Ik ook. Maar de Gele zee ligt toch niet in Europa.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik het dan zo uitgebreid gehadIk heb alle hoofdsteden, grote rivieren/meren/zeeën van Europa moeten leren
Nee, maar dat zijn wel zulke bekende meren/zeeën dat ik die bij aardrijkskunde wel leerdequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de Gele zee ligt toch niet in Europa.
Heb wel veel gehad, ook rivieren enzo ook wel...maar de gele zee zal niet zijn blijven hangen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik het dan zo uitgebreid gehadIk heb alle hoofdsteden, grote rivieren/meren/zeeën van Europa moeten leren
Ja kloptquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb wel veel gehad, ook rivieren enzo ook wel...maar de gele zee zal niet zijn blijven hangen.
Ik weet dat rivier de Po in Italië stroomt...uit mijn hoofd zeg ik dat nu. Straks ff checken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn wel zulke bekende meren/zeeën dat ik die bij aardrijkskunde wel leerdeZelfs Tottenham Hotspur heb ik bij Aardrijkskunde geleerd, omdat ik dat op hutspot vond lijken, dus onthouden
Iets met gele zanddeeltjes uit de Gele rivier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja zie je. Die heb ik wel onthouden.Gele zee is er waarschijnlijk gewoon tussenuit geglipt.
Nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met gele zanddeeltjes uit de Gele rivier?
Ik heb gelukkig geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef jna het volgende:
De sterren.nl top 20 op tv
Ik blijf het een fasinerend fenomeen vinden
Ik welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen idee waar je het over hebt
Ik heb gezapt omdat ik nieuwsgierig was en nu weet ik het ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pleinen vol tokkievolk met een podium waar artiesten met namen als "dario" optreden. En heel dat plein kent elk woord van elk nummer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat ken ik welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Pleinen vol tokkievolk met een podium waar artiesten met namen als "dario" optreden. En heel dat plein kent elk woord van elk nummer.
Ze gaat zo weg gelukkigquote:
Gelukkig. En nee, waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze gaat zo weg gelukkigmekkert maar door over dat ze nog een kitten wil nemen. Like I care
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:38 schreef jna het volgende:
Als Frans Duijts internationaal gaat, zou ie zichzelf dan French German noemen?
Gods alle here jezus christus wat een beatgeweld!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef jna het volgende:
Bart! Dit is wel jouw muziekstijl! Hoor die beat!
Waar haal jij die schoonmoeder vandaan dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze gaat zo weg gelukkigmekkert maar door over dat ze nog een kitten wil nemen. Like I care
Ik stop d'r liever weg als je niet erg vindquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar haal jij die schoonmoeder vandaan dan?
Roddels willen we horen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik stop d'r liever weg als je niet erg vind
Over watquote:
Over je schoonmoeder, duhquote:
Luctor!quote:
Ohquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over je schoonmoeder, duhWaarom is het zo verschrikkelijk
Yeahquote:
Dus ben jij nu steeds de pineut, whehequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OhNou ja erg verschrikkelijk is ze niet
Maar ze kan zo zeuren
Dan moet ze laten zien wat voor schitterende kitten ze heeft gezien. Ze zit nu al te klagen over geld, moet je vooral nóg een kitten nemen he
Want dat kost niks natuurlijk
Als we een keer weggaan, en het schijnt slecht weer te worden, is het meteen of dat wel verstandig is en of we niet beter thuis kunnen blijven en weet ik veel wat.
En nu de zus van m'n vriend het huis uit is, heeft ze niemand anders meer om tegen aan te klagen
Aangezien ik hier nu alleen zit wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus ben jij nu steeds de pineut, whehe
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien ik hier nu alleen zit wel ja
Bedankt voor het medeleven
Vooral die pc meeslepen maakt veel goed hè!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Ze bedoelt het ook wel goedIk bedoel, ik had ook een heks kunnen krijgen die mij niet kon uitstaan, het liefst ziet dat m'n vriend en ik uit elkaar gaan en meer van dat soort dingen. Maar ik mag hier wel elk weekend slapen, m'n pc meeslepen, zonder gemopper.
Maar neemt niet weg dat ik blij ben als we samen wonen
D'r staat hier nog wel een 15" CRT maar ik neem m'n eigen wel meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vooral die pc meeslepen maakt veel goed hè!
Heeft ze wel een scherm voor je staan dan, of moet je die ook zelf meenemen?
Daar moet je wel geld voor hebbenquote:
Grapje toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
D'r staat hier nog wel een 15" CRT maar ik neem m'n eigen wel mee
Die CRT? Nee echtquote:
Ja maar. Je neemt toch niet echt je pc kast enzo mee, elk weekend?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die CRT? Nee echtis een oudje, staat op een kamer boven en wordt alleen gebruikt om pc's een keertje mee te testen of te herinstalleren
Jawelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar. Je neemt toch niet echt je pc kast enzo mee, elk weekend?
Met de nadruk op zwaar jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jawel![]()
Nou ja, bijna elk weekendIs zwaar relaxed hoor
Je maakt toch echt een grapje, hoop ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jawel![]()
Nou ja, bijna elk weekendIs zwaar relaxed hoor
quote:
Nou goed dan maak ik een grapjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je maakt toch echt een grapje, hoop ik.
Ajohquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik deed het eerst niet zo vaak, gebruikte ik de laptop van m'n vriend. Maar toen miste ik op een gegeven moment zo vaak m'n eigen programma's, instellingen, muziek, dat ik maar gewoon m'n pc mee ben gaan nemen
Spotify/foobar, irc, FF met een hoop favorieten/addons, WoWquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjohWat voor programma's heb je nodig dan?
Op WoW kan je het allemaal toch wel missenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Spotify/foobar, irc, FF met een hoop favorieten/addons, WoW, Evernote, Whatpulse
Okquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef Etcetera het volgende:We WoWen wel eens samen, maar gisteren had ik er geen zin in en heb ik film gekeken en met een vriend zitten ouwehoeren op irc
En kijken niet naar keys/clicks
![]()
Ik vind dat wel geinig, m'n vriend niet
Er WoWen meer vrienden trouwens, waardoor het leuker spelen is
Neehoor, dat denken we niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Jullie denken nu zeker dat ik echt een nerd ben en niet achter m'n pc ben weg te slaanGelukkig is dat niet zo hoor
Boeit me ook geen flikker als jullie dat wel denken trouwensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neehoor, dat denken we niet.![]()
Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boeit me ook geen flikker als jullie dat wel denken trouwens
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Jullie denken nu zeker dat ik echt een nerd ben en niet achter m'n pc ben weg te slaanGelukkig is dat niet zo hoor
FOTO!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:45 schreef jna het volgende:
Rex! Er staat zo'n volkswagen busje van je shirt hier voor de deur
quote:
GEEF!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef jna het volgende:
Ja ik heb geen zin om 2 trappen naar beneden te lopen(iets met m'n roots) dus je moet het maar doen met een foto vanuit het raam
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit eten ivm mijn opa's verjaardag
Misschien slim om de afmetingen er bij te zettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Tv kastje [grijs met glazen plaat]
Meh... ik breng hem maandag wel naar de kringloop ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien slim om de afmetingen er bij te zetten
en toen was het weer stilquote:
Heul niet. Dean is veel hotter!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:58 schreef Bravebart het volgende:
Triggerfinger in de stromende regen, FUCKING VETDie bassist had wel wat van hoe ik Dean me voorstel
Ik wil hem nu zéker wel eens live zienquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:45 schreef ReWout het volgende:
Ik had 25 augustus trouwens me eind presentatie en ben geslaagd
Heb hetzelfde gemaakt als in de video, wel wat groter alleen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:45 schreef ReWout het volgende:
Ik had 25 augustus trouwens me eind presentatie en ben geslaagd
Heb hetzelfde gemaakt als in de video, wel wat groter alleen.
Valt wel mee hoorquote:
Zeker doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil hem nu zéker wel eens live zien
Nee, dat verwacht ik ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:24 schreef The_Dean het volgende:
Hier miezert het nu nog wat na, maar heb niet het idee dat dit vandaag de laatste bui was
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen mijn eerste dag op stage, wens mij succes.
Succesquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen mijn eerste dag op stage, wens mij succes.
Ben je niet van te voren langs geweest op gesprek ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik werk in een kantoor, zal ik een pantalon dragen? Is dat een vereiste op kantoor, het lijkt mij vrij lullig staan als je op je eerste dag in een spijkerbroek komt opdagen.
Ook nat achter de oren zeker?quote:
Je kan beter op je eerste dag overdressed zijn, dan underdressed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik werk in een kantoor, zal ik een pantalon dragen? Is dat een vereiste op kantoor, het lijkt mij vrij lullig staan als je op je eerste dag in een spijkerbroek komt opdagen.
Overalquote:
'quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Overalstomme regen... (wie gaat er dan ook naar hoek van holland met dit weer?
)
Ja toen ik daar bij een vuurtje zat heb ik een hoop zon en weinig regen gezien, jammer genoeg toen ik weer terug naar de auto ging was het KEIHARD aan het regenenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
'
* PieterBas meldt
Alleen toen ik daar hardliep was het nog droog
Hahahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Overalstomme regen... (wie gaat er dan ook naar hoek van holland met dit weer?
)
Mijn telefoon was gelukkig droogquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahahaMijne achter-oren waren tenminste nog droog
Ik ga dit jaar weer stage lopen, vind het eng!!!quote:
Oh dat scheeltquote:
Is leuk johquote:[..]
Ik ga dit jaar weer stage lopen, vind het eng!!!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier allemaal op stage morgen
en dan gaat het altijd hard regenen.. en de pech is, dat je plu dan weer in de auto ligtquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja toen ik daar bij een vuurtje zat heb ik een hoop zon en weinig regen gezien, jammer genoeg toen ik weer terug naar de auto ging was het KEIHARD aan het regenen
M'n wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij veel plezier op je werk.
Heb jij geen werk dan?quote:
Studie jongenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij geen werk dan?![]()
Dan weet ik het niet meer.....
Tijdens het sporten is het 9 van de 10 keer niet erg, maar vooral als het al regent en je moet nog gaan sporten.. dat is het ergstequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef Bravebart het volgende:
Ajoh, regen onder het sporten boeit niksAnders ook niet, mits je naar huis gaat en niet juist ergens heen
Ja kloptquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tijdens het sporten is het 9 van de 10 keer niet erg, maar vooral als het al regent en je moet nog gaan sporten.. dat is het ergste
Hangt ook af welk onderdeel je bij atletiek aan het doen bent. 20 minuten wachten voordat je weer eens ver mag springen is echt geen pretje in de stromende regen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kloptMaar als je eenmaal doorweekt bent is het heerlijk
Hoewel hockey en regen niet echt goed samengaan, maar care
Thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier met je studie dan.
Is dat een verkapte manier om te zeggen over het weer van de laatste tijd of heb je serieus de herfstvakantie in de zomer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Herfstvakantie is weer voorbij.Vanaf vandaag weer aan de slag.
Zo vroeg moet ik nu iedere dag opstaan. Misschien vroeger zelfs.quote:
Damn wat een helquote:Op maandag 30 augustus 2010 06:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo vroeg moet ik nu iedere dag opstaan. Misschien vroeger zelfs.
nah, heerenveen. het probleem ligt aan de treinen en bussen die niet overeen komen qua tijden waardoor ik soms moet wachten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Damn wat een helsterkte! om 8 uur in Liwwadden zijn?
oh j, It fean.. zat ik ook jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 06:44 schreef L.no het volgende:
[..]
nah, heerenveen. het probleem ligt aan de treinen en bussen die niet overeen komen qua tijden waardoor ik soms moet wachten.
maar nu ben ik weg
Vrouwen hebben toch altijd een reden om te shoppen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef Yesse het volgende:
Vandaag maar even bij de WE zeuren dat het niet normaal is dat ik na een regenbui door een blazertje nu een zwart shirtje en zwarte ellebogen (nauwelijks schoon te krijgen) heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ze zullen er vast op wijzen dat je hem eerst een keer had moeten wassenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef Yesse het volgende:
Vandaag maar even bij de WE zeuren dat het niet normaal is dat ik na een regenbui door een blazertje nu een zwart shirtje en zwarte ellebogen (nauwelijks schoon te krijgen) heb...
Hoe datquote:
Nee want je kon hem alleen maar chemisch reinigenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze zullen er vast op wijzen dat je hem eerst een keer had moeten wassen
Die zag ik ook net jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wat_doet_u_nu_.html
WheheHangt Jenny hier nog ergens rond?
Welke stad?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
Heb vandaag de route naar mijn stage nog maar eens gereden, moest toch in die stad zijn. Wat een kutweg.Maar ik weet het nu wel.
Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef jna het volgende:
[..]
de gekstuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Zit je in de ghetto?
Ik zou haast zeggen: huur iemand in!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
Oeh ja, daar wordt het lastig om je te stalken
En dan zeker ook het geld delen met een 3de persoon? Dacht het niet!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: huur iemand in!
Dan ben je niet gemotiveerd genoeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:47 schreef jna het volgende:
[..]
En dan zeker ook het geld delen met een 3de persoon? Dacht het niet!
Oh Jenn is als een vis in het water in de ghettooooooquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ben je niet gemotiveerd genoeg.
Ik had echt dubbel gelegen.. boontje komt om zijn loontjequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wat_doet_u_nu_.html
WheheHangt Jenny hier nog ergens rond?
Gast, je bent een neger, je valt echt totaal niet op daarquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
Oeh ja, daar wordt het lastig om je te stalken
Ja maar ze hebben daar een Zeeuws accent. Kom ik met m'n randstad-slangquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, je bent een neger, je valt echt totaal niet op daar
Je hoeft toch niks te zeggen als stalker? Júist niet!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben daar een Zeeuws accent. Kom ik met m'n randstad-slang
Ik moet toch juist 1 worden met de gemeenschap daar. Dan val ik niet op in the ghettooooooquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks te zeggen als stalker? Júist niet!
Dat is simpel. Gewoon wat ieh ah en oeh zeggen achter elke zin en je bent niet meer van een Zeeuw te onderscheiden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet toch juist 1 worden met de gemeenschap daar. Dan val ik niet op in the ghettoooooo
Waarom niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
Zeg, zeg, zeg.![]()
Zelfs ik praat niet Zeeuws!
Omdat het mij niet zo geleerd is en mijn ouders ook niet echt Zeeuws praten (ondanks dat mijn moeder wel Zeeuws is).quote:
Dus eigenlijk is je moeder een afvallige? Om maar een modern begrip te gebruiken!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat het mij niet zo geleerd is en mijn ouders ook niet echt Zeeuws praten (ondanks dat mijn moeder wel Zeeuws is).
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is je moeder een afvallige? Om maar een modern begrip te gebruiken!
Achermquote:
Ook, ook.quote:
Vrijwillig nog welquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook, ook.Dean zit vrijwillig over te werken nu.
Gevallen met de mountainbike ofzo, hoofd kapot alles.quote:
Wowquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gevallen met de mountainbike ofzo, hoofd kapot alles.
Dat zal vast helpen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef L.no het volgende:
oh god.straks ga ik maar even bidden voor hem.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gevallen met de mountainbike ofzo, hoofd kapot alles.
Nou, niet zo verongelijktquote:
Afgelopen twee weken had ik vakantie. Maar qua weer had het meer weg van de herfst dan van de zomer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Is dat een verkapte manier om te zeggen over het weer van de laatste tijd of heb je serieus de herfstvakantie in de zomer?
Okequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgelopen twee weken had ik vakantie. Maar qua weer had het meer weg van de herfst dan van de zomer.
Hersenschudding, wang kapot, tanden kwijt alles.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe kapot is kapot? Vooral schrammen enzo of ook hersenschudding en weet ik wat nog meer.
Jeetjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hersenschudding, wang kapot, tanden kwijt alles.
Deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JeetjeGaan we een kaart naar hem sturen?
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hersenschudding, wang kapot, tanden kwijt alles.
Hij heeft het al zo moeilijk, wens je hem ook nog een de tyfus toequote:
quote:
Whehequote:
Waar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi! Bloempje. hier![]()
Vrijdag voor het eerst in mijn hele leventje stage lopen...
Jajajajaja, maar als je zegt 'Doet u mij maer een koffie mevraw!" maar dan niet zo'n grote kop, maar een kleinere, omdat het al laat is en je niet wilt stuiteren in je bed.quote:
Hoepel op, ik geef alleen antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa! Ik wil alleen maar het verkleinwoord weten en dan begin jij zo'n hele discussie
Niet, je komt met een alternatieve manier van zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoepel op, ik geef alleen antwoord op je vraag.
Misschien moet je eens kappen met trollen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet, je komt met een alternatieve manier van zeggen
Kappen met trollen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kappen met trollen.
Wij begrijpen elkaar echt nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:48 schreef L.no het volgende:
Ik heb alleen 2 posts gemaakt om je te helpen en ik maak een hele discussie. Nu maak jij een discussie over de hele situatie, nou, dan laat het maar zitten hoor.
volgens mij is er geen verkleinwoord voor koffiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajaja, maar als je zegt 'Doet u mij maer een koffie mevraw!" maar dan niet zo'n grote kop, maar een kleinere, omdat het al laat is en je niet wilt stuiteren in je bed.
Naja, ik dacht auto-autootje dus koffie-koffieetjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij is er geen verkleinwoord voor koffie
dat dus. daarom gaf ik alternatieven. ^^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij is er geen verkleinwoord voor koffie
er is toch ook geen melkje?? NU WIL IK HET VERDOMME OOK WETEN OOK!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, ik dacht auto-autootje dus koffie-koffieetje
Mja, in het buitenland krijg je inderdaad vaak een espresso hoeveelheid koffie, als je een koffie bestelt, maar of dat dan ook omgekeerd geldt?quote:
Het ging ook om het theoretische gevalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
dat dus. daarom gaf ik alternatieven. ^^
Hoi Houniedt!quote:
Wat deed je op Westerpop dan?quote:
Ah vandaarquote:
Ontspan jezelf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
Was het ook nietSoms glipt er eentje tussendoor
IO inderdaad. Verder nergens meisjes te vinden op de TU volgens mij toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah vandaarIO of bouwkunde zeker?
Ik was te ontspannen van die plaatquote:
LST ook nog wel, maar niet in de absolute hoeveelheden als bij BK en IOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IO inderdaad. Verder nergens meisjes te vinden op de TU volgens mij toch?
Nee zoiets hoorde ik inderdaad al... Bij mijn opleiding natuurlijk weer totaal andersom, 1 jongen bij mij in de groep...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
LST ook nog wel, maar niet in de absolute hoeveelheden als bij BK en IO
Die is verdwaald?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee zoiets hoorde ik inderdaad al... Bij mijn opleiding natuurlijk weer totaal andersom, 1 jongen bij mij in de groep...
Neuh voor zo ver ik weet niet.. Er zijn nog wel meer jongens, maar het is echt 95% hysterisch giechelende meisjes.. Zucht.quote:
quote:maar het is echt 95% hysterisch giechelende meisjes
Je zou het maar aan je bed hebben staanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh voor zo ver ik weet niet.. Er zijn nog wel meer jongens, maar het is echt 95% hysterisch giechelende meisjes.. Zucht.
Ja dat bedacht ik me inderdaad ook al.. Ik zou er echt niet gelukkig van worden als ik in het ziekenhuis lag en er een hele kudde hbo-v studentes naast m'n bed kwam staan...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zou het maar aan je bed hebben staan
In het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef jna het volgende:
Ik zie donderdag hoeveel chicks er zijn. Duimen jullie voor me.
Ik zou spontaan weer genezen zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me inderdaad ook al.. Ik zou er echt niet gelukkig van worden als ik in het ziekenhuis lag en er een hele kudde hbo-v studentes naast m'n bed kwam staan...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welkom bloempje
En veel plezier in het AMC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |