Ik kan het makkelijk. He klinkt alleen bekakt met mijn Haarlemse 'r'.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Nikmans het volgende:
Alsof het mogelijk is om vier medeklinkers achter elkaar uit te spreken
Zeg eens 'angstschreeuw' dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Nikmans het volgende:
Alsof het mogelijk is om vier medeklinkers achter elkaar uit te spreken
Nadat ik de OP gelezen had dacht ik direct daaraan iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:49 schreef ecktebaas het volgende:
Of mensen die paprieka zeggen ipz paaprieka
Dat, en SJE-MENT in plaats van cement.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's nog niet zo erg als mensen die met UURO's betalen.
en gaan doesen in plaats van douchen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:07 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Dat, en SJE-MENT in plaats van cement.
Doezen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:11 schreef ach het volgende:
Volgens de moeder van een kind dat wij vroeger pesten met haar "zeuven" was dat 'netjes'.
Pafond ipv Plafon vind ik niet kunnen, dus met de d ook echt uitgesproken
of mensen die doesjen zeggen ipv doezen
famfarequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
En mensen die het nog altijd hebben over gaspeNdalen en roNtondes.
Ja behalve als men dan ook NEUGEN zegt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:12 schreef Klaudias het volgende:
Die "zeuven" is handig als je een telefoonnummer aan het opzeggen bent. Een 7 klinkt namelijk bijna hetzelfde als een 9 wanneer de lijn flink stoort, maar door "zeuven" te gebruiken kun je dat verhelpen.
Crap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's nog niet zo erg als mensen die met UURO's betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |