Ik heb het meestal over snipperschaap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:35 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die SJEWERMA zeggen ipv SJOWARMA![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's nog niet zo erg als mensen die met UURO's betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever winter....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef RadioSlut het volgende:
Met herrufst is niks mis mee, de rest wel
Ik kan het makkelijk. He klinkt alleen bekakt met mijn Haarlemse 'r'.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Nikmans het volgende:
Alsof het mogelijk is om vier medeklinkers achter elkaar uit te spreken
Zeg eens 'angstschreeuw' dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Nikmans het volgende:
Nadat ik de OP gelezen had dacht ik direct daaraan iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:49 schreef ecktebaas het volgende:
Of mensen die paprieka zeggen ipz paaprieka
Dat, en SJE-MENT in plaats van cement.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
en gaan doesen in plaats van douchen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:07 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Dat, en SJE-MENT in plaats van cement.
Doezen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:11 schreef ach het volgende:
Volgens de moeder van een kind dat wij vroeger pesten met haar "zeuven" was dat 'netjes'.
Pafond ipv Plafon vind ik niet kunnen, dus met de d ook echt uitgesproken
of mensen die doesjen zeggen ipv doezen
famfarequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
En mensen die het nog altijd hebben over gaspeNdalen en roNtondes.
Ja behalve als men dan ook NEUGEN zegt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:12 schreef Klaudias het volgende:
Die "zeuven" is handig als je een telefoonnummer aan het opzeggen bent. Een 7 klinkt namelijk bijna hetzelfde als een 9 wanneer de lijn flink stoort, maar door "zeuven" te gebruiken kun je dat verhelpen.
Crap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die mensen hebben waarschijnlijk niet goed gekeken toen ze voot 't eerst zo'n broodje zagen liggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:35 schreef grindfreakje het volgende:
Mensen die het hebben over een broodje bapoa, dat vind ik nog eens erg.
De rest kan ik nog wel hebben, maar een broodje bapoa.... dat is niet gewoon een taalgebrek maar meer een blijk geven van het feit dat je achterlijk bent.
Inderdaad. Of mensen die Lucky Luke op z'n Engels uitspreken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tjips i.p.v. sjips. Ik weet wel dat het eigenlijk tjips moet zijn, maar de rillingen lopen langs m'n rug als het hoor...
Dude, we leven niet meer in 1938quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:12 schreef Klaudias het volgende:
Die "zeuven" is handig als je een telefoonnummer aan het opzeggen bent. Een 7 klinkt namelijk bijna hetzelfde als een 9 wanneer de lijn flink stoort, maar door "zeuven" te gebruiken kun je dat verhelpen.
Nog erger:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef Baalhaar het volgende:
Je kent ze wel, die vervelende leraren:
Sla je boek open op pagina ZEUVEN
Jongens we gaan een PUUZEL maken
Het is bijna HERUFST vakantie
Ik word er helemaal gek van! Het is gewoon ZEVEN, PUZZEL en HERFST!!!
Iemand die mobiel belt vanuit een auto bijvoorbeeld. Gebeurt vrij vaak dat iemand me slecht verstaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef Merkie het volgende:
Terechte klacht. Net zoals mensen die auto als "ooto" uitspreken.
[..]
Dude, we leven niet meer in 1938. En sowieso, hoe vaak gebeurt zoiets.
heb je het over de chips of de muziekinstrumenten? of beide?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:52 schreef n0ir het volgende:
Haha de meeste verkeerd uitgesproken woorden hier zijn zo belachelijk dat ik bijna niet kan voorstellen dat mensen het werkelijk zo zeggen.
Steeds meer mensen zeggen tegenwoordig Buggels in plaats van Bugles (Bjoegels). Spreek het gewoon op z'n Engels uit.. En mij dan tegenspreken als ik het verbeter...![]()
De chips gast..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:13 schreef Klaudias het volgende:
[..]
heb je het over de chips of de muziekinstrumenten? of beide?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
De chips gast..
Of was dit een grap. Ha.
angstschreeuwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Nikmans het volgende:
Ik kende het instrument wel..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:24 schreef Klaudias het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |