ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLULquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
mensen die er openlijk voor uit te komen voor top oss te zijn![]()
crazy side de gekstuhhhhhhhhhh
het is nog geen 12 uur auwe paardenzeiker het is dat mn ma me wakker maaktequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Was het maar te vroeg voor een kater
och gossiequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
En de plantjes die ik wilde ijn met 40 procent korting maar ik heb mijn portemonnee niet bij me
Je werkte toch in een tuincentrum?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
En de plantjes die ik wilde ijn met 40 procent korting maar ik heb mijn portemonnee niet bij me
Ja, ontslagen worden om een paar euroquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Je werkte toch in een tuincentrum?
Neem er gewoon een paar mee
Niemand hoeft het te weten te komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ontslagen worden om een paar euro
Stelen bij je baasquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Niemand hoeft het te weten te komen
Voorschot, collega's?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
heuj, ik stel alleen een oplossing voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stelen bij je baasHoe kankersneu dat je er uberhaupt aan denkt
Het is dr laatste werkdagquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ontslagen worden om een paar euro
Tubacloud was natuurlijk serieus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stelen bij je baasHoe kankersneu dat je er uberhaupt aan denkt
llalla dat zal wel weerquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:46 schreef Onorgineel het volgende:
hello i'm laughing in spanish jajajajajajajajjajajajajajajajajajjaja
Bijna ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het erge is dat hij gelijk heeft.
jij bent raarquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef robr0 het volgende:
of je moeder verkrachten alles kan theekan koffiekan mushkan
Was jij erbij?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je kan ook jejejejejejejejeje doen in spanje
Na de finale van Nederland-Spanje stond ik in Barca naast Columbus te dansen op dat GIGANTISCHE standbeeld.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:55 schreef gers het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLUL
aldus een wijze rotterdamse filosoof
Jij ook alquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Na de finale van Nederland-Spanje stond ik in Barca naast Columbus te dansen op dat GIGANTISCHE standbeeld.
Alsof ie-mand zich daar druk over maakt...quote:
kannovinnie, want hij vond het irritant als AP in deze SC posttequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ie-mand zich daar druk over maakt...
Ik zou bijna een abbo nemen voor mensen als AP.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kannovinnie, want hij vond het irritant als AP in deze SC postte
heeft niks met stad te makenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Hyman het volgende:
" Oh ja mn poes heeft een muis gevangen, en hij leeft nog, dus ga ik hem nu uitzetten met de auto een aantal km verderop, want straks eet de poes hem nog op!"
Ga toch weg man, stadsmens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |