abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87997713
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik tel altijd alleen de voedingsmiddelen, de vetten (bakboter, olie etc) tel ik niet apart mee, dus over het algemeen komt het wel redelijk uit...

En ja ik ga echt voor een dieet nu er moet té veel af en de start moet echt gemaakt worden met een dieet. Daarna kan ik langzaam een nieuw voedingspatroon inbouwen...
Juist als er veel af moet is het slim om te beginnen met je voedingspatroon aan te passen
Maar dat gaat inderdaad niet zo snel als met een dieet
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:17:36 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87997915
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Juist als er veel af moet is het slim om te beginnen met je voedingspatroon aan te passen
Maar dat gaat inderdaad niet zo snel als met een dieet
Ben de afgelopen 2 jaar, zoals gezegd, veel aangekomen en wil nu snel van een aantal lichamelijke ongemakken af. Vandaar dat ik, omwille van de snelheid, deze keus gemaakt heb...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87998059
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben de afgelopen 2 jaar, zoals gezegd, veel aangekomen en wil nu snel van een aantal lichamelijke ongemakken af. Vandaar dat ik, omwille van de snelheid, deze keus gemaakt heb...
Ook als je weet dat de kans op een jojo effect daardoor groter is?
Er zijn maar weinig mensen in dit topic die een dieet volgen omdat ze weten dat het op lange termijn niet werkt
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:26:36 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87998373
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook als je weet dat de kans op een jojo effect daardoor groter is?
Er zijn maar weinig mensen in dit topic die een dieet volgen omdat ze weten dat het op lange termijn niet werkt
Yup, ook als ik weet dat het jojo-effect groot is...

Bovendien is dit mijn nieuwe patroon, als ik voldoende kwijt ben ga ik langzaam wat koolhydraten toevoegen tot ik op m'n onderhoudsdosis zit. :)
pi_87998580
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Yup, ook als ik weet dat het jojo-effect groot is...

Bovendien is dit mijn nieuwe patroon, als ik voldoende kwijt ben ga ik langzaam wat koolhydraten toevoegen tot ik op m'n onderhoudsdosis zit. :)
Oke :D succes in ieder geval ^O^
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:35:35 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87998921
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oke :D succes in ieder geval ^O^
Ik weet echt wel dat het voedings/leefpatroon het belangrijkst is, maar ik heb zo verdomd veel last van m'n knieën en gewrichten dat ik wel even meters moet maken. Zeker tijdens m'n zwangerschap ben ik heel erg snel aangekomen en dat kunnen de gewrichten niet aan...
pi_87999066
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik weet echt wel dat het voedings/leefpatroon het belangrijkst is, maar ik heb zo verdomd veel last van m'n knieën en gewrichten dat ik wel even meters moet maken. Zeker tijdens m'n zwangerschap ben ik heel erg snel aangekomen en dat kunnen de gewrichten niet aan...
Het is goed dat je wel begrijpt wat je doet
Hoop ook echt dat het jou wel lukt, maar heb het te vaak anders gezien
Als je echt zo zwaar bent val je in het begin ook wel veel af ook als je geen dieet doet
Maar als je vastbesloten bent dan heeft die discussie toch geen zin en wens ik je succes
Maar reken inderdaad je BMR eens uit want 1250 is wel erg laag
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:39:13 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87999148
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me dan een zeer valide reden. Zolang je idd gewoon gezonde dingen eet en jezelf goed in de smiezen houdt moet dat goed komen! Vooral als je (tegen de tijd dat je minder last hebt van je gewrichten e.d.) naast meer eten ook gaat sporten :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:41:22 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87999285
Sporten doe ik meteen al, aquajogging en aerobics, dat trek ik met de gewrichten wel. Fietsen gaat ook :Y

Zoals gezegd, eerst een start en dan langzaam aan het leef/voedingspatroon aanpassen. Als het te snel gaat passen we aan en als het te langzaam gaat ook..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:43:35 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87999426
Bovendien ben ik een maand of 3 geleden ook 10 kilo in een week afgevallen, ging ook prima...
pi_87999503
quote:
6.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien ben ik een maand of 3 geleden ook 10 kilo in een week afgevallen, ging ook prima...
Je moet ook gewoon doen waar je je goed bij voelt ^O^
Maarja als je echt goed wilt afvallen zou ik toch wel iets minder dan 1250kcal eten
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:45:46 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87999573
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maarja als je echt goed wilt afvallen zou ik toch wel iets minder dan 1250kcal eten
check de PI ;)

Ik ben bevallen en daarna was ik 10 kilo lichter
pi_87999796
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

check de PI ;)

Ik ben bevallen en daarna was ik 10 kilo lichter
Dat snap ik maar je lijkt ook niet te willen reageren op het feit dat 1250 wel erg laag is voor je ;)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:54:21 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88000206
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maarja als je echt goed wilt afvallen zou ik toch wel iets minder meer dan 1250kcal eten
:P fixed!

Als je sport moet je sowieso wel wat meer binnenkrijgen, dat zeker!

En wauw, 10 kilo in 1 dag, knap hoor! :o :+ En dan nog een leuk product overhouden ook! :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:55:32 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88000285
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat snap ik maar je lijkt ook niet te willen reageren op het feit dat 1250 wel erg laag is voor je ;)
Misschien omdat ik het weet en ik toch, om mij moverende redenen, deze keus gemaakt heb? Ik ben maanden bezig geweest om verschillende dieten te bekijken en er voor mij de beste bestanddelen uit te halen. Als je koolhydraten gaat schrappen is het best moeilijk om aan je kcal te komen zonder dat je teveel slechte vetten binnenkrijgt.
pi_88000562
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Misschien omdat ik het weet en ik toch, om mij moverende redenen, deze keus gemaakt heb? Ik ben maanden bezig geweest om verschillende dieten te bekijken en er voor mij de beste bestanddelen uit te halen. Als je koolhydraten gaat schrappen is het best moeilijk om aan je kcal te komen zonder dat je teveel slechte vetten binnenkrijgt.
Dan vind ik het nu officieel een niet zo'n slim idee van je _O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:00:44 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88000642
Oh voor zover ik weet (ik weet er niet veel vanaf :+ ) mag je als je KH schrapt juist wél vetten :Y Omdat je idd toch ergens op moet draaien ;) Maar daar weet conleche bijvoorbeeld best veel vanaf, die low carbt wel vaker! Dus als je tips nodig hebt ofzo kun je haar misschien PMen :Y
pi_88000715
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh voor zover ik weet (ik weet er niet veel vanaf :+ ) mag je als je KH schrapt juist wél vetten :Y Omdat je idd toch ergens op moet draaien ;) Maar daar weet conleche bijvoorbeeld best veel vanaf, die low carbt wel vaker! Dus als je tips nodig hebt ofzo kun je haar misschien PMen :Y
Ja maar dat is eht probleem met dieten combineren dan kan dat weer niet zo snel
Maar het wordt ook altijd afgeraden om ze te combineren want het heeft een reden waarom ze zo zijn ontworpen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:09:58 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88001211
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik neem ook voldoende vetten, niet te veel en niet te weinig. Dat check ik met de calorienchecker van het voedingscentrum ;)

Enne Sarabi, jij gaat er zo maar even vanuit dat ik bij mijn combineren niet gelet heb op zaken als aantal kcal per dag, hoeveelheid eiwitten, hoeveelheid koolhydraten en de vetten die ik binnenkrijg? Dat het niet jouw goedkeuring weg kan dragen wil niet zeggen dat iemand er niet over nagedacht heeft... Damn, ik dacht weer effe 'gezellig' mee te kunnen babbelen over de moeilijke momenten, elkaar te motiveren en te steunen. Het begint meteen al met het moeten verdedigen van de keuzes die maakt... Snap ook meteen waarom er nog zo weinig gepost wordt in deze topics...
pi_88001373
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik neem ook voldoende vetten, niet te veel en niet te weinig. Dat check ik met de calorienchecker van het voedingscentrum ;)

Enne Sarabi, jij gaat er zo maar even vanuit dat ik bij mijn combineren niet gelet heb op zaken als aantal kcal per dag, hoeveelheid eiwitten, hoeveelheid koolhydraten en de vetten die ik binnenkrijg? Dat het niet jouw goedkeuring weg kan dragen wil niet zeggen dat iemand er niet over nagedacht heeft...

Damn, ik dacht weer effe 'gezellig' mee te kunnen babbelen over de moeilijke momenten, elkaar te motiveren en te steunen. Het begint meteen al met het moeten verdedigen van de keuzes die maakt... Snap ook meteen waarom er nog zo weinig gepost wordt in deze topics...
Ik heb al gezegd dat je wel begrijpt wat je doet
Maar waarom heb je dan niet op gezonde hoeveelheden gelet?
Als je echt steun wilt is het te stil in dit topic sowieso dan moet je naar het slanke topic maar daar zal je nog veel meer commentaar krijgen als je te weinig eet
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:13:03 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88001418
Het is hier ook voor motivatie en steun hoor! :Y

Ik dacht alleen dat wat extra info nooit kwaad kan, afvallen is uiteraard al lastig genoeg an sich :+

Oh en dit topic heeft ook zn actieve tijden wel gekend geloof ik! Ik post zelf meer in Slank, maar hier kom ik ook :P
BMI-grenzen maken trouwens niks uit, je mag als je BMI hoger is ook gerust in Slank komen, daar staat ook al veel info in de OP waar je misschien iets aan hebt, en er zijn redelijk wat mensen met kennis van voedingsstoffen enzo :Y
Of je post gewoon lekker in allebei :+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:22:47 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88002008
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is hier ook voor motivatie en steun hoor! :Y

Ik dacht alleen dat wat extra info nooit kwaad kan, afvallen is uiteraard al lastig genoeg an sich :+
Ging me ook niet direct om jou hoor, dat was aardig informatief. Ging meer om het 'niet zo slim' gedoe van Sarabi... Ik heb goede redenen waarom ik een keus maak, de tijd gaat leren hoe het zal lopen. Ben hier niet om mijn keuzes te verdedigen, maar om motivatie te blijven houden, een schouderklopje te krijgen als het goed gaat en elkaar door moeilijke momenten heen te lullen. Ik weet dat dit topic vroeger ( oma verteld :+ ) heel erg actief was en dat er volop met elkaar meegeleefd werd. Toen mocht je ook nog gewoon een dieet volgen :P

Als dit topic niet meer voor dieten is, maar voor levenstijl is dat my bad en hoor ik hier nu niet thuis omdat ik een andere keus maak :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:35:08 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88002723
Ahja niemand zal je verbieden een dieet te volgen! Denk alleen dat veel er slechte ervaringen mee hebben en het dus afraden. Da's alles!

Maar de grote rode draad is nog steeds afvallen en gezond worden/blijven denk ik? Dus als het topic weer wat nieuw leven ingeblazen krijgt hoor je hier vast wel thuis ;)
pi_88013918
Ik heb vanochtend ontbeten met Cornflakes en melk. En ik vind het nog lekker ook :)
En nog geen uur daarna meteen naar de wc ;) Dat spul werkt zeg... :)
pi_88014105
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:07 schreef ymme het volgende:
Ik heb vanochtend ontbeten met Cornflakes en melk. En ik vind het nog lekker ook :)
En nog geen uur daarna meteen naar de wc ;) Dat spul werkt zeg... :)
ik had een gekookt eitje als ontbijt.. en net een appeltje er bij..

Is de WC een indicatie voor afvallen??1 :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')