk heeft.
jij bent raarquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef robr0 het volgende:
of je moeder verkrachten alles kan theekan koffiekan mushkan
Was jij erbij?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je kan ook jejejejejejejejeje doen in spanje
Na de finale van Nederland-Spanje stond ik in Barca naast Columbus te dansen op dat GIGANTISCHE standbeeld.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:55 schreef gers het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLUL
aldus een wijze rotterdamse filosoof
Jij ook alquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Na de finale van Nederland-Spanje stond ik in Barca naast Columbus te dansen op dat GIGANTISCHE standbeeld.
Alsof ie-mand zich daar druk over maakt...quote:
kannovinnie, want hij vond het irritant als AP in deze SC posttequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ie-mand zich daar druk over maakt...
Ik zou bijna een abbo nemen voor mensen als AP.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kannovinnie, want hij vond het irritant als AP in deze SC postte
heeft niks met stad te makenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Hyman het volgende:
" Oh ja mn poes heeft een muis gevangen, en hij leeft nog, dus ga ik hem nu uitzetten met de auto een aantal km verderop, want straks eet de poes hem nog op!"
Ga toch weg man, stadsmens
in gelderland mssn ja maar hier niet johquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meestal zijn stadsmensen wel van die kusjekusjekroel types daarvoor
quote:
Jij weerquote:
Joenne of Jeroen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jeroen is naar huis gelopen vanaf de mac he![]()
jeroen, want joenne was met mij meequote:
Pwnedquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
jeroen, want joenne was met mij mee
Omdat ie zo bezopen was :p Kevin zei zo van, ik ga je zo niet meenemen in de auto. Dus toen had ie wss zoiets van dan ga ik wel lopen
quote:
Ik weet wel een vrolijkheidsschijfje?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:42 schreef Goddelijker het volgende:
Ik moet even m'n 'vrolijkheidsknopje' zien te vinden.
Ja, maar dat is niet zo'n goed idee als je moe of niet uitgerust bent.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik weet wel een vrolijkheidsschijfje?
Dan neem je een bommetje pepquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo'n goed idee als je moe of niet uitgerust bent.
Ben je gek ofzo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan neem je een bommetje pep
Vertel eens.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zaterdagochtend om 4:30 heb ik nog gezien hoe iemand dat zat te maken, een halve meter naast me
De vriend waar ik sliep moest voor iemand die aan het doorhalen was en in hetzelfde huisje woonde een bommetje bouwen. Was een postbode en moest dus 6 uur opstaan ofzo.quote:
Die zal z'n post wel snel bezorgd hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De vriend waar ik sliep moest voor iemand die aan het doorhalen was en in hetzelfde huisje woonde een bommetje bouwen. Was een postbode en moest dus 6 uur opstaan ofzo.
Jup.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zal z'n post wel snel bezorgd hebben.
Of je werd wakker doordat je in je slaap een klein snuifje heb genomen perongeluk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jup.
Ik werd wakkeer naast een cd'tje waar nog wel een snuifje uit te halen was.
Mag ik ook een oproep doen voor iets dat ik graag wil?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik wil een konijn en dan noem ik hem hemmingway
Naar de schrijver?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik wil een konijn en dan noem ik hem hemmingway
jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mag ik ook een oproep doen voor iets dat ik graag wil?
jaquote:
Principes overboord gooien? Oh en haar broer wil mijn kop van mijn romp scheiden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
care dat dilemma, als ze maar goede tetten heeft
Dat nummer is gelukkig ook totaal niet uitgemolkenquote:
Ach ja, neemt niet weg dat het wel vet wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat nummer is gelukkig ook totaal niet uitgemolken
Wanneer komen ze weer eens met nieuw werkHet lijkt fucking Limb Bizkit wel
True. Het is net als met Crookers, je kan de sets dromen, maar toch is het live wel dikquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach ja, neemt niet weg dat het wel vet was
of. nee laat maarquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Hyman het volgende:
Stiekem heb je weer aan de verkeerde snoepjes gezeten zeker
quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Het was een ander pilletje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Was het misschien toch geen pepermuntje met inscriptie
Mmmh. Whehe.quote:
Waarom van jou?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan heb je vast van me gehouden op dat moment.
Heb je der al gedumpt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef xyzyx het volgende:
Nee ik heb het wel gehad met 14 jarigenik hou t wel bij 16+ vanaf nu.
Volgens mij doe jij dat paardrijden alleen om te neukenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:37 schreef xyzyx het volgende:
Laatst vroeg mn paardrij jufs of ik met 2 meiden van een jaar of 16 wilde rijden en een kerel van begin 20.. Stuur ik net smsje dat t wel door kon gaan en dat ik wel benieuwd was wie de dames waren.. zijn ze nu opeens 14 jaar____!_!_!_!
Ik voel me genaaid![]()
Nouja, hopen dat die kerel meevalt
Dan geilt ie een keer niet op de juffrouw.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, waarom vraagt de paardrij juf jou trouwens of je met hun mee wilt rijden?
Ja, maar ze snapt het niet volgensmij want ze blijft de hele tijd smse en vragen of ik langs komquote:
Dan moet je maar een keer terug sturen: Ik wil wel komen, maar wel over jou heen hè.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, maar ze snapt het niet volgensmij want ze blijft de hele tijd smse en vragen of ik langs kom
Ik ga geen foto plaatsen maar dan haal je die opmerking heel snel weg denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan geilt ie een keer niet op de juffrouw.
Omdat ze mij prive les geven niet overleefd waarschijnlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, waarom vraagt de paardrij juf jou trouwens of je met hun mee wilt rijden?
Do-moment.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keer terug sturen: Ik wil wel komen, maar wel over jou heen hè.
Nee dat is een beetje onsubtielquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keer terug sturen: Ik wil wel komen, maar wel over jou heen hè.
Nu al?quote:
primaquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ze mij prive les geven niet overleefd waarschijnlijk
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ze mij prive les geven niet overleefd waarschijnlijk
nou, het zit zo, aangezien ik geen studentenkaart krijg (want privé opleiding), moet ik er zelf een aanschaffen, en alle reiskosten zelf betalen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Of heb je hem niet binnenkort nodig?
Ik draag in ieder geval geen super strakke paardrijbroekquote:
Oh. Hopelijk is hij dan wel binnen die tijd klaar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nou, het zit zo, aangezien ik geen studentenkaart krijg (want privé opleiding), moet ik er zelf een aanschaffen, en alle reiskosten zelf betalen.
en aangezien die chipkaart binnen een a twee weken klaar is, en ik vanaf 9 september naar school moet komt dat mooi uit
nouja, maakt opzich niet uit, anders koop ik gewoon een strippenkaart, en kaartjes voor de trein, net zo duur, alleen iets meer moeitequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh. Hopelijk is hij dan wel binnen die tijd klaar.
Als je een Cartmanfiguur hebt vast niet neequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik draag in ieder geval geen super strakke paardrijbroek
Ik dacht meer aan vragen of haar ma een oppas nodig had als ze vroeg of ik langs kwamquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Schrikt het af, is het nog niet goed.
Dikke mensen kunnen ook strakke broeken aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Als je een Cartmanfiguur hebt vast niet nee.
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen ook strakke broeken aan__!
Al is kunnen wel een relatief begrip in die contextquote:
Lekker drilpudding over de broek heen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Al is kunnen wel een relatief begrip in die contextdikke lui in strakke broeken
De halve boek zie je niet danquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lekker drilpudding over de broek heen.
pics, en nee, hoeft niet per see van je zusjequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef -SG- het volgende:
mijn zus heeft vanmiddag een kitten opgehaald van 8 weken oud. Ben er nu op aan het passen. Kei schattig
veeel foto's en heb mijn laptop bij. Helaas weet ik ww van haar internet niet. Overigens geen kabeltje meegenomen om het op de laptop te kunnen krijgen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pics, en nee, hoeft niet per see van je zusje
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
vind je het gek dat je 14 jarige meisjes achter je broek aan krijgt
Liever nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
Het zou een goed ONZ-topic kunnen worden.
Dat is ook de 1e x dat ik dat hoorquote:
It was me.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Wie had die foto bewerkt eigenlijkjij toch?
dat haar van die jongen heeft een sletje zo wanhopig gemaakt dat ze haar peuk uitdrukte op het plafond van een toyota niet normaaaaaaallllquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
dat dat xyzyx is
dat haar
Boefjequote:
Wel een echte leasebak natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
dat haar van die jongen heeft een sletje zo wanhopig gemaakt dat ze haar peuk uitdrukte op het plafond van een toyota niet normaaaaaaallll
pics van jouquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
dat haar van die jongen heeft een sletje zo wanhopig gemaakt dat ze haar peuk uitdrukte op het plafond van een toyota niet normaaaaaaallll
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
The fuck?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
Trouwens Xyzyz, had die chick van jou nou zulke korte benen? Of een lange onderrug?
Niet zo zeer te lang, eerder het model.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
ik wist wel dat mijn haar te lang was hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als t te lang is is t model ook meteen verneuktquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet zo zeer te lang, eerder het model.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]Herinner me er niet aan wil jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Wat jij wilt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als t te lang is is t model ook meteen verneukt
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]leipe melkflessengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I told ya. Samen met nog een aantal anderen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Iedereen maakt foutenik had gewoon wijs moeten weten en naar mstr moeten luisteren maar nee ik was eigenwijs en toen had ik opeens een kut koter als vriendin
![]()
![]()
Een koekje er bijquote:
Ik ben gewoon te eigenwijs somsquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
I told ya. Samen met nog een aantal anderen.
Do zei net dat ik dinsdag eentje moet naaien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Iedereen maakt foutenik had gewoon wijs moeten weten en naar mstr moeten luisteren maar nee ik was eigenwijs en toen had ik opeens een kut koter als vriendin
![]()
![]()
Gewoon doen, Do heeft altijd gelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Do zei net dat ik dinsdag eentje moet naaien.
Nou, ik zei dat je gebruik moet maken van de situatie, hou alleen in gedachte dat jij 18+ bent en zij 14.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Do zei net dat ik dinsdag eentje moet naaien.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ging gisteren uit eten met m'n vriendin, zit er naast ons een tafeltje verder een man en vrouw van ergens in de 50. Die vrouw zat de hele tijd een beetje te kijken van: Kijk die samen nou zitten!
Krijgen wij ons voorgerecht, zegt die vrouw net iets te hard zodat wij het hoorden: Zo, ze nemen ook nog een voorgerecht.
Volgens mij was ze jaloers dat ze alleen uit eten gaat als ze weer een jaar langer getrouwd zijn en 1x per week op de lul van der man mag klimmen.
Dan quote ik 'm nog een keertje met.quote:
Een oude waar mijn haar verneukt zat.quote:
Ik ben ook 'maar' Grieks wezen eten hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
van die goedkope lui
Alleen dure restaurants zijn meestal kut omdat je veel betaald voor weinig eten.. dan ga ik liever naar steakhouse ofzo waar je tenminste genoeg eten krijgt
Wil een 14 jarig meisje met m ketsen dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nou, ik zei dat je gebruik moet maken van de situatie, hou alleen in gedachte dat jij 18+ bent en zij 14.
Zij begon.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nou, ik zei dat je gebruik moet maken van de situatie, hou alleen in gedachte dat jij 18+ bent en zij 14.
Doe eens een recente foto!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een oude waar mijn haar verneukt zat.
Je hebt ook dure griekse restaurants hoor.. Maar meestal is het prima kwa prijs, goed eten en lekker veelquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben ook 'maar' Grieks wezen eten hoor.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wil een 14 jarig meisje met m ketsen dan?
quote:
50 euro voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 drankjes. Dus vrij normale prijzen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hebt ook dure griekse restaurants hoor.. Maar meestal is het prima kwa prijs, goed eten en lekker veel
Zal er binnenkort eens een paar maken waar ik niet als een mongool opsta of niet op een paard zit of wat dan ookquote:
Gewoon doen danquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
50 euro voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 drankjes. Dus vrij normale prijzen.
Das nog goedkoop te noemen zelfs.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
50 euro voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 drankjes. Dus vrij normale prijzen.
Wie ben jij trouwens?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
Hij mag aan haar tieten zitten als hij langskomt.
Dan kun je nog wel een keer gezellig uit eten gaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Prima prijzen ja
![]()
Ik wil niet weten hoeveel t familiefeest kostte een paar jaar terug.. waren we in huis ter duin ofzo gaan eten en de avond doorgebracht
Tieten voelen ook niet echt boeiend aan ofzo.. t is leuker om er naar te kijken als je er veel van ziet maar niet alles en dat ze lekker rondstuiterenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
Hij mag aan haar tieten zitten als hij langskomt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens?
En wat lult Do allemaal?
Ja nu willen we t weten ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele verhaal posten maar men dit is grappige shit
Leg je de link zelf of niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens?
En wat lult Do allemaal?
tatziki is toch yoghurt met komkommer? Hoe krijg je daar dorst van?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel een keer gezellig uit eten gaan
Alleen ik had me gisteravond en vanochtend toch een dorst van de tzatziki
Tieten voelen niet boeiend? Weet je hoe boeiend het voelt als je haar tepel hard voelt worden omdat jij er mee aan het spelen bent? En je haar hoort en voelt genieten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tieten voelen ook niet echt boeiend aan ofzo.. t is leuker om er naar te kijken als je er veel van ziet maar niet alles en dat ze lekker rondstuiteren
quote:
Niet dusquote:
Hij snapt niet dat jij zijn 2ling broer bentquote:
Tzatziki is de Griekse knoflooksaus gemaakt op yoghurtbasis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
tatziki is toch yoghurt met komkommer? Hoe krijg je daar dorst van?Of hadden ze er heel veel kruiden in gedaan?
Sowieso, lepel-lepel en dan lekker speulenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tieten voelen niet boeiend? Weet je hoe boeiend het voelt als je haar tepel hard voelt worden omdat jij er mee aan het spelen bent? En je haar hoort en voelt genieten?
Alowa señioritaquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Waar is do trouwens? Of mis ik hier iets?
You gotta be shittin' me.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Waar is do trouwens? Of mis ik hier iets?
Ik heb nog nooit een wijf horen genieten omdat iemand aan haar tieten zatquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tieten voelen niet boeiend? Weet je hoe boeiend het voelt als je haar tepel hard voelt worden omdat jij er mee aan het spelen bent? En je haar hoort en voelt genieten?
Aaaaah, okquote:
Lepeltje-lepeltje dat zij gewoon haar handen voor haar borst heeft en dat jij daar tussen zit met je handen en dat zij af en toe een beetje haar armen samenknijpt en jou dwingt om iets harder en steviger haar vast te pakken en er mee te spelenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Sowieso, lepel-lepel en dan lekker speulen
Moet je je zwans uit d'r bek halenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een wijf horen genieten omdat iemand aan haar tieten zat
Heb je uberhaupt enige seksuele ervaring?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
quote:
Omdat de rest allemaal iets te gelinkt is en was naar m'n eigen persoon.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Aaaaah, ok
Waarom een nieuw account?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt enige seksuele ervaring?
Ik zal wel proberen of ik bij iemand aan de tieten mag zitten "omdat ik van Do beter mijn best moet doen"quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dan nog nooit genoeg je best gedaan.
hey tantoeharde disquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dan nog nooit genoeg je best gedaan.
You can give it a shot.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zal wel proberen of ik bij iemand aan de tieten mag zitten "omdat ik van Do beter mijn best moet doen"
Nee je moet het ook niet zomaar doen of in de trein ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zal wel proberen of ik bij iemand aan de tieten mag zitten "omdat ik van Do beter mijn best moet doen"
Dus hoe gaan we dat oplossen dinsdag?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
You can give it a shot.
Maar je hoort aan de ademhaling van een vrouw echt wel of ze er van geniet of niet.
Heb het nog nooit opgemerkt toen ik aan de tieten zat ieder gevalquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
You can give it a shot.
Maar je hoort aan de ademhaling van een vrouw echt wel of ze er van geniet of niet.
Meestal gaat ie dan vrij snel erna er inquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
You can give it a shot.
14 he, dan moet je even zoeken voor je ze gevonden hebt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus hoe gaan we dat oplossen dinsdag?
Doen wat je gevoel zegt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus hoe gaan we dat oplossen dinsdag?
Wat gaat waar in?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Meestal gaat ie dan vrij snel erna er in
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee je moet het ook niet zomaar doen of in de trein ofzo.
Vinger in de neus op zoek naar t snotjequote:
Voor 14 zit er meer dan genoeg aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:25 schreef VASND het volgende:
[..]
14 he, dan moet je even zoeken voor je ze gevonden hebt.
Pics?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor 14 zit er meer dan genoeg aan.
Zal mij een zorg zijn, zo vies ben ik niet van haar hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vinger in de neus op zoek naar t snotje
Gebruik je fantasie evenquote:
Doe je iets niet goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Cup B gok ik?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
hap hap hapquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gaat ze in jouw neus peuterenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, zo vies ben ik niet van haar hoor.
Vooral als je lepeltje-lepeltje ligt, dan voel je je mannelijkheid zo lekker tegen haar bil groeien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie even.
Ik word daar meestal ook wel erg mannelijk van, het borsten kneden en tepeltjes beroeren.
B is groot zatquote:
Juistquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vooral als je lepeltje-lepeltje ligt, dan voel je je mannelijkheid zo lekker tegen haar bil groeien.
Als je aan haar kut hebt lopen likken waar ze ook uit piest, dan stelt met je vinger in haar neus zitten ook weinig meer voor.quote:
Que?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je aan haar kut hebt lopen likken waar ze ook uit piest, dan stelt met je vinger in haar neus zitten ook weinig meer voor.
Dat als je een vrouw gebeft hebt, je niet zo snel meer vies van haar bent. Zeker niet als je er over nadenkt.quote:
Ik zou wel denken van what the fuck ben jij aan t doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je aan haar kut hebt lopen likken waar ze ook uit piest, dan stelt met je vinger in haar neus zitten ook weinig meer voor.
quote:
Ja, goh. Maar daar had ik het niet over.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zou wel denken van what the fuck ben jij aan t doen![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:31 schreef VASND het volgende:
[..]. Ik stel me nu een 12 18 jarige jongen voor die met héle grote ogen voor de computer iPod mama.. mama.. zit te stamelen terwijl hij stiekem in bed ligt te FOK!ken.
Maar ik ben daar heel schoon op.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef VASND het volgende:
Achja, ze slobbert als het goed is ook aan jouw kaasstengel.
Omdat hij het toetsenbord en beeldscherm volgeblaft had met een voor hem nog onbekende vloeistof zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:31 schreef VASND het volgende:
[..]. Ik stel me nu een 12 jarige jongen voor die met héle grote ogen voor de computer mama.. mama.. zit te stamelen.
En zij ook op die van haar ga ik van uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ik ben daar heel schoon op.
Mijn zusje moest ook rooster halen terwijl dat ook op t internet staatquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
Kanker. Mijn moeder is dom. Zeg ik dat er morgen een les is uitgevallen, vraagt ze serieus of ik al meteen les heb. Als ik dan vraag wat ik anders zou moeten hebben zegt ze, misschien rooster halen?
WE HEBBEN GODVERDOMME INTERNET MUTS!
Gruwlijk, waar ga je wonen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Minder gezeik, meer mag, en ik ga op mezelf wonen he.
Stiekem bij de meisjes-wc naar binnen gegluurd toen je in groep 3 zat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef xyzyx het volgende:
Ik moet nu opeens denken aan wat ik vroegah allemaal uitgevroten heb
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusje moest ook rooster halen terwijl dat ook op t internet staat
Wanneer ga je op je kamer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Minder gezeik, meer mag, en ik ga op mezelf wonen he.
Had je deze week nog vakantie dan? En dat is niet zo raar, want ik haal ook nog mijn rooster op... (zo heet dat althans, maar dat doen we idd allang niet meer)quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
Kanker. Mijn moeder is dom. Zeg ik dat er morgen een les is uitgevallen, vraagt ze serieus of ik al meteen les heb. Als ik dan vraag wat ik anders zou moeten hebben zegt ze, misschien rooster halen?
WE HEBBEN GODVERDOMME INTERNET MUTS!
Nee, meer aan van die gefaalde fap momentenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Stiekem bij de meisjes-wc naar binnen gegluurd toen je in groep 3 zat?
Zoon, ik zit op het HBO. De middelbare heb ik 6 jaar geleden achter me gelatenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had je deze week nog vakantie dan? En dat is niet zo raar, want ik haal ook nog mijn rooster op... (zo heet dat althans, maar dat doen we idd allang niet meer)
Ja, zij ook zeker.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:36 schreef VASND het volgende:
[..]
En zij ook op die van haar ga ik van uit.
Just sayin', beide kanten doen 't en zolang je geen poepertjes likt is het zelfs wetenschappelijk onzin om 't vies te noemen.
Gefaalde fapmomenten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, meer aan van die gefaalde fap momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |