Was er al!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:20 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Die capatcha art is echt geniaal!![]()
Kunnen we daar geen topic van maken, waar we onze eigen capatcha art posten??
dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1, dus wel, ik ben ingelogd op tinypic, maar moet ze nogsteeds invullen
2, je kan op dit moment niet meer registreren op tinypic
Over faalpost van de week gesproken....
Toch is t zo, zie ook:quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas, had ik al geprobeerd.
oh dat je nu niet meer kan reggen wist ik nietquote:
Ik ben ingelogd zoals je bovenin ziet:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dat je nu niet meer kan reggen wist ik nietmaar met een acc hoef je geen captcha in te vullen hoor
Aha.. Thanx!quote:
Ik heb heel vaak dat het figuurlijk onleesbaar is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:56 schreef ToT het volgende:
Het gebeurt steeds vaker dat het echt LETTERLIJK onleesbaar is!
Idd dat is alleen voor ECHTE paints; niet voor 4chan shit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Aha.. Thanx!
*gaat zeer binnenkort even enthousiast zitten Painten*
Als je je wil reggen krijg je een pagina van photobucketquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dat je nu niet meer kan reggen wist ik nietmaar met een acc hoef je geen captcha in te vullen hoor
Nee, ook met een account moet je die Captcha's invullenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef TwenteFC het volgende:
Je moet je gewoon aanmelden, geen last meer van.
Maar ik zie nu dat imgur 10x zo nice is.
eigenlijk wel, we hebben een leuke meme en iedereen die zich er aan stoort kan elders uploadenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef fonsoy het volgende:
Onterechte klacht. Die recaptcha dient een nobel doel.
Alleen voor alle niet-spambots is het toch irritantquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef fonsoy het volgende:
Onterechte klacht. Die recaptcha dient een nobel doel.
We leven in 2010. Een tijd met spambots, web crawlers, thepiratebay.com en google.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Alleen voor alle niet-spambots is het toch irritant
En 4chanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef fonsoy het volgende:
[..]
We leven in 2010. Een tijd met spambots, web crawlers, thepiratebay.com en google.
Briljant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Geniaal die stripjes
[ afbeelding ]
Dan heb je dat ook hoor. Alleen niet als je meerdere upload.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef yosander het volgende:
Nergens last van.
Gewoon een account hebben op Tinypic!
ik heb het idee dat Tinypic eerdaags helemaal verdwijnt en overgaat naar photobucketquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas, had ik al geprobeerd.
Bij mij nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je dat ook hoor. Alleen niet als je meerdere upload.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef Trance_X het volgende:
Geweldig die paints, zelden zo gelachen!![]()
[ afbeelding ]
Bron: http://captchart.tumblr.com
Briljantquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef Trance_X het volgende:
Geweldig die paints, zelden zo gelachen!![]()
[ afbeelding ]
Bron: http://captchart.tumblr.com
Imgur is erg fijn inderdaad, maar bij Tinypic.com kun je ook direct videos uploaden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:15 schreef rickyszz het volgende:
Tinypic![]()
Vroeger was het een bazenuploader maar nu niet meer![]()
Gebruik gewoon zoals ik *Imgur*
Whut, ik heb al sinds voor ze die beveiliging invoerden een account en moet toch elke keer weer iets invoeren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef yosander het volgende:
Nergens last van.
Gewoon een account hebben op Tinypic!
alleen bij de eerste uploadquote:Op maandag 30 augustus 2010 05:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Whut, ik heb al sinds voor ze die beveiliging invoerden een account en moet toch elke keer weer iets invoeren.
quote:
4chan nadat er reCAPTCHA op 4chan was gekomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:45 schreef megamandy het volgende:
Diegene die ooit op het idee is gekomen om daar paints omheen te maken is een held!
Jammer dat 99% van 4chan complete onzin en ranzige shit is, verder is het best een leuke website.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
4chan nadat er reCAPTCHA op 4chan was gekomen.
Ik haal er mijn achtergronden altijd vandaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jammer dat 99% van 4chan complete onzin en ranzige shit is, verder is het best een leuke website.
ik zie nietsquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef ToT het volgende:
Ik had geen zin om bij elk plaatje het haar weer te tekenen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Je mag een bepaald aantal letters of procent fout hebben. Vaak als er leestekens of speciale symbolen inzitten, laat ik ze weg en dan pakt hij hem wel. Bij kortere woorden niet.
Maar ik gebruik ook al een tijdje imgur.com, ik heb vaak het toetsenbord een stukje van me vandaan staan en dan moet ik hem elke keer pakken voor een stomme code. Dat vind ik irritant
Toen dit gepost werd ben ik hier mee begonnen, en het werkt 9 van de 10 keer, altijd nigger neer zittenquote:
Tinypic is no morequote:Op donderdag 4 november 2010 11:09 schreef Schenkstroop het volgende:
terechte klacht, maar tinypic is no more. vraag me eigenlijk af waarom.
Nee, want dan kunnen computers het ook lezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef dralion13 het volgende:
werkt gewoon een plaatje met een woord in een normaal lettertype eigenlijk niet net zo goed![]()
[ afbeelding ] wtf
Echt enorm triest en kinderachtig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |