Was er al!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:20 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Die capatcha art is echt geniaal!![]()
Kunnen we daar geen topic van maken, waar we onze eigen capatcha art posten??
dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1, dus wel, ik ben ingelogd op tinypic, maar moet ze nogsteeds invullen
2, je kan op dit moment niet meer registreren op tinypic
Over faalpost van de week gesproken....
Toch is t zo, zie ook:quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas, had ik al geprobeerd.
oh dat je nu niet meer kan reggen wist ik nietquote:
Ik ben ingelogd zoals je bovenin ziet:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dat je nu niet meer kan reggen wist ik nietmaar met een acc hoef je geen captcha in te vullen hoor
Aha.. Thanx!quote:
Ik heb heel vaak dat het figuurlijk onleesbaar is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:56 schreef ToT het volgende:
Het gebeurt steeds vaker dat het echt LETTERLIJK onleesbaar is!
Idd dat is alleen voor ECHTE paints; niet voor 4chan shit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Aha.. Thanx!
*gaat zeer binnenkort even enthousiast zitten Painten*
Als je je wil reggen krijg je een pagina van photobucketquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dat je nu niet meer kan reggen wist ik nietmaar met een acc hoef je geen captcha in te vullen hoor
Nee, ook met een account moet je die Captcha's invullenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef TwenteFC het volgende:
Je moet je gewoon aanmelden, geen last meer van.
Maar ik zie nu dat imgur 10x zo nice is.
eigenlijk wel, we hebben een leuke meme en iedereen die zich er aan stoort kan elders uploadenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef fonsoy het volgende:
Onterechte klacht. Die recaptcha dient een nobel doel.
Alleen voor alle niet-spambots is het toch irritantquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef fonsoy het volgende:
Onterechte klacht. Die recaptcha dient een nobel doel.
We leven in 2010. Een tijd met spambots, web crawlers, thepiratebay.com en google.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Alleen voor alle niet-spambots is het toch irritant
En 4chanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef fonsoy het volgende:
[..]
We leven in 2010. Een tijd met spambots, web crawlers, thepiratebay.com en google.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |