Dat heb je inmiddels al drie keer gezegd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef gerard96 het volgende:
als ik kaarten mag geloven word het hier vannacht 4 graden
What does it mean?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef -CRASH- het volgende:
De dubbele regenboog. Met mobiel gemaakt en autostich gebruikt maar die wilde niet echt meewerken.
Dus heb ik ze zelf nog een beetje proberen te matchen
[ afbeelding ]
JA! en posten daarna!quote:
Mooie boog, zoéén hoop ik nog tegen te komen als ik een stevige groothoeklens bij me hebquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef -CRASH- het volgende:
De dubbele regenboog. Met mobiel gemaakt en autostich gebruikt maar die wilde niet echt meewerken.
Dus heb ik ze zelf nog een beetje proberen te matchen
[ afbeelding ]
je ziet bar weinig maar ja. ik film naar een schutting waar een boom is omgevallen,quote:
Ik was net aan het hardlopen en heb de wind zien/voelen draaien naar NW en de wind is ook behoorlijk toegenomen! Het is net een herfststorm. Ook vliegtuigen op plaatsen gezien waar ik ze normaal niet zie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
Wind valt mij nog mee hier, denk dat de windsprong naar NW en de windtoename binnenkort wel zal plaatsvinden.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef gerard96 het volgende:
als ik kaarten mag geloven word het hier vannacht 4 graden
Wat vind jij er zo geweldig aan eigenlijk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Gruwelijk uitziende luchten hier.
Puur genieten!
Hij heeft het over de luchten toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat vind jij er zo geweldig aan eigenlijk?
Een flinke onweersbui dat kan ik nog begrijpen maar deze zeikzomer met zoveel wateroverlast. Dat jij dat genieten vindt, dat begrijp ik niet.
Kappen nou irritantje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:53 schreef gerard96 het volgende:
http://users.telenet.be/weerplaats/temp2m.htm
Ik ben het gewoon zat, Fredo. Er is geen bal aan en qua onweer ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hij heeft het over de luchten toch?
quote:
Het is gewoon een kwestie van geluk, en dat heb je niet voor het oprapen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat, Fredo. Er is geen bal aan en qua onweer ook niet.
Oke ik keek nu pas, maar het ziet er alsnog vet uitquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
_NU_ op http://www.buienradar.nl/ kijken
De randlaag hebben we al gehad neem ik aan?quote:WIND:
Tijdelijk achter koufront wat minder wind, maar op nadering randlaag weer snel toe, voorlopig 8 Bft genoemd langs de westkust, al geeft HiRLAM kortstondig een hele kleine 9. Wind boven IJsselmeer kan er wel eens vanavond helemaal uitgaan. Kans op windstoten blijven in het westen en zuidwesten groot. In het noordoosten is de kans klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |