quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef ranja het volgende:
geen acterende zanger of zingende acteur, het gaat om het karakter
als je z'n karakternaam weet ben je al héééél verquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:34 schreef friekin_ het volgende:
Ik weet welke film het is, snap alleen niet goed wat het met MUZ te maken heeft
1962. Maar wel 3 Oscars gewonnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Zo te zien is die film van ver voor zelfs mijn geboorte...
Die weet ik. Maar dan snap ik de link nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:39 schreef ranja het volgende:
[..]
als je z'n karakternaam weet ben je al héééél ver
Ram die d'r even in dan, misschien trek je het daarmee al vlot...quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die weet ik. Maar dan snap ik de link nog niet.
Goede film wel.
Dat vermoeden heb ik ook en als Friekin dat even dan roept, gevolgd door de naam van het karakter, dan kunnen we waarschijnlijk verder....quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:22 schreef Mark het volgende:
Er is ongetwijfeld een band naar dat karakter genoemd
dat friekin die niet kentquote:
Sorry, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef ranja het volgende:
[..]
dat friekin die niet kent
en dat de rest niet weet dat die naar een film karakter zijn vernoemd of niet durven te gokken
beregd +1
Ik wist het idd niet, maar gokken is lastig aangezien er wel meer bands naar een filmkarakter zijn vernoemd (Barbarella anyone?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef ranja het volgende:
en dat de rest niet weet dat die naar een film karakter zijn vernoemd of niet durven te gokken
Dan is het toch juist minder lastig om te gokken, keus genoeg. Al neem ik aan dat je weet dat Barbarella er net iets anders uitzietquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:14 schreef Mark het volgende:
Ik wist het idd niet, maar gokken is lastig aangezien er wel meer bands naar een filmkarakter zijn vernoemd (Barbarella anyone?)
Nee, ik geef het juist op als ik te veel keuzes ziequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef ranja het volgende:
Dan is het toch juist minder lastig om te gokken, keus genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |